donderdag 27 december 2018

Snelle Kerstkaart.

The day after......
Hebben jullie fijne, mooie, Kerstdagen gehad?
Wij hebben ze doorgebracht met familie en het was erg gezellig.
En rustig, ik ben weer helemaal zennnnnn, hihi.

Vanaf vandaag storten we ons in de oliebollen!!
We gaan ze samen met een collega Bakker Bart bakken en verkopen.
Mijn hele gezin helpt mee, voorlopig hoeven we ons nog niet te vervelen.

Vlak voor Kerst had ik nog een Kerstkaart nodig:
Tussen mijn "restjes" papier vind ik een mooi kleurrijk achtergrondje,  gemaakt met acryl verf.
Dat matte ik op een glimmend rood papier.
 Met Versamark en (Kerst) groene embossing poeder maakte ik een tekst op de kaart.
Ik gebruikte hiervoor een tekst mal, waar ik de Versamark doorheen drukte.
Een strikje erom en alles op een witte basis kaart.
Klaar!!
Met al die extra zondagen zou je bijna in de war raken, maar het is echt donderdag nu.
Mijn kaart link ik daarom bij 52 WTC

Ik ga gauw verder nu, ga oliebollen bezorgen, tot later maar weer.

23 opmerkingen:

  1. Echte een speciaal kerstkaartje. Heel leuk, Daphne.
    Jij bent voor geen één gat te vangen hé?! Ook nog oliebollenbakken, duizendpoot. Hier was kerst ook erg gezellig. Genieten van Levi, kinderen en aanhang. Gezellig spelletjes gedaan, was ook een tijd geleden. Gisteren bij mijn moeder een kersdiner in zorgcentrum. Was prima verzorgd.
    Nu even weer 'gewone' dingen doen. Bij Elma`s hobbyshop de nieuwe malletjes van de baby lijn van MD ophalen. Ook heel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en kunstig kerstkaartje Daphne...het glimmende rood erachter geeft net iets sprankelends...
    Succes met oliebollen bakken...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daphne, wat een leuke kaart, heel kleurrijk! Sterkte met de oliebollen, wel gezellig om het met het hele gezin te doen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart, Daphne.
    En succes met de oliebollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dagen heb jij gehad Daphne, als je helmaal zen bent geworden. Ik heb afgelopen jaar ook een kaartje gemaakt met een achtergrond die ik nog had liggen, en gemaakt was van inkt. Toen ik die tegen kwam in mijn bak, vond ik dat de mooiste kaart die ik dit jaar heb gemaakt. Jouw kaartje vind ik ook zo'n kaartje gewoon lekker een gekleurde achtergrond met een leuke tekst, en een glimmende rand. Super! Succes met de oliebollen, wat leuk dat jullie dit als gezin doen..Fijne jaarwisseling en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige kaart, super ! En nu al oliebollen bakken, mmmm, heerlijk, en zeker leuk met de hele familie, maar ben je die tegen oudejaar dan niet beu ? :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje! Erg mooi gedaan en heel apart! Fijne jaarwisseling en succes met de oliebollen! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijk en kleurrijk Daphne. Een mooie afsluiter. Succes met oliebollen bakken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, weer eens iets heel anders.
    Succes met bakken en rondbrengen, ik doe het lekker rustig aan. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar>

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukerd !
    fijn dat je er bij bent voor de laatste keer dit jaar !
    tot volgend jaar
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gek, snelle kaartjes zijn vaak heel mooi, dat zie je wel meer. Lekker kleurrijk. En toch maar wat rustiger aandoen. alhoewel: oliebollen verkopen..... Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne,
    Mooie kunstzinnige kerstkaart heb je gemaakt, fijn dat je zo hebt genoten van de kerstdagen!
    Veel plezier met het oliebollen bakken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart!!
    Succes met oliebollen bakken. Gaan wij ook doen, maar vast niet zo veel als jullie bakken ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie moderne kaart is dit geworden. Veel succes met de oliebollen en mag jullie een mooie nieuwe jaar tegemoet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Daphne,
    Wat een leuk idee met dat achtergrondje. En dat twine... succes met oliebollen bakken. Hier is het traditie dat Peter dat doet op oudejaarsdag. En hij kan dat goed! De eerste zijn altijd zo lekker, meteen uit het vet.
    Onze kerstdagen waren super, maar dat heb je al gelezen.
    Groetjes en bak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vind ik dit een geweldig kaartje. De achtergrond is zo gaaf!!!
    Heel veel succes met het oliebollen bakken deze dagen. Je kunt ze waarschijnlijk zelf niet meer zien na het bakken.

    Ik wil je een hele fijne jaarwisseling toewensen!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk deze kaart Daphne! Mooie achtergrond, leuk touwtje met de glitter erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super creatief deze snelle kerstkaart!
    Hier was het ook gezellig en we deden ook veel spelletjes samen waar we normaal niet aan toe kwamen zoals 30 seconds.
    Een heel werk die oliebollen dat laat ik morgen aan mijn Henk over...die kookt nooit maar oliebollen en friet bakken dat kan ik zelf niet ( zeg ik altijd sssst)
    Fijne jaarwisseling en een gezond, creatief en inspirerend 2019!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een hele mooie kaart!

    Al het goede voor jou en de jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pas op niet op de link van johnypoipet klikken.
    Is een robotbericht

    BeantwoordenVerwijderen