vrijdag 1 juli 2022

Nieuwe challenge Cheerful Sketches

 En zo zijn we aangekomen bij 1 Juli en start er een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches. Zoals altijd hebben wij een leuke sketch voor jullie:

Deze keer mocht ik een voorbeeld kaart maken met de leuke digi van Sheep Ski., de Sunflowers.
Zonnebloemen, ik ben er dol op, ze horen voor mij echt bij de zomer. 
Ik kleurde de digi weer met de potloden van Action.
Niet te opvallend, niet te donker, want de zachte kleurtjes passen mooi bij het dp wat ik gebruikt heb. 
Op bovenstaande foto kan je zien dat het gestreepte dp en glimmetje heeft. 
Een touwtje, met daaraan een bedeltje van een zon vond ik mooi bij de bloemen passen. 
Lets Party gesneden met mijn BigShot, uit donker paars papier, dat geeft net dat beetje pit aan de kaart wat ik nog miste. 

Meedoen kan, zoals altijd, tot 28 Juli.
Je mag je kaart Hier linken. 

Ik heb het bloggen een beetje verwaarloost. 
Ik mocht na ons weekendje Hamburg meteen weer volop aan het werk. 
Daarnaast werd Jesse ziek en helaas testte hij positief op Corona. Veel GEDOE, helemaal omdat hij op zichzelf woont. Hij is er flink beroerd van. 
Wij hebben Lila opgehaald, zij blijft de komende dagen bij ons.
Daarnaast hebben we boodschappen gebracht. Een tas vol dus voorlopig redt hij zich wel even. 






13 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje heb je met die mooie digi gemaakt (hij ligt bij mij nu op mijn werkblad). De paarse tekst is een toffe blikvanger.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Daphne.
    Beterschap voor Jesse en sterkte met alle druktes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee, weer gedoe.... zucht!
    Je hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt. Leuk met het koordje en het bedeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een mooie voorbeeldkaart. Prachtig.
    Ohjee, beterschap voor Jesse. Wat een gedoe zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi zomers kaartje Daphne.
    Beterschap voor Jesse.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een leuke uitwerking van de sketch Daphne, mooie zonnebloemen en het glansje van het dessin-papier maakt het geheel lekker feestelijk.
    Beterschap voor Jesse en sterkte met al het gedoe ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zeer geslaagde kaart voor de challenge, je hebt alles weer mooi uitgedokterd en uitgevoerd! Sjonge alwéér gedoe 🙈 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie uitwerking van de schets.
    Zonnebloemen vind ik ook echte zomerbloeiers en ze zijn zo mooi. Leuk om te zien hoe ze hun hoofdje naar de zon draaien.
    Snel beterschap voor Jesse.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaaartje, Daphne
    Mooi ingekleurd
    Ach vervelend dat gedoe met die C fijn dat jullie voor Lila kunnen zorgen
    Beterschap voor Jesse
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk knapt Jesse snel op.

    Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Daph. Leuk die zonnebloemen. En Laten we hopen dat Jesse snel weer opknapt.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt Daphne, met de zonnebloemen! En sterkte met de dingen van dit moment! Beterschap voor je zoon en verder een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte zomerse kaart met de zonnebloemen.
    Beterschap voor Jesse!

    BeantwoordenVerwijderen