maandag 25 februari 2019

Baby Girl

Na een weekje vrij geweest te zijn, gaat het "gewone leven" weer beginnen.
School, werk en sporten.

Afgelopen weekend druk geweest in de tuin, er moest een hek komen, zodat we bij mooi weer  de deur open kunnen doen, maar Lila niet weg kan lopen.
Ik zal later foto's plaatsen van onze werkzaamheden.....

Vandaag een baby kaart.
Die ik maakte voor een lief klein meisje.
Ik gebruikte de sketch van Crazy for CAS, #14 en maakte de kaart lekker meisjes roze!
Het roze hartjes papier is een kado tasje geweest.
Dat vond ik zó  leuk.
Zonde om weg te gooien, dus heb ik dat verwerkt op mijn kaart.
Van het kleine hartje maakte ik een schud gedeelte.
Best een gepriegel, maar ik vind dat altijd zo leuk, schudkaartjes. Als schud materiaal super kleine, roze hartjes .
Het witte achtergrond papier heb ik met een hartjes embossingfolder bewerkt. (Op de eerste foto is dit het beste te zien)
Voor baby meisjes kunnen er nooit genoeg hartjes op een kaart zitten 😊.
Mijn kaart kan dus ook meedoen met de challenge van Carlin's Kaartenparadijs, #7, daar vragen ze een baby kaart met (dry) embossing.
En bij 4 Seasons: #17, Alles is Liefde, (2de inzending.)

We gaan langzaamaan door naar het voorjaar en de Pasen.
Op de zaak is het, zeker met dit weer, wat drukker aan het worden.
Het is nu Voorjaarsvakantie in midden Nederland, de naam van deze vakantie past goed bij het weer wat "ze" voorspellen.
Kom maar op met die zon!!

Fijne week!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ongelofelijk mooi weer Daphne... Jouw kaarten zijn altijd prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart zeg...
    Heerlijk he dit weertje en dan al zo lekker vroeg...mag van mij nog wel even zo blijven...

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie, lieve babykaart.
    Leuk met al die hartjes.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt dat minischudgedeelte vind ik zo mooi!
    Geweldig he dit prachtige weertje, wij hebben ook heerlijk genoten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Daphne, zo leuk met het schudgedeelte erin.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een allerliefste babykaart Daphne. Leuk om van dat aparte hartje een schudgedeelte te maken. Ik vind het een plaatje..liefff.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee om het kado-tasje te recycleren. Het is een hele leuke kaart! Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah babykaartjes zijn zo leuk om te maken, schattig dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Daphne! Leuk gemaakt met het schudgedeelte. Lief met het hartje en het kleine strikje. Dat zal best een klus geweest zijn, een hek om de tuin heen. Je moet er niet aan denken dat Lila weg zou lopen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lief kaartje, jullie hebben geboft met de vakantie, eer wij er aan toe zijn is het weer koud . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart....Bedankt voor je deelname bij 4-Seaon Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen