donderdag 15 december 2022

Oh Deer oh Deer, nog een keer ('22-58)

Op deze kerstkaarten donderdag kom ik nog een keer met een kaart met een rendier in de hoofdrol erop langs:

Kijk nou, het is Rudolph the red nose🥰
Het gesteepte dp heeft rode glitter streepjes. 
Daarbij gebruikte ik goud en rood glimmend ribbelkarton. 
Op de foto is het mogelijk te zien maar deze kaart heeft een hoog bling bling gehalte.
Samen met zwart en een vleugje bruin en wit vind ik het een chique combinatie. 
Ook deze kaart is dit jaar verstuurd. 
De kerstkaarten voor mijn blogmaatjes heb ik allemaal geschreven en verstuurd. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.....
De kaarten voor familie, vrienden en buren zijn bijna klaar.
Mijn schoonmoeder kreeg ook een stapeltje kaarten die ze kan versturen en dus ben ik blij dat ik er dit jaar, tot nu toe, bijna 60 gemaakt heb. Volgend jaar ga ik ook zeker door met "het hele jaar door kerstkaartjes maken"
Challenges:
De Egel, #153, Rendier en Sketch.
K&K, #December, OH Deer, 2de inzending. 
DCL, #366, Rendier in de hoofdrol  2de inzending


23 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart, het rendier zit echt te shinen op de kaart. Dank je wel voor jou bijdrage voor de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor dat rendiertje op je kaart.... een echte blikvanger Daphne! Enige kaart!
    Bij mij zijn de kaarten voor de hobbymaatjes ook allemaal de deur uit. Familie en vrienden krijgen een gekocht exemplaar 😬

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ben ik nog een keertje..... zojuist plofte je kerstkaart in de brievenbus. Dankjewel Daphne.... je hebt helemaal gelijk; deze kaart is zéér toepasselijk 😁. Geweldig!

      Verwijderen
  3. Hij is enig, die Rudolph met zijn rode neus, mooie gewei en leuke wiebeloogjes, een gaaf kaartje Daphne! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een letterlijk en figuurlijk schitterend rendier Daphne. Superleuk!!! Dankjewel voor het meedoen met DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie Rudolph met zijn rode neus, Daphne. Zijn gewei schittert je tegemoet en wiebeloogjes...ik ben er gek op.
    Zoals ik ook gek ben op (kerst)kaartjes maken. Gelukkig velen met mij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met Rudolph met zijn "gouden" gewei in de hoofdrol. Extra leuk met de wiebeloogjes😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart met rudolph rednose wiebeloog!!!
    Vandaag kregen we jouw kerstkaart bezorgd...BEDANKT!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en heerlijk met die bling bling!
    Je kunt mij momenteel volgen door het glitterspoor dat ik achterlaat. Vandaag kerstknutsels gemaakt met de klas en bij sommige kinderen is het hoe meer glitter hoe beter.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je Rudolph met zijn rood neusje.
    Het is een leuke kaart geworden.
    Ik heb ook zo'n aantal kerstkaarten gemaakt.
    Daar moet je toch heel wat voor doen, maar we doen het graag hé.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, mooi met z'n glimmer neusje. Ik denk dat ik ook een kaart van jou heb gekregen maar er staat geen naam bij. Er staat een poes op en de tekst dat ik niet van katten houdt en jij dat wel leuk vindt. Klopt dat? Whahaha wat een bak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig bling bling kerstkaartje , Rudolph blijft favoriet! Ook bij mij viel je prachtige kaart in de brievenbus, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rendieren blijven altijd leuk. En wat heb je er een feestelijke kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zeg, dat is Rudolph op zijn kerstbest, feestelijker kan haast niet, haha!
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart, heel leuk met het grote schudgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Daphne,
    wat een leuke kaart en wat slim om joy in de vlaggetjes te zetten. Leuk! Knap dat je de sketch met zeshoek (!!!) zo moi uitgewerkt hebt.
    En dank je voor de leuke kaart die vandaag in de bus zat. Ik heb echt zitten kijken, maar kon niet bedenken welke challenge het was waar je mee gewonnen had. Was hij van vorig jaar? Heel leuk met die vakjes...daar hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En vergeet ik je nog te bedanken dat je meedoet bij de Egel en K&K!

      Verwijderen
  15. Dag Daphne! Net jouw kaart uit de envelop gehaald en wat leuk dat je voor 5 kerstsokken koos en de lieve woorden erbij maken het heel betekenisvol. Super bedankt!
    Leuk dit rendier en proficiat met je vele kaarten die je maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Daphne
    Wat een leukerd dit kerstkaartje!
    Nog bedankt voor het leuke kerstkaartje wat we van jullie kregen met een lieve eens erin!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die is echt leuk zeg!!
    En bedankt voor je mooie kerstkaart...en je mooie woorden erin XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat 'n mooie kaart heb je gemaakt Daphne, met deze Rudolph! De ontvanger zal er blij mee zijn. 🙂
    Fijne dag nog en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige rendierkaartjes en wat fijn dat je er ook aan je moeder kunt geven.

    Voor ons zijn het er ook te veel aan het eind van het jaar. Ik bied ze dan te koop aan in verschillende facebookgroepjes zodra ik zelf klaar ben met ze beschrijven.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo handig dat jij het hele jaar door kerstkaarten maakt. In december heb je er dan heel veel om te versturen. Jouw kaart is gearriveerd. Heel leuk! Dankjewel hoor!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen