vrijdag 15 november 2019

60

Op bestelling van mijn schoonmoeder maakte ik een kaart.
De ontvanger wordt 60 en houdt heel erg van zingen een muziek. 
Off White basis kaart.
Daarop een spiegel karton in de kleur roze.
 Door dit karton is de kaart heel lastig om mooi op de foto te zetten,  maar het geeft een mooi feestelijk effect.
Het achtergrond papier bestaat uit muziek papier.
Vond ik wel toepasselijk, voor deze muziek liefhebber.
 Daarna maakte ik een schudgedeelte.
Ik sneed de 60 uit met mijn BigShot en plakte die verhoogd op, op een stukje spiegel karton met een sierlijk randje.
Als schud materiaal gebruikte ik zilver glitter.
De tekst stempelde ik.
Alle randjes heb ik héél lichtjes gesponst met roze inkt.
Deze kaart kan ik nog net op tijd linken bij:
Sketch saturday, #589, sketch.

Ik was bijna te laat,  want om 4 uur kreeg ik telefoon van onze middelste.
Of ik even met zijn vriendin naar het ziekenhuis wilde voor een foto van haar voet.  Ze heeft gisteren avond héél hard haar voet gestoten.
De dokter vond het beter dat ze er een foto van liet maken.
Haar ouders zijn en weekend weg en dus mocht ik voor taxi spelen.
Na een klein uurtje in spanning gezeten te hebben blijkt het gelukkig niet gebroken.
Met kinderen is het nooit saai😁

12 opmerkingen:

  1. Tsja, kids.....
    De kaart is iig mooi, heel feestelijk met dat spiegelkarton. Moet ik toch ook eens vaker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie "muzikale" kaart en wat leuk om met het getal een schudgedeelte te maken Daphne.
    Lief dat je even voor chauffeur speelde, toch lastig als je ouders weg zijn ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke en feestelijke kaart, Daphne.
    Wat een geluk dat de voet niet gebroken is. Hopelijk gaat het snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg toepasselijk deze kaart en leuk hoe je dat schudgedeelte hebt gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof gemaakt. Ik heb uiteindelijk geen foto gemaakt van de drie taarten, tegen dat ze klaar waren, kwamen de kinderen van school.
    Inderdaad met kinderen is het leven nooit saai! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel mooie kaart! Leuk dat hij door de muziek zo persoonlijk is geworden en natuurlijk ook met de leeftijd..Als ik zo'n kaart met 60 zie, denk ik altijd dat het voor een oudere is. En dan te bedenken dat het nog maar ruim 3 jaar duurt voor ik zelf die leeftijd bereik!
    Fijn dat het er geen breuken geconstateerd werden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met een goede dosis bling! Kinderen, haha, kan er over mee praten.. Onze oudste is dit jaar op voortgezet onderwijs begonnen en we hebben alles al weer gehad, sleutel kwijt, telefoon gevallen, alle boeken nat, fietsongeluk.. Nooit saai, haha, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, hij spat van het scherm:)
    Wat een gedoe met haar voet, gelukkig is alles o.k.
    Goed weekend verder, liefs Crealientje.


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo toepasselijk met het muziekpapier. Leuk gedaan!
    Beterschap voor de zere voet.
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg feestelijk en dat muziekpapier past er erg goed bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor de 60-jarige.
    Leuk muziekpapier erbij.
    En ja ik probeer als DT voor het blog van Beccy's Place een kerstkaart te maken met elke letter van het alfabet.
    'k Ga daardoor een mooi voorraadje bij elkaar krijgen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne
    Wat een mooie kaartvoor de jarige !
    Leuk dat schudgedeelte!
    Ja je verveeld je nooit, hoe herkenbaar, gelukkig goed afgelopen, sterkte voor de vriendin van je zoon!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen