vrijdag 22 februari 2019

Kanjer kaart voor Bram

Dit keer ben ik via Post voor Kanjers gekoppeld aan Bram.
Bram is 14 jaar en gek op auto's.
Met de sketch van Sketch Saturday #551 ging ik aan de slag en maakte deze stoere kaart voor Bram.
 De golf in het papier heb ik gemaakt door een ovaal stans half uit te snijden en hem daarna om te draaien.
Koste even wat denk werk, maar het is goed gelukt vind ik.
 De gestippelde achtergrond maakte ik zelf, door met distress inkt en de achterkant van potloden te stempelen.
 De auto vond ik op Internet en geprint.
Ik heb héél erg zitten schuiven met de auto, links,rechts, boven, onder, in het midden, scheef, recht.....Ik kwam er niet uit.
Per toeval kwam de auto onder de golf terecht en dat vind ik eigenlijk de leukste oplossing
Dus maakte ik er een trek dingetje aan en zo kan Bram de auto zelf ergens neer leggen😊.
Het "woordgrapje" met zijn naam (Bram brammmm, ipv broem broemmmm) vond ik vooral zelf erg grappig, whahahaaa.

Fijne vrijdag, de laatste dag van de vakantie voor mijn kinderen, ben benieuwd of ze nog leuke plannen hebben.
Ze liggen allemaal nog in bed, dus ik neem eerst koffie.


15 opmerkingen:

  1. Een mooie, leuke kaart heb je gemaakt Daphne.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kanjerkaart heb je voor Bram gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grinnn. Je hebt zelf in ieder geval plezier gehad aan het maken van de kaart. En ik weet zeker dat Bram brammm er ook blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    Leuk deze kanjerkaart leuk bedacht met die auto en het naamgrapje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kanjerkaart voor Bram heb je gemaakt!!!!
    fijn weekend liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad. Wat leuk die woordspeling. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toepasselijk kaartje voor Bram. Leuk dat je d.m.v.schuiven toren oplossing kwam. Enig.
    Misschien heb jij het wel eens verteld en heb ik dat gemist, maar hoe kom jij toch aan dat poppetje onderaan jouw bericht?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toppie, Daphne!
    Verhaal is erg leuk bij deze kaart. Bram krijgt een coole kaart.
    Fijn Lente weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tekst op deze kaart is superorigineel! Leuk ook zoals je de auto ‘verstopt’ hebt. Toffe kanjerkaart voor Bram.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooo ja daarom stonden er gisteren files hier in het zuiden, ik was even vergeten dat jullie nog eerder vakantie hebben dan dat het carnavalsvakantie is hier.
    Super gaaf deze jongens/ mannenkaart met die gave auto.
    Toch altijd een dingetje hè voor velen zo’n echte mannenkaart maken, het is je goed gelukt!
    Veel plezier samen met de kids in hun vakantie week, het weer is komende week perfect!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kei -grappige, en toch stoere kaart geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe persoonlijke kaart: interactief en grappig!
    Ik snap je bezorgdheid...maar zo'n weekend als dit doet al zo'n wonderen.
    De winter is altijd wat kruipen voor mij maar de lente komt ( en dit weekend ) was hij er echt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stoere kaart Daphne, leuk hoe je de auto "verwerkt" hebt. Hahaha, ik vind je woordgrapje leuk ;-).

    BeantwoordenVerwijderen