zaterdag 21 september 2024

BEEutiful day

Vandaag is het tijd om mijn reminder voor onze September challenge van Cheerful Sketches te plaatsen. 
Ik koos een digi van  Sheep Ski Designs voor deze kaart, de bijtjes, genaamd: Buzzings
Ik kleurde de digi met potlood.
De kleuren combinatie lila, roze en groen vind ik zelf altijd erg mooi.
Voor de bijtjes drukte ik wat harder met mijn potlood om genoeg kleur te krijgen.
De achtergrond van de digi gaf ik ook kleur. 
Dit deed ik met hele erge verdunde ecoline.
De tekst Hello is een stempel. 
De andere tekst maakte ik met mijn pocket printer. 
Deze tekst past bij een verjaardag, maar kan ook gebruikt worden om iemand zomaar even een fijne dag te wensen. 
Ik stuurde deze kaart naar Miranda voor haar verjaardag, op de 1 of andere manier moest ik steeds aan haar denken tijdens het maken van de kaart. 
 
Het dp komt uit mijn voorraad. Het is een combinatie van verschillende blokjes en ik heb gemat op licht groen voor het "1 geheel" gevoel. 

Meedoen met onze challenge kan nog tot 28 September. 
Hieronder nog een keer de leuke sketch, die je ook mag draaien (of spiegelen, maar deze maand maakt spiegelen niet zo'n verschil😂)
De bruiloft was mooi. 
Het bruidspaar zag er prachtig uit!!
Ze zijn getrouwd in de binnenstad van Zwolle en kwamen aan in een open koets met een Fries paard ervoor. 
Het was net een sprookje.

Dit weekend gaan we nog lekker genieten van het mooie weer want zoals het nu lijkt wordt het Herfst vanaf volgende week.




1 opmerking: