zaterdag 16 februari 2019

Hooray (en Lila.)

Vandaag een kaart die ik maakte voor de verjaardag van een vriendin.
Ze is morgen jarig en kreeg oudjaarsdag slecht nieuws, ze is ernstig ziek.
Ze heeft begin Juni een reis geboekt naar Peru, maar moet eerst nog door een heel behandel traject heen.
Erg zwaar voor haar, maar ze houdt de vertrek datum naar Peru in haar hoofd, dat helpt haar om positief te blijven!!
Ik maakte deze kaart:
De voorkant maakte ik niet TE druk.
Maar omdat het wel voor haar verjaardag is, wilde ik daar wel wat aandacht aan geven.
De ballonnen 2x uitgesneden  1x met glitter blauw.
Hooray ook 2x uitgesneden en iets scheef op elkaar geplakt, zo kreeg ik glitter schaduw.
Beetje feestelijk, met die glitters.
 Hier en daar een klein glittertje maakte het af.
 Binnenin maakte ik de (welbekende) vouw.
Hierop Peru, omdat dat nu zo'n belangrijk woord voor haar is......
 Boven en onder de vouw had ik ruimte genoeg voor een persoonlijk woord.
Ik heb haar ook uitgelegd waarom ik deze kaart zo heb gemaakt, hoop dat ze het snapt.
De letters uitgesneden uit heel mooi donker blauw papier, waarop een glimmend swirl achtig motief staat.
Lastig om een kaart te maken voor een feestelijke dag, met een zwarte rand, maar toch.....omdat ik het zelf heb gemaakt kan ik er wel een extra boodschap in meegeven.

Kaart link ik bij:
2 Sisters: #24, kaart met meer dan 1 vouw.

Nog 2,5 uur dan komt onze oudste zoon weer terug van zijn studie reis, Schotland.
Wordt echt tijd, Lila mist hem:
 Tenminste, dat denk ik.....😢
Soms wil ik wel eens weten wat er in dat koppie om gaat.😉
We gaan hem straks gauw ophalen samen!!

Fijn weekend!!

18 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Daphne. Je vriendin zal het zeker waarderen.
    Fijn dat het baasje vandaag weer thuis komt. Zo te zien mist Lila haar echt wel een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Daphne, ik weet bijna zeker dat ze dat erg waardeert.
    Fijn dat Jesse weer thuis komt vandaag, vooral voor Lila.
    Wel even filmen hoor en doorsturen via de app.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och jeetje. Wat erg voor je vriendin en haar naasten. Je kaart is mooi. Persoonlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    Zware tijden voor je vriendin zeg!
    Wat lief en attent zo'n mooi kaartje te geven!
    Ha die Lila zal weer helemaal blij met het baasje zijn en het baasje niet minder, alhoewel het alternatief supergoed was!
    Ook fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt. Ik denk dat deze kaart zeker helpt en dat ze het zelfs mooi vind. En die arme Lila, gelukkig heeft ze jullie ook nog. En dat ze maar niet zeggen dat honden geen tijd kennen, ik geloof er niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart erg mooi en zeker met wat uitleg denk ik dat het kaartje erg goed valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk ! Dat moet zeker een opsteker en oppepper voor haar zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartje heb je voor haar gemaakt! En dat het een persoonlijke touch heeft dat zal ze zeker waarderen!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, deze maand. Dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat verdrietig voor je vriendin. Deze kaart zal haar vast goed doen.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verdrietig verhaal. Jou kaartje is precies goe zo. Toch felicitatie en een bemoediging aan de binnenkant. Mooi Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart voor je vriendin. In dit soort situaties weet je eigenlijk niet goed of je een vrolijke kaart moet maken of iets minder! Maar je hebt hem goed gemaakt. Toch aandacht voor haar verjaardag en de reis naar Peru. Mooie kleuren en mooi papier gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kaart vol liefde. Dat is altijd goed.
    Mooie foto's van Lila.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeeee Daphne...wat een moeilijk situatie is dit! Natuurlijk is een verjaardag een verjaardag, maar als je weet dat het een dag is met een heel dubbel gevoel wordt het best even nadenken. Maar omdat Peru voor haar natuurlijk een dikke strohalm is heb je dit prachtig opgelost. Dat zal ze natuurlijk begrijpen en vast en zeker waarderen!
    En ik ben benieuwd hoe het weerzien was van Lila en haar baasje! Ze kijkt in elk geval alsof ze hem heel erg mist!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat verdrietig en inderdaad heel dubbel Daphne. Je hebt een kaart met je hart gemaakt voor je vriendin en zij zal dit zeker waarderen. Mooi zoals je hem "sober feestelijk" hebt gemaakt (als je me snapt), dat is het voordeel van zelf iets maken vind ik.
    Ik vraag me ook vaak af wat er in die koppies omgaat en ik denk dat honden best wijs zijn. Ik weet zeker dat zowel het baasje als Lila dolblij zal zijn (en jullie ook natuurlijk ;))
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moeilijk hoor om in zo’n situatie een kaart te maken. Wat kan wel en wat niet. Maar je hebt het heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige stijlvolle kaart. Ach en Lila, die is vast heeeeel blij met de terugkomst van je zoon.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi! Die liefde van jou gaat haar steun geven. X

    BeantwoordenVerwijderen