zaterdag 28 september 2024

Uitdaging met mijn moeder, #44

Op 17 Augustus, (zal ik niet gauw vergeten want dat is onze trouwdag🥰) had Ditta een hele mooie kaart op haar blog geplaatst.
Ze had er een linkje bij geplaatst en nieuwsgierig als ik ben ging ik Hier meteen even kijken. 
Het leek helemaal niet zo moeilijk en ik vond het een leuk idee voor de uitdaging met mijn moeder voor de maand September. En dus appte ik mijn moeder het linkje door en vertelde erbij dat ik zo'n achtergrond wilde zien voor onze  uitdaging. 
Hoe de kaart verder afgemaakt zou worden liet ik vrij. 

De kaart zat steeds in mijn hoofd, maar het lukte niet om er even voor te gaan zitten. Er waren wat andere dingen die mijn aandacht vroegen en ik was druk met mijn werk.
Na app contact met mijn moeder besloten we onze uitdaging een week uit te stellen.
En........dat gaf mij zoveel rust dat ik er vrijwel meteen voor ben gaan zitten en "zomaar opeens" deze leuke kaart heb gemaakt.
Haha, mooi op tijd dus om toch de laatse zaterdag van de maand onze uitdaging te kunnen plaatsen:
De uitdaging is de "mozaïek achtergrond".
Via het linkje is te zien hoe je die maakt.
Ik plakte op oranje en matte weer op wit.
Oranje vind ik een mooie kleur voor het najaar.
Mijn kaart verder afgewerkt met de koffie bekers stempels en bijbehorende stansjes van SU.
Ik heb deze set van mijn moeder gekregen en wilde het nu persé gebruiken voor haar kaart.
Ik word zelf héél vrolijk van deze kaart. 
Ik denk door de kleuren combinatie. 
Maar ook omdat ik er iets mee wil vertellen
Binnenin de kaart heb ik uitgelegd waarom ik de tekst "Thanks a Latte" heb gebruikt.
(In het kort komt het er op neer dat ik altijd met mijn verhalen bij mijn moeder terecht kan en dat zij er dan op hààr "moeder manier" op reageert en dat is lief🥰)
Om het compleet te maken stempelde ik er nog een envelop bij. 
Helaas geen witte, maar met deze stempel wel bijpassend. 

Mijn zus moet nog even wachten op haar kaart, maar dat is niet erg, zij is namelijk met vakantie, dus heb ik een weekje speling.

Gaan jullie ook even bij mijn moeder kijken?
Ik heb haar kaart ontvangen en ook hiervan werd ik erg blij, het is een hele mooie vind ik. 


4 opmerkingen:

  1. wat MOOI deze mozaiek achtergrond.
    prachtige kaarten maakte je deze maand september, ik heb een aantal berichten gemist zag ik.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart!! Ook de kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een hele mooi achtergrond. Ik heb even bij je linkje gekeken en het ziet er inderdaad niet moeilijk uit. Zet ik op mijn to-do lijstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart met deze techniek. Mooie combinatie van papier en de koffiebekers in het middelpunt.






    BeantwoordenVerwijderen