donderdag 2 juni 2022

Warme Winter Wensen ('22-25&26)

Vorige week, toen ik de maandchallenge van 52 WTC zag kreeg ik meteen een idee en maakte ik deze kaart:

Ik bedacht om een slimline in de lengte te maken, met daarop 2 polaroid "foto's".
Ik heb geen stans voor polaroid, maar zelf maken kan natuurlijk ook (rechthoek en daaruit, iets boven het midden een 4kant snijden)
Deze lieve konijntjes heb ik uit en voorgestands 3D boek. Ik gebruik van de 3D vaak alleen het laatste plaatje, maar zag nu dat ik deze ook best kan gebruiken.
Het achtergrond papier komt uit een blok van Action, net zoals de achtergrond van de polaroids. 
De tekst vind ik er goed bij passen. 

Nu zal ik eerlijk bekennen.......
Ik wilde dus de slimline in de lengte maken, maar,  NATUURLIJK plakte ik eerst het dp verkeerd. Story off mij life😆.
Nou ja,  dan nog maar een kaart:
Deze keer met lekkere warme sokken. 
In de rechter hoek 2 kerstboompjes met hier en daar wat zilveren pearldrops en een mok met warme chocolademelk aangekleed met lekkere dingen. 
Zelfde tekst op deze kaart.
De sokken gesneden van Kerst dp en de randjes van watten. Daardoor krijgen ze een hele warme uitstraling. 
De zilveren pearldrops maken het af. 
Nog even samen op de foto.

De afgelopen dagen heb ik steeds van die warme sokken aangehad want sjonge jonge,  wat was het koud!!
Nu lijkt het weer wat beter te worden. 
Ik hoop het, want ik wil een paar dagen naar de camping.
Challenges:
52 WTC, #Mei, Slimline en iets dat je warm houdt (sjaal, muts, sokken, warme chocolademelk)
CHNC, #596, Alles mag. 






23 opmerkingen:

  1. Hahaha jij verraadt ook alles he, dat je het verkeerd geplakt heb, je beiden kaarten zijn erg mooi!
    Ja ik had het ook erg koud, zat weer helemaal verstopt onder mn dekentje bij de tv.
    Het mag zeker beter weer worden..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne wat zijn ze leuk je kaarten! Brr zelfs ik had het koud en dat wil wat zeggen haha fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartjes zijn dit, en daardat je je designpapier verkeerd knipte heb je nu twee hele leuke slimline kaartjes met dingen die je warm houden, leuk die gebreide sjaals van de konijntje in allerlei kleuren wol...en die lekker zacht pluizige randjes aan de kerstsokken..
    Jouw kaarten zijn heel goed gelukt!!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging iets om je warm te houden in de winter op een slimline kaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn prachtige kerstkaartjes.
    Wat heb je ze leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winterse kerstkaartjes Daphne
    Grapppig met die polaroid en die sokken met warme randjes zijn ook leuk
    Ja wat de temperatuur betreft is het best fris, dat komt omdat de wind zo guur is, maar uit de wind in de zon is het heerlijk!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat een vrolijke winterse kerstkaarten. Prachtig gedaan. Ik heb wel eens de hele kaart verkeerd om geplakt. Dus toen werd het een enkelvoudige kaart haha.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Daphne, heerlijk al die dingen die je warm houden. Ik hoop dat je nog een paar dagen naar de camping kan gaan, geniet ervan. Hier schijnt het zonnetje al. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, je "foutje" levert meteen wel nog een leuke kerstkaart op Daphne. Twee leuke slimline kerstkaarten met een warme uitstraling.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 2 supergave, warme Kerstkaartjes gemaakt Daphne. Heel vrolijk ook en wat 'n idee voor het polaroid kader, ga ik onthouden want het geeft 'n erg leuk effect. Bijzonder gedaan, alles past fijn bij elkaar!
    Hele fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt Daphne.
    Heel herkenbaar..... dp verkeerd-om opplakken...
    Maar niet getreurd, want nu heb je twee fantastische kerstkaarten erbij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welja, 2 slimline kerstkaarten nog wel. Ze zijn allebei hartstikke leuk. En de sokken kunnen weer uit, want het belooft een lekker warm weekend te worden.
    En ja, je zag het goed: er piept een piepklein poesje boven op mijn kaart uit (1 van mijn digitale handtekeningen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg, twee kerstkaarten tegelijk. Op de konijntjes was ik direct verlieft, zo schattig!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee heel leuke kaarten, vooral de eerste waarbij de sjaals buiten de polaroids hangen. Als ik het zo bekijk heb je op beide kaarten het dp gewoon goed geplakt, op beiden staan de bekers alle kanten op, maar dat kan ook aan mij liggen dat ik niet goed kijk, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je de slimline kaart met konijntjes mooi gemaakt. Leuk dat hun sjaals buiten de rand van de polaroid hangen.
    En geluk bij het ongeluk van het verkeerd opgeplakte DP....je hebt er nu weer 2 kerstkaarten bij i.p.v. 1.😀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt 2 superleuke kerstkaartjes gemaakt!
    En iedereen plakt het wel eens verkeerd hoor..ik ook, maar het valt echt niet op.
    Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt goed je best gedaan Daphne....het zijn twee leuke kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een paar leuke kaarten erbij.
    De dikke sokken kunnen weer in de kast de komende dagen. Geniet ze op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Daphne, leuke kaarten vooral met die schattige 🐰 met kleurrijke sjaal aan.
    Ik ben blij dat het wat warmer is, want in het begin van de week was ik wat bezorgd of Moriander het wel warm genoeg zou hebben in zijn tent, vandaag komt hij al terug!
    Het was heerlijk alleen met Jaro, lekker rustig en ja ik kan daar goed tegen. Ik weet niet of een hele week echt helemaal alleen thuis ik dat zou aankunnen....Maar die situatie is voor later! Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee mooie slimlines heb je gemaakt. De konijntjes zitten er warmpjes bij en ook die met de sokken is erg geslaagd!
    Het weer zit nog niet mee voor jullie qua temperatuur op de camping 's nachts....
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. watten sokjes ! Cute,zeg ! En je bent niet de enige hoor die eens zo'n foutje maakt...Maar je loste het goed op !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card Daphne. You are not the only one that cuts the DP for the wrong direction and just has to go with it (done it a few times myself). Thank you for entering the Use some Silver Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. twee kaarten in een klap zo... Toffe kaartjes, leuke plaatjes in de polaroidframes!
    superleuke 'warme' slimlinekaartjes voor onze challenge!
    Tof dat je weer meedoet.
    Gelukt om naar de camping te daan ?
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen