dinsdag 24 september 2024

Mylo was jarig

Op 16 September was onze middelste, Mylo jarig. 
Dit jaar werd het niet "groots" gevierd, maar natuurlijk kreeg hij wel een kaart van ons. 
In mijn vakantie maakte ik een aantal vrolijk gekleurde kaartjes "half af".
Dat wil zeggen, ik maakte deze achtergrond en legde het daarna aan de kant. 
Nu kon ik er 1 goed gebruiken, want doordat het nogal druk was in de periode voorafgaand aan Mylo's verjaardag had ik helemaal geen tijd gehad om een kaartje voor hem gemaakt. 

Mylo is gek op de kleur oranje en laat deze kleur nou precies bij het DP passen. 
Ik sneed op de dag van zijn verjaardag met stansjes de ballonnen en zijn leeftijd en dat kwam op de achtergrond. 
Met een piepklein hartjes stempeltje de ene ballon bewerkt en op de andere een tekstje HOERA.
De rest van de tekst en nog wat aankleding (stickertjes) kwam binnenin de kaart. 

Heel handig om achtergrondjes te hebben liggen.
Nu er wat tijdnood was kon ik in een handomdraai een leuke kaart maken. 
Zoals jullie zien heb ik 3 strookjes gebruikt, dus snappen jullie vast wel dat ik nog 2 van deze achtergrondjes heb liggen.😉
Geen idee wanneer en voor wie ik die ga gebruiken, maar het komt vanzelf een keer van pas. 
Challenge:
K&K, Er vliegt van alles door de lucht. 2de Inzending. 



5 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je voor Mylo, en nog van harte gefeliciteerd met je zoon natuurlijk. Je maakte een prachtige kaart voor hem, ondanks dat je niet zoveel tijd had. Heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker handig om al wat kaarten met achtergrondjes klaar te hebben liggen. Leuke, vrolijke verjaardagskaart voor Mylo. En natuurlijk nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd met de jarige Mylo, wat een bijzondere naam trouwens.
    Je maakte een mooie verjaardagskaart voor hem. Mooi dat hartjespapier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Daph, dit is echt wel een hele leuke kaart voor Mylo, van ons moest hij het doen met een uit de voorraad maar het gaat erom dat we aan hem hebben gedacht. Toch vreemd om niet op zijn verjaardag te zijn geweest (was de tweede x in 22 jaar) ah, de eerste was toen hij drie werd geloof ik en hij door de telefoon zei: " kom jij niet bij mij vanmiddag?" Hartverscheurend, nog steeds. 🥲
    Dikke kus van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen