woensdag 14 december 2022

I kiss you......('22-57)

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik gemaakt hebt voor onze December challenge bij Cheerful Sketches,  #115:

Ik koos de lieve digi van LeAnn om deze maand mijn kaartje mee te maken.
Als je goed kijkt zien je dat de basiskaart allemaal kleine hartjes heeft. Past perfect bij de digi🥰
Ik kleurde met Derwent potloden
Het meisje kreeg wat glitters in haar haar en ook de discobol heb ik van glitters voorzien. (Op bovenstaande foto zie je dat goed)
De tekst rechts onder "Christmas begins with love" maakte ik met Versamark en goud embossing poeder. 
De Mistletoe takjes horen natuurlijk bij de digi.
Ik heb op internet gekeken hoe zo'n bosje Mistletoe er uit ziet. Toen bedacht ik dat ik het kon maken met een stans van een takje. Daar knipte ik steeds wat blaadjes af en plakte het ondersteboven op mijn kaart. Zo ontstond er een bosje Mistletoe.
De wit/beige "besjes" die aan de Mistletoe groeien maakte ik met piepkleine gouden hartjes, gemaakt met een pons. 
De tekst "I Kiss you under the Mistletoe"maakte ik in Word en printe het uit. 
Met een goud kleurig strikje heb ik het aan de takjes geknoopt.

Hieronder de sketch van deze maand. 
Je mag het draaien of spiegelen,  zolang de sketch maar herkenbaar is. 
Succes en tot morgen want dan ben ik er weer met een Kerstkaart.
Challenges:
ABC Christmas,  #Y for Youngsters. 
Kleuren met potlood, #December, Alles mag. 
CHNC, #624, Kerst Alles mag.


17 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje, Daphnr
    Lief stempeltje, wat je mooi hebt ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje om VERLIEFD op te worden....
    Enne, die egel heeft een enveloppe met inhoud in de binnenzak (van zijn vachtje!!).

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met 'onze' schets, Daphne. Wat leuk dat je gouden accentjes toevoegde aan het haar van het meisje en aan de discobal. Prachtige mistletoe heb je gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is weer een prachtig geheel geworden en ik vind het mooi hoe je de kleuren groen en lichtbruin consequent hebt gebruikt. Het geeft de kaart evenwicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je goed opgelost met de misteltoe leuk kaartje is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig dat kussende stelletje onder de mistletoe die je knap gemaakt hebt Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt Daphne, ziet er heel lief uit. En 'n priegelwerkje, die piepkleine hartjes, knap gedaan hoor!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje heb je met deze sketch gemaakt.
    Tof gedaan.
    Vandaag kerstpost van jou ontvangen.
    Super bedankt hiervoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje Daph. Je weet toch wel dat Papa en ik elkaar voor de allereerste x hebben gekust onder de mistletoe tijdens een oudjaars bal, dat had je toen nog 😃. Op 29 dec 1962 dus 60 jaar geleden 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh....... wat een leuke reactie van je moeder!! Super zeg!
    En je kaart is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd en romantische kaart heb je gemaakt.
    En net zoals in een film van je ouders, hoe schattig is dat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een TE schattig kaartje is dit Daphne en wat heb je er een hele hoop werk van gemaakt,met slimme oplossingen (mistletoe) net als je heel veel werk hebt besteed aan de prachtige kerstkaart die ik gisteren van je mocht ontvangen….zo leuk met de openslaande luiken,knap gemaakt en gepimpt, heel veel dank hiervoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very sweet and cute card - love the design and colours. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, Daphne. Schattige stempel en mooi gekleurd, Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt je hebt de digi mooi in gekleurd.
    Leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniaal om van takjes een mistletoe te maken Daphne.... het is een gave 'kers op de taart' van je prachtige kaart 😁.

    BeantwoordenVerwijderen