zaterdag 15 december 2018

Gast Disigner

Omdat ik in Oktober in de top 3 stond bij Carlin's kaartenparadijs, met Deze kaart mocht ik gastdisigner zijn voor de challenge van deze maand: Hulstblaadjes en Kerst.
Vandaag mag ik de kaart laten zien.

Ik vond het erg spannend, maar na een paar dagen nadenken over een idee maakte ik de volgende kaart:
 Een pop up kaart.
De leuke afbeelding is een stempel en gebruik ik eigenlijk te weinig.
Tussen mij  kerst dp vond ik iets moois, met Hulstblaadjes erop. Dat was natuurlijk zeer geschikt.
Het glitter groene papier maakt het extra Kerstig.
 De kaart kan plat,  dus is ook goed te versturen in een envelop.
 Het kerst meisje kleurde ik met mijn Silky krijtjes en de bel met goud kleurig acryl verf.
Haar muts en jas heb ik van een randje nep bond voorzien (lijm en daarop nep sneeuw gestrooid).
Glittersteentjes zijn de knoopjes van haar jas.
Binnenin een tekst.
En 2 randje Hulstblaadjes met in de bovenhoek een uitgeknipt blaadje en rode besjes (glittersteentjes)
Ook boven de tekst 2 uitgeknipte blaadjes met besjes en die verhoogd opgeplakt.
Hierachter kan de kaart "ge-pop up't" worden (is dit een woord, haha).

Ik vond het heel erg leuk om gastdisigner te zijn. Toen het idee er was werd de kaart steeds leuker vond ik.
Kijken jullie mee op het blog van Carlin's wat de rest maakte?

De kaart is ondertussen verzonden, net als mijn andere Kerst kaarten.
Dit weekend ga ik nog wat nieuwjaarskaarten maken, want doordat mijn schoonmoeder ook een stapel zelfgemaakte Kerst kaarten meekreeg van mij, kom ik wat te kort.
Door alle drukte hier krijg ik een paar nieuwe kaarten niet meer op tijd af.
Maar, geen stress....nieuwjaarskaarten zijn ook mooi om te versturen!!

Vandaag eerst de verhuizing van onze vriendin/buurvrouw van 86.....zal een "rare" dag worden.
Fijn weekend allemaal.


16 opmerkingen:

  1. Echt weer een hele mooie Daph.
    En, sterkte met de verhuizing vandaag.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer om gastdesigner te zijn. Een prachtige kaart is het geworden. Als ik jou bezig zie zou ik dat ook wel willen doen, maar waar haal ik de tijd vandaan????
    Sterkte met de verhuizing, zal best een traantje vloeien en dat mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sfeervol Daphne en zo mooi ingekleurd ...
    Proficiat om gastdesigner te zijn ...
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is voor ons een hele eer dat je onze gastdesigner wou zijn.
    En wat heb je je best gedaan om zoiets moois te creëren.
    Alles past heel mooi bij elkaar.
    Nogmaals bedankt Daphne.
    Succes met de verhuis van je buurvrouwtje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    Wat een leukerd heb jij gemaskt voor het gastdesignerschap! Lief stempeltje leuk dp en mooi model!
    Veel succes met de verhuizing!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Daphne, leuk model! Het glitterpapier en de sneeuw geven de kaart iets extra's, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Daphne, echt een plaatje!
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaart heb je als gast-designer gemaakt Daphne. Leuk model en lief plaatje én tot in de puntjes verzorgd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan. Ik las ook je vorige post. Verhuizen op die leeftijd niet gemakkelijk, maar met jullie hulp lukt dat zeker. Nieuwjaarskaarten kan ook.
    Ik ben vandaag aan schrijven begonnen, de eerste 20 liggen klaar om te posten...dat is ook best een klusje en vooral het kiezen... Wie welke kaart ..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, best heftig voor haar, verhuizen. Best kort nadat ze weduwe is geworden...toch? Je kaart is heel mooi geworden. Leuk model!
    En ja nieuwjaarskaarten zijn zeker leuk! Misschien dat ik er ook nog een paar moet gaan maken....maar misschien ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje. Het afdrukje heb je erg mooi gekleurd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk dat je in de top 3 stond met deze hele mooie kaart. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hulstblaadjes en kerst, dat is goed gelukt, zeg! Het designpapier is echt perfect. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Daphne, heeeel erg bedankt voor je mooie kaart. Wat een verrassing toen ik m open maakte! Ik vind het zó lief en attent. Dikke knuffel voor jou en dat je maar hele fijne feestdagen mag hebben met al je familie om je heen. Nogmaals dank, heel erg gewaardeerd😘

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is zeker een geweldige kaart, zo mooi gemaakt en alles past zo perfect bij elkaar! Het heeft een ere plaatsje gekregen, ik ben er super blij mee, nogmaals dank je wel!
    Heel veel succes met de verhuizing en daarna fijne dagen gewenst en een fantastisch 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart is zeker geslaagd als gastdesigner, hoe leuk is dat.
    Ja ik ken dat, nog even dit, nog even dat, nog even zus en nog even zo. Gelukkig ben ik nu vrij t/m/ 1 januari en komt er weer rust in mijn hoofd. Hopelijk ook bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen