donderdag 19 september 2024

Kerstkaarten ('24-45&46)

Deze week is het weer niet gelukt om een kerstkaart te maken voor de maandchallenge van 52 WTC. Daar vragen ze Gnomes op je kaart.......
Zo jammer, want ik ben gek op Gnomes, maar het ontbreekt mij aan tijd om te knutselen. 
Wel heb ik deze week 2 kerstkaarten om te laten zien:
Deze kaartjes maakte ik in de zomer vakantie en stonden in mijn galerij te wachten om op mijn blog te mogen shinnen. 
Ik had 2 leuke stukjes dp die ik combineerde.
Van beide dp-tjes sneed ik een strookje af en zo kon ik 2 kaartjes maken. 
De digi's heb ik ooit eens gewonnen bij een challenge. 
Voor deze kaarten gebruikte ik de al ingekleurde versie. 
De digi's heb ik geprint en daarna uitgeknipt.
Dat verhoogd op een zwart gestreept stukje dp geplakt en dat weer op de kaartjes. 
De teksten op beide kaartjes zijn, zoals de laatste tijd wel vaker, van Nobody-Else, het zijn gratis printables, te vinden op haar blog. 

Vandaag mag ik nog 1 dag werken, daarna ben ik lekker 3 dagen vrij. 
Morgen hebben we een bruiloft van een neef en daarna gaan we nog lekker van het mooie weer genieten!
Nu al zin in het weekend. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart 
X MAS, #90, Geen vierkante kaart. 




11 opmerkingen:

  1. 2 leuke kaartjes Daphne, mooi dp en schattige digi`s. werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn zeer leuke kaartjes, veel plezier op de bruiloft en je vrije dagen aan het weer zal het niet liggen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 leuke kaarten met leuke digi's. Alvast een fijn weekend.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Echt heel mooi gedaan. Alvast een fijn lang weekend gewenst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. twee mooie kaartjes ja soms is het niet anders en is er even geen knutseltijd.
    Veel plezier aankomend weekend.
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien aan ons.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaarten met schattige digi's en mooi papier. Leuke lay-out heb je gemaakt.
    Werkse en geniet van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaarten !!!!!
    Geniet van je vrije dagen !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kerstkaarten Daphne en fijn dat je zo een paar dagen vrij bent, het wordt mooi weer. Dank je wel voor je leuke felicitatie-kaart die ik mocht ontvangen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze kerstkaarten, Daphne
    Heerlijk paar daagjes vrij
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke kaarten met deze 2 schattige beertjes. Gezellige bruiloft morgen en geniet van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee heel leuke kaarten en leuk hoor de gewonnen digi's. Nog even volhouden en dan lekker vrij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen