zaterdag 22 december 2018

Klein Kerstsokje.

Zo aan het einde van het jaar ben ik altijd druk (En onrustig😊), omdat ik nog van alles "moet".
Ik bedenk vaak op het laatst nog dat iemand een kadootje verdiend of een pakketje krijgt.
Dat wil ik dan "nog even snel" regelen èn ook nog zelf maken.

Van haken word ik rustig!!
Heerlijk om op de bank te zitten, met een kopje thee en een bolletje wol met haaknaald.
Dus zocht ik op Pinterest naar een klein projectje en vond dat Hier.
Ik haakte het sokje in traditionele kleuren.
Het bovenrandje is wollig garen (fluffy van Zeeman,).
De eerste keer dat ik dit gebruik en het viel mij niet tegen.
Mijn dochter wilde wel even poseren met het sokje in haar handen, zodat jullie kunnen zien hoe klein het is.
Hartstikke leuk om aan een kadootje te hangen, met de Kerstwens opgerold in het sokje!
Ik heb mezelf wel even toegesproken.....
"Niet alles kan en hoeft vóór de Kerst af Daphne, adem halen en rustig doorgaan".

Fijn weekend allemaal


15 opmerkingen:

  1. Aaah...wat lief. Knap gedaan, zo´n klein haakwerkje, Daphne.
    En bedankt voor de leuke kaart die hier van de week in de bus lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne,
    Allereerst hartelijk bedankt voor de mooie kerstkaart die wij kregen!
    En ah wat een schattig stokje heb je gehaakt!
    Verstandig zoals je jezelf hebt toegesproken!
    Fijn weekend en liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat leuk zo'n mini sokje Daphne! Hihi, ik herken dat ook hoor, dat moeten, schijnen vrouwen meer last van te hebben dan mannen, wist je dat? Op je vraag waar ik mijn kaartmodellen vandaan haal, vaak kijk ik op Pinterest. Soms maak ik ze gewoon na, soms geef ik mijn eigen draai eraan. En soms maak ik zelf werkbeschrijvingen, maar die plaats ik dan ook meteen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo aan een cadeautje. Heel feestelijk!
    Dank je wel voor je mooie kaart. Lief.
    Fijne dagen. Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof! En zo herkenbaar. Ik zit hier ook nog vanalles te naaien voor die of die....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja... Bedankt voor je kaart. Toevallig ook 1 met een kerstsok! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat sokje is echt lief. En ik vind het een broertje of zusje van je wantjes! Wie weet gaan we deze ook wel weer haken voor de verkoop...
    Die onrust waarover je schreef, herken ik wel. Je wil vaak teveel en het einde is zoek want je bent nooit klaar... Even stapje terug doen hoor, en zelf ook genieten!
    Fijne dagen gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het sokje is een droppie. Volgens mij heb ik twee sokjes voor in de boom van jou eens gekregen. Hangen weer in de boom.
    Nu rustig aan hoor, genieten met je gezin van de kerstdagen!
    Dus....gezellige kerst en voor 2019 weer veel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De sokjes zijn schattig en voor meerdere doeleinde geschikt. Ik heb ze maakt met een muisje er in maar kan van alles zijn.
    Fijne en gezellige dagen voor jou en je gezin en een heel gelukkig 2019.
    Liefs van Clairr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooo, dit is superschattig! En wat staat dat leuk aan het cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo jij bent echt hetzelfde als ik....ik denk ook altijd iedereen een plezier te moeten doen met iets zo rond kerst.
    Heb 21 kransjes gemaakt en er veel verstuurt maar toch echt niet vsn iedereen wat terug gekregen dit jaar dus...volgend jaar toch maar eens proberen meer aan onszelf te denken?
    Dit kerst slofje is echt prachtig!
    Die ga ik zeker bewaren en eens proberen te maken, dank voor het linkje.
    Roetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha bedoel groetjes maar ik ga nog even naar laatste post.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Clarification post! I really like and appreciate your efforts, thank you for sharing useful knowledge about blog strategy I heard I like
    Thai Boxing


    BeantwoordenVerwijderen