donderdag 23 november 2023

HoHoHo.....('23-54)

Vandaag wéér een kerstkaart, het is tenslotte donderdag:

Ook voor deze kaart gebruikte ik de leuke November sketch van Cheerful Sketches
Het dp komt uit en blok van Action. Er zitten allemaal rood/witte 30 bij 30 vellen in, ik kocht het vorig jaar al. 
Het plaatje van de Kerstman en zijn slee komt ook uit hetzelfde blok. 
"Lijstje" eromheen gemaakt wat ik verhoogd op het plaatje heb geplakt. 
De tekst "Hohoho..." stond er op, de andere tekst is een stempel. 

Een kort berichtje vandaag. 
Ik ga straks met mijn ouders mee naar het ziekenhuis. Mijn vader krijg een staaroperatie aan zijn linker oog en mag daarna niet meer auto rijden. 
Toevalig was ik vrij vandaag dus kan ik gezellig met mijn ouders "op stap" (zo fijn dat ik dat kan doen en mijn moeder en ik maken er meteen een uitje van richting kringloop in de uurtjes dat mijn vader in het ziekenhuis is)
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
2 Sisters, #80, Kerstvervoer, 2de inzending
Peace on Earth,  #52, Alles Mag


24 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje, Daphne
    Mooi gemaakt
    Sterkte voor je vader en geniet in de kringloop
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart Daphne. Sterkte voor je vader en een leuk uitstapje met je moeder gewenst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk kerstkaartje...beste voor je pa en lekker even neuzen in de kringloop samen met je moeder...
    Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart heb je met die sketch gemaakt.
    Tof gedaan.
    Sterkte voor je vader zijn operatie en geniet ondertussen van jullie gezellige kringloop uitstap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kerstkaart, en 2 vliegen in 1 klap dus vandaag: voor je vader succes en jullie leuk uitstapje naar de kringloop.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die leuke sketch, Daphne! En fijn dat je met je ouders mee kan naar het ziekenhuis en de kringloop. Goed idee om het nuttige met het aangename te verenigen!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met die leuke schets. Sterkte voor je vader en jij genieten samen met je moeder.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Daphne.
    Het beste en beterschap voor je vader. Ook veel winkelplezier voor jou en je moeder.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart met die leuke sketch. Ik denk dat jullie veel deelnemers krijgen want het is een sketch die niet te moeilijk is en waar je alle kanten mee op kunt.
    Fijn dat je je ouders zo kunt helpen en dat jullie meteen het nuttige met het aangename combineren. Ben benieuwd of jullie nog iets gekocht hebben bij de kringloop.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje!
    Fijn dat je je vader naar het ziekenhuis kon rijden en lekker om de tijd op te vullen in de Kringloop. Beterschap voor je vader (weet uit eigen ervaring dat het daarna een openbaring is).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart maakte met deze sketch. En fijn dat met je vader naar het ziekenhuis kon rijden en in de tussentijd met je moeder een rondje kringloop (en Action😀) hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, hopelijk is alles goed gegaan met je vader en heb jij een leuke dag met je moeder gehad! Fijn dat je dichtbij woont en net vrij was.
    Je kaart is leuk! En ik zie dat jij het ook een leuke sketch vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een leuke kaart en ik twijfel of ik dit blok ook heb. Spannend altijd toch zo'n staaroperatie. Hebben jullie nog leuke dingen gescoord bij de Kringloper?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat een gave kaart weer. Het is echt een leuke sketch van Cheerful hè. Ik heb hem ook alweer gebruikt voor een kaart.
    Spannend voor je vader, hopelijk is alles goed gegaan. Wel leuk dat je er zo een leuk uitje van kan maken.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart met Santa en zijn rendieren Daphne.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hohoho....daar ben ik ook weer eens....

    Wat een leuk kaartje is dit en ik heb vele leukerds gemist.
    Even naar de kringloop met je moeder, geniet ervan!

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    Ben benieuwd of je nog wat bij de kringloop hebt gekocht.
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuke frisse kerstkaart met de leuke sketch.
    Hopelijk is de staaroperatie van je vader goed gelukt en hebben jullie ondertussen lekker kunnen struinen bij de kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt hele mooie Kerstkaarten geplaatst Daphne, leuk om te zien! Hopelijk is de staaroperatie goed gegaan bij je vader. Het mag dan wel een van de meestvoorkomende ingrepen zijn, maar iets met de ogen vind ik toch áltijd eng...
    En Bert Visser, leuk! Je moet alleen wel ADHD bestand zijn, zelf...😁
    Fijn weekend!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave uitwerking van de schets !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hopelijk is de operatie goed verlopen. Fijn dat jullie van de nood een deugd maken en samen iets gezelligs doen.
    Mooi dat witte dp. Het geeft een fijne, rustige uitstraling en toch helemaal kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart, hopelijk is alles goed verlopen met je vaders oogoperatie, en hadden je moeder en jij een leuk uitje ondertussen.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen