donderdag 4 augustus 2022

Kerstkaart ('22-31)

De maandchallenge van 52 WTC, "Een kerstkaart, zonder rood of groen en met een vleugje zilver" sprak mij meteen aan. Wat een leuke challenge, ik wilde hier zeker aan meedoen. 

Vorige week, nog thuis, maakte ik met inkt pads een mooie lucht en met wit karton sneeuw bergjes:

Daarna pakte ik mijn nieuwe stempelset en stansjes (gekocht bij Ali) erbij en stempelde de varkentjes en de huisjes. 
Ik nam alles mee naar de camping en zo zat ik afgelopen dagen, heerlijk voor de caravan, ik het zonnetje, aan het water, een kerstkaart te maken. 

Ik kleurde de varkentjes en huisjes met mijn kleurpotloden van Action. 
Daar ben ik wel even druk mee geweest, maar zo leuk om te doen als je vakantie hebt. 
Daarna heb ik alles op de kaart gelegd en toen ik tevreden was heb ik het vast geplakt. 
De mooie boompjes, ook gekocht bij Ali, maken de kaart kompleet.
Een paar boompjes in het zilver, zo ook het "vleugje" verwerkt. 
Ik vind het zelf een hele leuke kaart en straks, als het Kerst is, zal ik nog terug denken aan de warme mooie dagen en het uitzicht wat ik had toen ik de kaart gemaakt heb. 
Challenges:
52 WTC, #Maandelijkse Challenge. Geen rood en groen, vleugje zilver. 
CHNC,,#605, Alles Mag Kerstmis.



20 opmerkingen:

  1. leuke schattige kerstkaart, geniet nog even van de camping

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om op de camping aan het water een (kerst)kaart te maken. Hij is erg leuk geworden. En gefeliciteerd met je winnende kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat van de winnende kaart hoort eigenlijk bij de reactie op je vorige kaart 🤔

      Verwijderen
  3. wat een schitterende plaats om een kerstkaart te maken, heerlijk lekker genieten maar!!!
    Een super gaaf kaartje is het geworden...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag, en dat je meedoet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In gedachten kan ik voor me zien hoe jij dit kaartje hebt zitten maken. Hij is schitterend geworden in deze kleuren. Je hebt leuke spulletjes gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, lieve kaart met al die roze varkentjes. De lucht heb je mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaatt Daphne
    Heerlijk he in alle rust opvakantie knutselen!
    Geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ik zag net de uitwerking bij Angélique... Maar die van jou is weer heel anders. Ik zie er iets zonnigs in!
    Wat een leuke foto heb je van je kaart gemaakt zo tegen de achtergrond van de lucht en het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kerstkaart met varkentjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge. En ja, er wordt wel vaker lacherig over gedaan als mensen ontdekken dat je jaarrond kerstkaartjes maakt. Zeker in de zomer... :)
    grtz Colien [52WTC]
    (Wij verblijven in Sibculo...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie Kerstkaart gemaakt Daphne, grappig en vrolijk ook. En een leuke voorstelling ermee gemaakt. Om het nog maar niet te hebben over je gave plekje aan het water! ⛵
    Nog een fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart, Daphne. Heel mooi gedaan. Leuk om in de winter aan deze warme vakantiedagen terug te denken.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie hebben daar echt een daalders plekje op de camping. Wat een mooi uitzicht!!
    Je kaartje is prachtig. Mooie achtergrond en hele leuke varkentjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk plekje om kerstkaartjes te maken, haha, wat een prachtig uitzicht. Je maakte echt een schitterende achtergrond en daarna helemaal afgemaakt met de leuke varkentjes en de zilveren accenten.
    Hele mooie kaart voor Martha, mooi dp en een leuk model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie tafereeltje heb je gemaakt en helemaal hoe het op de foto gezet is, geweldig...echt het tegenovergestelde van elkaar, top.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijke kerstkaart. Geniet lekker op de camping. Het is nu wel heerlijk weer.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje Daphne, veel plezier op de camping.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk !!!
    Zeker ook de kleurkeuze is top !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen