donderdag 21 juli 2022

Reminder Cheerful Sketches.

Vandaag geen kerstkaart van mij, maar de reminder voor Cheerful Sketches.

Deze keer mocht ik de leuke digi van Mirtillamente op mijn kaart verwerken. 
Ik kleurde weer met mijn potloden van Action.
De jurk lijkt een beetje streperig, in het echt valt dit veel minder op. 
De tekst hoort bij de digi. 
Ik koos ervoor om die, volgens sketch, in het ovaal te zetten en de dame uit te knippen en verhoogd ernaast te pakken. 
Het hondje is een sticker, die mocht er ook nog bij. 
Cheers uit wit gesneden, valt niet heel erg op, maar dat vind ik juist wel mooi. 

Je kan nog meedoen met onze challenge tot 28 Junli.
Hieronder de sketch, je mag het draaien of spiegelen, zolang wij de sketch maar herkennen. 
Ik ben een beetje stil in Bloggersland. 
Ik heb wat last van de warmte en weinig inspiratie op dit moment. 
Af en toe bezoek ik jullie blogs, maar ook dat ligt een beetje stil. 
Ach, komt wel weer, weet ik uit ervaring. 


 


13 opmerkingen:

  1. Wat een geinige digi met een leuke tekst erbij. Vandaag heb je dan een dagje om een beetje te bekomen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige afbeelding!
    Leuk zo'n sketch als uitgangspunt en dan je eigen draai eraan geven. Deze sketch leent zich ook heel goed voor mijn stijl van kaartjes maken. Weet niet of dat voor 28 juli nog lukt, maar ga 'm zeker onthouden als inspiratie.
    Vandaag een koelere dag ... met natuurlijke ventilator ... was vast fijner ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een leuke digi. Mooi ingekleurd. Gezellige kaart weer. Ach, dat komt inderdaad vanzelf weer. Het is gelukkig geen 37 graden meer. Pfff. niet te doen. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig kaartje met de leuke digi. Ook ik kan niet goed tegen deze hitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou bijna zeggen:" doe dat gewatteerde jackie dan ook uit!" (avatar) 😁
    Leuke kaart, je hebt de digi leuk geplaatst zo. Mooi achtergrondpapier heb je erbij gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grappige kaart ! geen makkelijke sketch, maar het is je goed gelukt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje! Leuke digi en leuke tekst. Echt een Daphne kaartje.
    Het bloggen gaat hier ook op en neer. De laatste schoolweken kwam er bijna niets van bloggen en nu met de vakantie heb ik weer meer tijd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, vrolijke kaart met de grappige digi en tekst. Leuke kaarten met de grote vakken en dan de grote tekst erop.
    Gelukkig dat Lila weer bij Jesse kan zijn, daar knapt hij vast van op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een superleuke kaart met deze grappige digi gemaakt Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt. Ik denk dat dit bij iedereen wel een beetje zo is..geeft toch niks.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha grappig, maar wel heel mooi gemaakt.
    Een toffe reminder.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uitvoering van de sketch, mooie gd-kaart! Ik reageer ook weinig in blogland. Maak wel de nodige kaartjes, maar kom niet aan kijken of reageren toe... Zo af en toe tussendoor, zoals nu. Maar vanaf vanmiddag is het vakantie, dan hoop ik wat 'schade' in te halen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook een leuke met deze toffe dame! Op haar mooist met een paarse jurk he... ;-)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen