woensdag 1 juni 2022

Veel liefs.

De vader van mijn vriendin is overleden. Ondanks dat wij met het gezin naar het condoleren gingen (de begrafenis vond in besloten kring plaats) wilde ik toch een kaart, speciaal en alleen voor haar in de brievenbus stoppen. 

Ik heb mij laten inspireren door mezelf, want ik maakt al een keer eerder zo'n soort kaart. Of eigenlijk maakte ik toen een serie van 4.

Dit keer koos ik voor een 10 bij 15 cm kaart. 
Ik kleurde de rozen met de Derwent potloden die ik van mijn moeder heb geleend. 
Je ziet het niet op de foto, maar met Glossy druppelde ik nog wat dauw druppels op de roos en op het lege, witte gedeelte. 
De tekst "veel liefs" past beter bij de vriendschap tussen mijn vriendin en mij dan bijvoorbeeld sterkte of gecondoleerd, vandaar. 😊
Een randje met een fineliner gemaakt, expres slordig en hier en daar over elkaar heen. 

Ik ben aan het genieten van een paar dagen vrij.
Mijn 2 maanden detachering op een vaste afdeling in het ziekenhuis zitten erop. Omdat ik heel veel heb gewerkt de afgelopen tijd vind ik dat ik nu even een paar dagen rust mag nemen. 
Weinig plannen en 's morgens de dag beginnen zonder haast, ik vind dat heerlijk. 





8 opmerkingen:

  1. mooi en lief kaartje.
    Niet de leukste om te maken, maar voor de ontvanger altijd fijn om te voelen dat je met hen meeleeft.
    Geniet van je vrije dagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rustig kaartje met die rozen erop. Een persoonlijke kaart is altijd beter in zo'n situatie.
    Geniet van je vrije dagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n lieve kaart Daphne en de tekst is in dit geval veel mooier, het zegt zoveel meer... Heel fijn gedaan.
    Nog een mooie dag verder.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie liefdevolle kaart Daphne, deze zal zeker gewaardeerd worden 💜 Groot gelijk neem maar even kleine time out xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan. En fijn dat je je vriendin op deze manier nog extra laat weten dat je aan haar denkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart. Heel mooi dat je speciaal voor je vriendin nog een kaart maakte. Een kaart kan zoveel troost bieden, precies de reden dat ik gestart ben met kaarten maken. Fijn dat je nu even lekker vrij bent, lekker rustig aan doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaart met mooie woorden erop is altijd fijn om te ontvangen in zo'n situatie. Afgestemd op de ontvanger, dat heb je mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen