donderdag 28 februari 2019

52 WTC, deel 9.

Op het blog van Daatje (Martha) hebben Mijn Moeder en ik een leuke kaart gezien.
Wij proberen 1 keer in de week samen te knutselen en hebben gisteren samen deze kaart gemaakt.
Erg leuk om te maken.

Ik lag wel weer in een deuk......mijn moeder is altijd héél erg van de patroontjes en houdt zich ook precies aan de werkbeschrijving.
3,2 cm is ook echt 3,2 cm.
Ze zit dus uren en dagen te meten en streepjes te trekken en te snijden en weer meten.
Ik ben daar minder precies in en ga dus vaak sneller.
Gevolg.....ik heb 3 kaarten gemaakt, mijn moeder (bijna) 1, haha😂.

Vandaag de Kerstkaart het is tenslotte donderdag en dus 52 WTC dag.
Ik gebruikte dubbelzijdig dp uit een blok van Action.
Het lieve Kerstbeertje knipte ik uit een oude Kerst kaart en matte die op zwart.
De kaart gaat open, tadaaa, spannend hè?!
Binnenin zit een leuk gedeelte.
Als je de kaart open doet schuiven er 2 "flapjes" open, waarachter ik een kleine Kerstman verstopte heb.
De foto's zijn weer wat donker, de kleur van het papier binnenin is zacht groen, met witte figuurtjes die op een Kerstboom lijken.
Deze foto is genomen in de straaaaaalende zon gisteren.
Sjonge wat was het lekker buiten.
Mijn moeder en ik hebben ons broodjes tussen de middag lekker buiten opgegeten terwijl Lila en onze kater Mike om ons heen scharrelende.


Uitleg over hoe je deze kaart maakt vind je Hier, op het blog van Martha.
Fijne donderdag!

22 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaart Daphne. Gezellig om met je moeder samen te knutselen. Dit model staat ook nog op mijn to-do maar lang geleden heb ik zoiets al eens geprobeerd, maar het schoof niet zo lekker open. Dit was wel een duidelijke beschrijving, dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart,
    Gezellig he samen knutselen, mis Merit dan ook, heb deze week nog niets gedaan, komt gewoon niets uit mijn handen.

    Leuk dat je weer meedoet van de week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo samen aan de knutsel met je moeder, Daphne. En wat een leuke kaart heb je daarbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Daphne, wat leuk dat je hergebruikt en dat er binnenin de kaart nog van alles te Ien is, je moeder is wel heel erg pietje precies, jeetje, ik heb een snij apparaat en dat gaat met Mm ook super snel..heerlijk dat weertje hé, ik heb ook zo genoten. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kerstkaart, leuk om dit modelletje in dubbelzijdid DP te maken, bespaart je ook nog eens het snijden van dessinpapier voor op je basiskaart...
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje en een leuke verrassing aan de binnenkant! Erg leuk gedaan. Het is al leuk dat je samen met je moeder nog kan knutselen, moet je koesteren hoor! Fijn dat meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat gezellig, met je moeder knutselen, en ook buiten genieten ! Je kaart is prachtig, zo speciaal als je ze open doet, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat jullie samen aan de knutsel gaan.
    Gezellig hé, koester die momenten.
    Je kaartje ziet er mooi uit.
    Ik dacht die van je moeder hier ook te zien, maar niks, komt misschien nog ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne,
    Ha wat fijn te lezen dat het patroontje goed werkt!
    Mooi kaartje heb je gemaakt zeg!
    Leuk dat je verwijst naar mij!
    Gisteren kreeg ik een lieve kaart van je in mijn brievenbus echt lief erg bedankt!
    Heerlijk blijven knutselen saampjes met je moeder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahha leuk verhaal van je moeder. De ouderdom he... Prachtige kaart heb je gemaakt. Maar ik zie overal nog steeds kerstkaarten... jullie zijn wel vroeg al klaar met kaarten voor deze jaar.
    groetjes Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge jonge, moest dat nou? Maar, ik had het ook al aan pap verteld hoor, ha, ha.
    Ik hoef niet te schrijven dat deze leuk is want dat heb ik al gezegd.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart, en een schitterend patroontje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gezellig om samen met je moeder kaartjes te gaan maken...het gaat niet om hoeveel kaartjes ...als ze er maar plezier aan heeft..Het is een geweldig leuk modelletje en weer top afgewerkt
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo gezellig om samen te knutselen! Grappig, dit model ben ik ook van plan om te maken maar had het ergens anders gezien. Jij hebt er een erg leuke kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om samen met je moeder te knutselen, moet je koesteren. En dat jij sneller bent maakt niets uit, als jullie er maar plezier in hebben.
    Leuke kaart is het weer geworden.
    Heb even wat minder gereageerd, had een blogdip, maar ik ben er weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kaartje! Ik heb de link opgeslagen, want dat wil ik wel eens maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh heerlijk! Ik zie het voor me! Jij lekker bezig en je moeder alles precies uitmeten... Maar dat het gezellig is geloof ik meteen. EN je kaart is een super exemplaar! Ik wil dat ook meer gaan doen, hoewel die van vandaag is wel leuk geworden, ook een anders dan anders model...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er helemaal leuk uit ! mooi gedaan
    fijn dat je weer van de partij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Daphne en heerlijk om samen met je moeder te knutselen, ook al ligt jullie productieniveau anders :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een toppertje Daphne 😍🌸👍
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke kaart en geweldig dat jullie bij elkaar komen om te knutselen. Ik moest wel even lachen om je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen