donderdag 30 november 2023

Knitted with love ('23-55)

Op deze vroege morgen laat ik een Kerstkaart zien die ik gisterenmiddag gemaakt heb. 

Ik heb lekker even de boel de boel gelaten gisteren en heb mezelf en paar uurtjes knutselen gegeven, heerlijk.
Het plaatje op deze kaart komt uit een voorgestanst blokje en daarbij zocht ik, tussen mijn voorraad, passend dp.
De tekst komt ook uit het voorgestanste blokje en past goed bij het breiende oma Vosje. 
Ze heeft al een heleboel sokken gebreid die ze kado kan geven aan familie, wat te zien is aan de vele kadootjes die naast haar stoel staan. 🥰

Vandaag heb ik een vroege dienst. 
Vanavond weer Agility met Floortje. 
Ik hoop dat het door gaat, want het weer zit de laatste weken op donderdagavond niet heel erg mee.
Wind, regen, nu weer vorst en misschien zelfs sneeuw.
We wachten het af en hopen op het beste want we vinden het alletwee héél erg leuk.
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 
K&K, #Laatste challenge van 2023, Knutsels of Kadootjes. (Ik heb beide😊)
Peace on Earth #52, Alles Mag.









21 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Daphne. Wat een gaaf plaatje met moeder Vos!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief en leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is een schattig kaartje, heerlijk om jezelf even een paar uurtjes knutselplezier kado te doen.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met een leuke afbeelding!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie afbeelding voor je prachtig kerstkaartje.
    Erg leuk gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is ook weer zo'n vreselijk leuk kaartje, is dit een oudere sketch van CS?. Ik kan hem in ieder geval ook gebruiken voor mijn moeder muis die ik nog heb liggen.
    Werk ze en het was heel fijn dat je met me meeging naar de orthopeed.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart, Daphne
    Ik vind die plaatjes ook zo leuk uit dat blok van de Action!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n gezellige kaart heb je hier Daphne, ziet er erg mooi uit. Ook je kaart hieronder is superleuk!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kerstkaart met een lief tafereeltje Daphne. Hier is het al heel de dag erg mistig en donker.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart maakte je gistermiddag, Daphne. Goed om jezelf af en toe lekker knutseltijd te gunnen. Heel leuk plaatje gebruikte je. Hopelijk gaat de agility cursus door, het is hier grijs en koud.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Wat een mooie plaatjes gebruikte je voor deze kaart. Echt prachtig gedaan zeg. Leuk geworden zo met de knutsels en kadootjes. Ik hoop voor jullie dat het doorgaat inderdaad, het weer zit idd niet echt mee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje met deze leuke afbeelding, is ook een leuk blok.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig plaatje en hoe leuk heb je een kaart verder aangekleed! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die momentjes voor je zelf heb je ook nodig . Mooie kaart met het grappige breiende vosje. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat soort momentjes voor jezelf! Je hebt een leuke kaart gemaakt met dat schattig breiende oma vosje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such an adorable Christmas image! Wonderful background papers! Thanks so much for joining us at Peace on Earth!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje met een hoog schattigheidsgehalte Daphne! Was het nog doorgegaan? Laat je eens foto’s zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke nostalgische kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen