donderdag 25 augustus 2022

In de war ('22-35)

Vandaag mocht ik weer werken en of het de warme is of omdat ik een paar dagen vrij ben geweest en dat voelde als weekend en vandaag dus voelde als maandag....... ik weet het niet, maar ik kijk nu even in mijn leeslijst en denk "waarom hebben veel mensen toch een kerstkaart geplaatst vandaag?". Ik ben helemaal in de war. 

😳😳😳😳😳😳

Hallo Daph,  opletten, HET IS DONDERDAG!

Bij deze dus nog snel mijn kerstkaart van vandaag, kan nog net. 
De kaart gaf ik een aparte basis vorm. 
En ook hier gebruikte ik hetzelfde dp als wat ik gebruikte voor deze kaart
En dezelfde sketch, onze Augustus sketch van Cheerful Sketches , maar ik heb het ondersteboven gebruikt. 
En weer de leuke digi van Lee Holland. Gekleurd met Derwent potloden. 

Een snel berichtje vandaag.

De komende 3 dagen mag ik, net als vandaag,  werken en met als vandaag 3x een vroege diensten.
En laat vroeg opstaan nou niet mijn grootste hobby zijn. 
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 






21 opmerkingen:

  1. Leuk model en een bont gekleurde kaart. Erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Daphne, met dit lieve plaatje en model kaart. Het DP past er goed bij en de schets ondersteboven is helemaal gaaf! Mocht je dit nog zien vandaag, dan wens ik je goede werkdagen.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Daphne, hij is leuk! En dat overkomt mij ook wel eens, maar dan vooral als ik nachtdiensten heb. Helemaal de dagen kwijt!
    Sterkte met werken, dat vroege opstaan, tja, op een of andere manier kan ik het wel, behalve als ik moet werken. Waarschijnlijk omdat ik zo gewend ben om in de nacht te werken, dat ik altijd onrustig of nauwelijks slaap als ik dan een keer wel om 7 uur moet beginnen (wat een heel tijd geleden is)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi kaartje met dit lieve plaatje. Gebeurd iedereen wel de dagen verwisselen. Met vroeg opstaan heb ik geen moeite :) Succes met werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ben je toch een chaoot af en toe Daph!
    Je kaartje is superleuk, leuke digi-mooi model en prachtig papier. Werk ze en succes met de wekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooeps.......Superleuke kaart Daphne ........werkze
    Fîjne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    Je kaart is echt heel mooi geworden. Echt prachtig met dat plaatje. Ach, je bent nog mooi optijd haha. kan een keer gebeuren. Werk ze en succes met je vroege diensten, vroeg is ook nooit zo mijn hobby haha. Altijd bang dat ik door mijn wekker heen slaap hihi.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart, mooie vorm, Daphne. En ik raak ook wel eens in de war met dagen. Ik werk tegenwoordig (reïntegratie) op maandag, woensdag en vrijdag, terwijl ik altijd op maandag vrij was. Ik heb wekenlang gedacht dat het op dinsdag woensdag was en op woensdag donderdag. Ik geloof dat ik er nu aan gewend ben...
    Sterkte met je vroege diensten!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeee Daphne vandaag vrijdag , ben een beetje laat met de reacties...
    wat een lief kaartje is dit, schattig afdrukje.
    Gezellig dat je er deze week toch bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ja Daphne, dit doet warmte met je, gelukkig is het vandaag, vrijdag, een stuk beter van temperatuur
    Mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    Lekker werken, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, warmte en onregelmatig werken, dat maakt je in de war. :)
    Maar gezellig dat je toch nog een kerstkaartje laat zien, mooi is ie!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is heel mooi, ik dacht gisteren dat het zaterdag was. Als je vakantie hebt dan zijn de dagen ook altijd zo anders.
    Maandag begint de gewone week weer voor ons.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha....leuk berichtje. Daphne!
    Maar je hebt nog wel mooi een kerstkaartje gemaakt....dat zat er bij mij echt niet in deze week!
    Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog...er zijn heel wat traantjes gevloeid bij het afscheid terug naar Australie!
    Lieve groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch nog gelukt met een kerstkaart. Ach, we zijn allemaal wel eens abuis met de dagen, toch? Sterkte met het vroege opstaan (ik heb moeite met lang blijven liggen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms heb je van die weken dat je even niet meer weet welke dag het is. Vooral als je veel vrije dagen hebt.
    Maar er kwam gelukkig nog een kerstkaart. Een hele leuke ook nog!
    Succes met het vroege opstaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig dat al die kerstkaartjes die je in blogland ziet passeren je er aan herinnert dat het 'donderdag' is! Leuke kerstkaart geworden en leuk dat je nog eens aan de slag ging met de sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, dan ben je echt even van het padje. Fijn dat blogland je eraan herinnerde dat het donderdag was Daphne.
    Een mooie kerstkaart in een leuk model en met een mooi ingekleurde digi.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal leuk dit model !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kerstkaart! toffe digi hé!
    IK kan me voorstellen dat je door onregelmatige werkweken wel eens niet meer weet welke dag het is.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi.... Ja die dagen lopen bij ons door elkaar.
    Leuke kaart. Schattig meisje. X

    BeantwoordenVerwijderen