zaterdag 27 augustus 2022

Uitdaging met mijn moeder #19

En zo zijn we bij de laatste zaterdag van de maand aangekomen en dus laten mijn moeder en ik onze uitdaging aan elkaar zien.  

Deze maand was mijn moeder aan de beurt om iets te verzinnen en ze was in zomerse sferen denk ik want ik kreeg deze opdracht via de app: "Maak een kaart met iets van fruit erop". 

Een leuke uitdaging en nadat ik even na had gedacht over een idee kwam er opeens iets leuks naar boven borrelen:
 

Het begon met de tekst, dat was mijn uitgangspunt. 
De blije aardbei vond ik op internet. 
Ik printe het en knipte het uit. 
Daarna verhoogd op een cirkel geplakt. 
De achtergrond maakte ik met verschillend dp en daarop plakte ik de cirkel. 
De tekst gemaakt in Word, geprint en uitgesneden.
Ook dit plakte ik verhoogd op, op een achtergrond wat ik zelf maakte met allemaal (restjes) strookjes papier diagonaal opgeplakt. 

Daarna maakte ik, zoals ik vaker doe, nog een kaart voor mijn zus:
Een andere aardbei, ook gevonden op internet. 
Bij deze kaart heb ik de vierkantjes van de achtergrond diagonaal doorgesneden. Zo creëerde ik een patchwork achtergrond. 
Ook hier de strookjes papier onder de tekst. 
Ik vond dit een hele leuke uitdaging, ik werd er vrolijk en blij van. 

Nu is het weer mijn beurt om wat te verzinnen, ik heb al een leuk idee. 
Challenges:
4 SCB, #59, Patchwork. (2de kaart van dit bericht)
Girlz Creative Crafts, #28, Alles mag. (1ste kaart van dit bericht)


18 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging en wat een super gave kaarten heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met de aardblijtjes erop 😀 Een mooi achtergrondje met de restjes dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk Daphne. De vrolijkheid straalt er vanaf. Geinige aardbeien heb je gevonden, hier word een mens meteen blij van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke, aardblije kaartjes. Daar zullen je moeder en je zus vast weer blij mee zijn. Leuke opdracht had je moeder bedacht. Wel toevallig dat jullie beide voor aardbeien kozen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaarten in vrolijke kleurtjes en een heel leuke bijpassende tekst.. Ik vind je aardeien wel een beetje eng, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniaal bedacht en nog veel mooier uitgevoerd zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, hier ook al zo'n leuke tekst! Echt iets voor jou! De kaarten zijn erg leuk en zo grappig dat ook je moeder voor de aardbeien koos. Zijn jullie vast gek op dan!
    Leuk ook het patchwork achtergrondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke zomerkaartjes met de 'aardblijtjes'!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een aardblije tekst en idem kaartjes. Je aardbeitjes zien er vrolijk en blij uit en het DP past er perfect bij. Wat is dat patchwork achtergrondje leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat een leuke blije kaarten, Daphne
    Zo leuk die blije aardbeitjes!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wát 'n gave kaarten heb je gemaakt Daphne, helemaal leuk! Daar heb je wel werk aan gehad, maar dan heb je ook wat! 😀 Echt alles heel mooi gedaan en een fijne tekst heb je erbij gemaakt (ook nog!).
    Fijne zondag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En natuurlijk was ik er aardblei mee. Wat een leuke, vrolijke kaart en die voor Ar is ook zo leuk. Ook de achtergrond is zo mooi. Nu ben ik benieuwd naar jouw opdracht.
    Kus nam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je hier niet blij van wordt ... lekkere vrolijke kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt top!! Je wordt er zeer vrolijk van ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaarten met de vrolijke aardbeien, originele tekst en patchwork achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen