donderdag 7 februari 2019

52 WTC, deel 6

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik gemaakt heb voor de Januari  challenge van 52 WTC, Maak een label of een kaart met label.
Papier komt uit een blok van Action.
 De labeltjes heb ik beide voorzien van een tekst en een  leuke, kleine stempel.
Deze stempeltjes kleurde ik in met distress inkt.
De takjes komen ook van Action, evenals de bloemen stans.
De bloemen maakte ik van een velletje wat tussen de plakjes oude kaas zit, als je die voorgesneden koopt in de winkel .....het lijkt op vellum, maar het is dikker.
Hier en daar kleurde ik de bloem met distress inkt en wat acryl verf.
Het kadootje links onder op de kaart stempelde ik, kleurde het in en knipte dat uit.
Verhoogd opgeplakt.
De labeltjes maakte ik met mijn BigShot. Ik legde een stans half over en half onder het papier, zo krijg je alleen aan de bovenkant een mooie rand.

Fijne "Kerst" donderdag voor iedereen.

23 opmerkingen:

  1. Toffe kaart met je labeltjes er in. Je bent heel creatief bezig geweest, super!
    Blij dat je meedoet aan onze challenge!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart met zelfs 2 labeltjes...
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! En zo leuk dat je de vellum tussen de kaas uit gehaald hebt. Ik ken het wel, inderdaad dikker en het ziet er mooi uit.
    Leuk ook die versierde labeltjes die je eruit kan halen. Altijd een verrassing voor de ontvanger.
    Groetjes en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Labeltjes geven altijd een extra iets aan de kaart vind je ook niet? En wat heb je mooie bloemen gemaakt, origineel materiaal gebruikt ;-), gaaf effect hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk met dat vakje erop, kan je heel wat 'geheimen' instoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke kaart.
    Tof modelletje met de labeltjes.
    Het idee van hoe je de bloemen gemaakt hebt is ook erg leuk en geeft een mooi resultaat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en leuk die labeltjes! Heb ik ook gedaan. Een kleine label erbij ipv een grote label. Vin dik ook wel eens leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Mooie kaart met die insteeklabeltjes, wat leuk zoals je die bloempjes hebt gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, mooi papier en bloemen, en zo leuke labels, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij kunnen ook alles gebruiken, hé 😉
    De bloemen zijn zo wel heel speciaal en mooi geworden. Een kaart met een verrassing.... de labeltjes. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daphne, wat een vrolijk gekleurde kerstkaart. Gezellig met dat schuine pocket voor de labeltjes en wat zijn je "kaasbloemetjes" mooi geworden..LOL. Zit er toch geen luchtje aan whahaha?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief dit kerstkaartje mt die 2 mooie tagjes erin Daphne

    bedankt voor je deelnam
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk is deze geworden ! mooi gemaakt
    fijn dat je weer meedoet met de lopende challenge van deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige label heb je gemaakt Daphne!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De labels vind ik prachtig, de kaart is te druk naar mijn smaak (mag ik dat zeggen?). Maar goed dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met tags Daphne! Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ja, wat een creatief idee weer van dat oude kaas vellum.
    Maar, had ik jou niet een velletje of meer van mij gegeven een tijdje geleden?
    Kaartje is ook erg leuk.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen