woensdag 1 november 2023

Fijne verjaardag.

Vandaag is het de 1ste van de maand en mag team B van Cheerful Sketches hun kaarten laten zien. 

Deze maand hebben we een hele leuke sketch (vind ik dan hè😊). Ik maakte mijn kaart met de leuke digi, genaamd Mallow, van 1 van onze sponsers, SheepSkiDesigns:

Onze dochter heeft sinds een half jaar een vriend(je). Als bijbaantje werkt hij, bij ons in de buurt, als kok.
Toen ik deze digi zag wist ik meteen dat ik daarmee een kaart voor hem wilde maken, hij was nl in Oktober jarig. 
Tussen mijn vele voorraad DP zocht ik eerst een leuke combinatie uit en daarmee maakte ik de kaart.
De slingers mochten natuurlijk niet ontbreken en ook een kadootje past er wel bij. Voor dit kadootje gebruikte ik de "paper piecing" techniek.
De digi heb ik gekleurd met potlood.
Ik heb hier heel erg mijn best op gedaan, want als kersverse "schoonmoeder" wil je natuurlijk wel goed voor de dag komen😉
De tekst is weer van Nobody-Else

Namens ons heeft Jade, samen met een kook gerelateerd kadootje de kaart meegenomen toen haar vriend(je) zijn verjaardag vierde.

Ik zei het al, de sketch is héél erg leuk, het weer zit mee want het is echt knutselweer en je kan fijn dat restjes verwerken op je kaart. Kortom, genoeg redenen om gezellig mee te doen. 
Dit is de sketch die we, herkenbaar, willen zien deze maand. Draaien of spiegelen mag, alhoewel...... als je dat doet veranderd er eigenlijk niet zoveel, haha. 
Succes!!
Challenge:
Carlin's kaartenparadijs,  #64, Iets met een I, Inkleuren.
KMP, #25, Alles mag,  2de inzending. 






14 opmerkingen:

  1. Joh, wat een leuk kaartje voor S. En wat een leuke sketch is het weer. Ik ga er vandaag meteen een kaartje mee maken. Kerstkaart dan hè. Wordt mijn 29e want ik heb er een aantal heel makkelijk gerecycled.
    Fijne dag en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Tof papier. Altijd bijzonder als je kinderen een metgezel gevonden hebben. Hier zijn alle relaties uit, bij de ene met wat meer liefdesverdriet gepaard, dan bij de andere. Het leven is een hele leerschool. Groetjes 🍁🍂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke felicitatiekaart, Daphne
    Mooie kleuren bij elkaar
    En zo zie je maar, je krijgt steeds meer mee eters aan tafel, hihi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n supergave kaart is dit Daphne, met deze leuke en toepasselijke digi! Echt mooi gedaan zo. 😀
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met deze leuke digi. Een mooie inkopper voor de nieuwe challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje met het leuke dp en de digi past er super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje met deze leuke digi.
    Mooie papiertjes erbij.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'I' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig kaartje heb je met de nieuwe schets gemaakt. Superleuk DP gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een superleuke kaart gemaakt, de digi is heel erg mooi ingekleurd, knap gedaan! Leuk dp heb je ook gebruikt.
    De sketch is echt heel leuk en helemaal niet moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje met deze grappige digi, mooie papiertjes uitgezocht. Bedankt voor je 2de bijdrage bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de sketch ook erg leuk! En ik ga zeker meedoen.
    Jouw voorbeeld is erg leuk en je hebt mooi gekleurd! En nu Jade ook al verkering. Waar blijft de tijd? En wat leuk voor haar! En een kok in de familie is niet gek....zeiden wij ook altijd tegen de meiden: een schilder, elektromonteur of metselaar.... neem maar mee! Maar dat is niet gelukt..
    😂

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke sketch en jouw digi is (wel) leuk. Feestelijk kaartje is het geworden voor je schoonzoon ;) Goeie keuze: een kok is een prima aanwinst in de familie, haha. Ik mag volgende week mijn gastdesignerkaartje laten zien....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daphne een mooi kaartje

    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen