vrijdag 17 november 2023

Verlate kerstkaarten donderdag ('23-51&52)

Gisteren mocht ik werken, vroege dienst. Mijn wekker ging om kwart over 5 en vanaf dat moment heb ik niet meer rustig gezeten tot kwart voor 9 's avonds. Ik heb dus ook geen tijd gehad om een blog berichtje te schrijven voor mijn kerstkaarten, die ik woensdag gemaakt heb. En toen ik er wel tijd voor had, had ik helemaal geen puf meer.

Daarom vandaag mijn kerstkaarten:

De eerste met "moeder gans".
Ze komt een klein kadootje brengen.
Het is héél koud, het sneeuwt en het heeft hard gevroren, daarom heeft ze haar schaatsen aan getrokken want dat vond ze de veiligste manier om op weg te gaan.
Ze schaatst door het dennenbos en de lantaarn verlicht haar route, wat wel nodig is in deze donkere dagen. 
Op mijn 2de kaart staan 3 blije Gnomes.  Ze zijn zo blij omdat ze allemaal lekkere Kerstdonuts gekregen hebben (zie achtergrond DP).
Daar gaan ze tijdens de kerstbrunch eens goed van genieten. 

Ik gebruikte voor deze kaarten de November sketch van Cheerful Sketches.
Meedoen met deze challenge kan nog tot 28 November. Deze kaarten zijn dus eigenlijk een bonus reminder, want de echte reminder komt pas 21 November op mijn blog😊

Vanmorgen ben ik begonnen met een rondje bloggen. 
Ik heb veel van jullie blogs bezocht, maar kon bijna nergens een reactie achter laten. "Probeer het later op nieuw" zei Blogger, maar ook dat lukte niet.
Meestal gaat zoiets vanzelf weer over, maar ik vind het wel stom, oh zo!
Ik heb jullie blogs wel bezocht, maar bijna nergens is dit te lezen, dat jullie het even weten. 

Challenges:
2 Sisters, #80, Kerstvervoer (schaatsen) 1ste kaart van dit bericht. 
De Egel, #172, Bingo, 1ste kaart van dit bericht.  (2x zelfs: horizontaal, bovenste rijtje: Kerstboom, Dier, Lichtjes/Kaars en ook vertikaal rechts: Lichtjes/Kaars, Kerstsnoep en Strik)
4 SCB, #74, Gnomes, 2de kaart van dit bericht. 









17 opmerkingen:

  1. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    Gelukkig kan ik wel reacties achterlaten :)
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten met de schaatsende gans en de blije gnomes. Ja, soms doet Blogger vreemd. Ik kon laatst ook geen reactie plaatsen. Later heb ik mijn Blog opnieuw geopend en ging kon ik wel een reactie plaatsen. Ra, ra hoe kan dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gebeurd mij ook wel dat blogger gek doet.
    druk dagje heb je gehad dus, maar je kaartjes zijn erg leuk
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel schattig je kaarten die met de gans is wel heel leuk. Gek niet waar ik had dat gisteren ook, als het niet leuk kopieer ik even de tekst en ververs de pagina en toen ging het wel. Of een tijd laten staan en dan op verzenden dat helpt ook wel eens. Het blijft ergggg lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt met deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 supermooie kaarten met de leuke sketch Daphne.
    Oh zo balen…kost toch best tijd en energie en dan werkt die stomme blogger niet mee! Gelukkig is het je bij mij wel gelukt 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Daphne, wat een leuke kaartjes! En jij hebt ook al een drukke week gehad. Nu het weekend vrij?
    Je kaartjes zijn leuk! Lekker vrolijk voor kerst.
    EN soms helpt het om je telefoon/ i=pad/ laptop whatever even opnieuw op te starten....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaarten Daphne
    Je bent druk met je werk, ook veel zieken?
    Wat blogger betreft misschien inloggen met een andere provider? Zeer frustrerend dat gedoe!
    Liefs Martha


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat had jij een lange dag donderdag... Dan ben je toch wel helemaal afgedraaid, denk ik.
    Maar goed dat je woensdag de kaarten had gemaakt; het zijn er echt weer 2 in een serie.
    Jammer van reactie-pogingen; zo gaat de lol er wel van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn leuke kerstkaarten Daphne en wat vervelend van Blogger. Er vinden op het moment heel veel veranderingen in Facebook, YouTube, Instagram en volgens mij ook Blogger plaats. Ik belandde donderdag bijna steeds in de spam 's-ochtends en 's-avonds ging het wel goed. Inderdaad heel irritant.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje voor ons blog. Dank je wel voor het meedoen!
    En net als jij heb ik dit probleem dus ook. Heel irritant. Soms moet ik 4x de pagina verversen (zoals nu) en lukt het dus wel om een reactie te typen. ( nog niet plaatsen) Kost veel tijd en neemt veel plezier weg helaas. Nu dus ook. Een heel bericht en het lukt niet om te plaatsen. Wat ik dus nu ook wel doe: Het hele bericht kopiëren en dan op F5 (dus pagina verversen) en dan berichtje plakken en vaak lukt het dan wel. Maar wel na een paar minuten dus ga ik eerst naar de andere blogs. Ik hoop dat het zo lukt.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt 2 mooie kaarten gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappig plaatje van moedergans!
    Vervelend zo'n storing. Had ik laatst ook een keer. Vandaag doet 'ie het wel weer (bij mij in ieder geval). Gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Echt heel tof gedaan zo. Pfff. je hebt van die dagen dat je geen tijd hebt om adem te halen. Vervelend is dat. Wat prut dat je nergens kon reageren, dat is altijd jammer. Wel fijn dat je blogs hebt bezocht. :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaarten weer, ook een mooie sketch is het. Ja dat reageren. Ik kan nu vrij goed op mijn iPad reageren en log dan incognito in. Zo blij mee dat het lukt. Gewoon luit
    In de stoel. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Bingo uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen