donderdag 28 juli 2022

CAS Kerst, '22-30

In week 30 plaats ik mijn 30ste kerstkaart.

Een CAS kaart, gemaakt met mijn nieuwe kerstboom stansjes.
De achtergrond heb ik met een embossing folder bewerkt.
De tekst gestempeld in precies dezelfde tint groen als de boompjes. 
Tja,  meer is er eigenlijk niet over te vertellen.😁 
Ik heb deze kaart vanmiddag nog gemaakt. Ik mag wel uitkijken, want voor ik het weet krijg ik een naam......(juffrouw Nipper de 2de bijvoorbeeld😉)

Komend weekend mag ik nog werken, daarna hebben we lekker 2 weken vakantie en daar gaan we eens goed van genieten!!
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart.
FMS, #546, Sketch.
ABC Christmas, #N for New, (New Dies.)

15 opmerkingen:

  1. Haha, juffrouw Nipper de 2e....je hebt nog uren te gaan hoor, dus het valt nog wel mee. Je hebt wel een beauty gemaakt met de elegante bomen op de mooi geëmboste achtergrond. Je vakantie schiet lekker op!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuke kaart. Mooi met dat geemboste. Prachtig. Succes nog met de paar dagen werken. Daarna fijne vakantie.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave CAS kaart. Heel leuk met die embossing op de achtergrond en de mooie boompjes.
    Die werkdagen vliegen vast voorbij met de vakantie in het vooruitzicht! Veel plezier alvast.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kerstbomen op je mooie kerstkaart Daphne. Mooi om de tekst in hetzelfde groen te stempelen en die geëmboste achtergrond geeft er een chique tintje aan vind ik.
    Nog even de laatste loodjes dus en dan ..fijne vakantie.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met die boompjes! Altijd mooi een CASkaart alleen ik vind dat moeilijk. Doe er altijd te veel op! Kanp gedaan en heerlijk genieten van je vakantie volgende week. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een gave Kerstkaart Daphne, met deze mooie boompjes! Je embossingfolder is hier ook erg mooi bij. Mocht ik je hier niet meer zien vóór je vakantie, dan wens ik je alvast een hele fijne tijd. Geniet ervan en van deze avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie CAS kaart! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, leuk met de embossing en de 🌲. Geniet van je verlof

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kerst CAS kaart is heel mooi!!! Raar dat ik hem pas nu zie, gisteren nog een blogrondje gemaakt.
    Even een weekeindje bikkelen en dan genieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke boompjes zijn dit...gave kaart.

    lekker bijna vakantie in het vooruitzicht, ga daar maar eens heerlijk van genieten.
    Gezellig dat je er weer bij bent.
    lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart met de gave bomen! En je ligt mooi op schema, dus wat kerstkaartjes betreft ben je geen mevr. Nipper ;) Nog even volhouden en dan heerlijk gaan genieten van de vakantie!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan heb je al een mooie serie kaartjes.
    Ook dit kaartje is weer heel mooi gemaakt.
    Leuk al die kerstbomen om de embossing achtergrond.
    Een fijne vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart met die boompjes, Daphne
    Nou wat het aantal betreft ben je absoluut niet op de nipper!
    Heerlijk, jullie gaan vast naar de camping?
    Geniet ervan, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke stansjes zijn dit, je maakt er zo een heel bos mee
    Deze kaart is in elk geval geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, subtiel en chique...
    Ik wens je een fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen