donderdag 18 augustus 2022

Geen groen en rood in de herhaling ('22-33)

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik vind bloggen juist zo leuk omdat we inspiratie opdoen bij elkaar. 

Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien. Ook deze kaart maakte ik op de camping en omdat ik nog wat gestanste boompjes over had van de Maandchallenge van Juli bij 52 WTC bleef ik in het thema "geen groen of rood, met een vleugje zilver":

Ook gebruikte ik een sketch die ik al eerder gebruikte voor deze kaart. 
Het rondje komt uit een voorgestanst blok van Action, net als het dp.
De tekst had ik toevallig bij mij. Ik had nl nog een doosje meegenomen naar de camping, met stempeltjes erin. Er zat ook een kerstset in, wat ik niet wist, maar wat nu goed van pas kan en dus kon ik de kaart helemaal afmaken. 

Vandaag ben ik nog een dagje vrij en heb ik geen plannen. 
Wie weet duik ik mijn knutselkamertje nog wel even in. 

Challenges:

52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 

CAS Christmas,  #Augustus,  Pine.

CHNC, #607, Alles mag, optie geen stempel of digi. 

Peace on Earth,  #21, Alles mag. 

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je weer in elkaar gezet op de camping!!
    Gezellig dat je deze mooie kaart laat zien vandaag bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Daphne, leuk gespeeld met papier en snijmallen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart Daphne. Leuke kleurtjes ook. Heerlijk is knutselen op de camping, ook één van mijn favoriete bezigheden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha, ik herken het helemaal, nog wat restjes over van de challenge, en daar nog een kaartje mee maken. Meestal plan ik dat kaartje dan verder naar achteren, heeft dan niemand meer in de agenda, dat het nog te maken had met de challenge. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Wat een leuke kerstkaart weer. Mooi die andere kleuren zo. Echt prachtig.
    Fijne vrije dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart heb je met die leuke bomen gemaakt Daphne, mooie kleurtjes ook.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ziet er weer mooi uit. Leuk met dat ene zilveren boompje er tussen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Daphne. Mooi hoe je de "restjes"boompjes gecombineerd hebt tot weer een kaart.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your trio of pine trees is so pretty Daphne!! Fabulous design! Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the three trees and the pretty papers in the background - a beautiful card. Thanks so much for joining us at Peace on Earth!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is heel leuk Daphne, heel fijntjes ook.
    En nog je hobbykamer ingedoken op je vrije dag?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart Daphne
    Mooie kleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een mooie kaart Daphne. De boompjes zijn echte blikvangers! Heel leuk gedaan zo.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tof kaartje! Die boompjes zijn zo leuk!
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele leuke kaart heb jij op je blog staan
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kerstkaartje. De boompjes zijn zo elegant en passen perfect bij de zachte kleurtjes en het zilver. Fijn dat die ellendige corona nu bijna over is, hopelijk heb je niet veel klachten meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your soft non-traditional colors are so pretty in your trio of pine trees. Thanks for joining us at CAS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow, love your non traditional coloured Christmas trees, so pretty. Thanks for joining us at CAS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your dark pink pine trees and pretty background papers Daphne! thanks for sharing with us at CAS Christmas! xx

    BeantwoordenVerwijderen