zondag 17 november 2019

Foto boek.

Vandaag laat ik jullie een fotoboek zien wat ik zelf gemaakt heb.
Mijn inspiratie komt van Internet,  maar ik heb er heel erg mijn eigen draai aan gegeven.
Toen ik eenmaal bezig was,  kon ik bijna niet meer ophouden met flapjes en vakjes maken.
In dit boek kan ik héél veel foto's kwijt.
Het is voor Jade,  want zij maakt vaak leuke en grappige foto's van haarzelf en haar vriendinnen.  Het lijkt mij zo leuk als ze die kan bewaren en af en toe eens kan bekijken Als "echte" foto's,  dus niet alleen via haar telefoon.
Zo 1 keer in de zoveel tijd laten we een paar foto's afdrukken,  voor in dit boek:
Dit is de voorkant.
Om het boek te maken kocht ik een papier pakket bij Action,  van Unicorn' s.
Hierin zit papier, plaatjes en testen.
 Op bovenstaande foto's zie je dat ik veel pagina's maakte.
4 Basis pagina's,  maar door de vele flapjes en vakjes lijken het er veel meer.
Let op,  nu komen er véél foto's van de binnenkant.
 Eerste pagina,  links kunnen foto's achter het blauwe regenboog gedeelte gestopt worden,  rechts kan een leuke foto opgeplakt worden.
 2De pagina,  met flapjes open.
 En flapjes dicht.
Achter de tekst recht kan een foto.
Op de flapjes kunnen we plakken,  achter de streepjes kunnen we foto's steken,  dus niet vastplakken.  Voordeel hiervan is dat we meer foto's kwijt kunnen op de pagina's.
 Volgende bladzijde (flap open)
En dichte flap.
 Rechts kunnen foto's achter het regenboog papier.
 Het pakket is geldig om mee te werken!
Er zit mega veel papier in een ook de restjes kun je vaak nog wel gebruiken.
 Ik bleef maar flapjes en mapjes maken, omdat ik steeds nog een stukje papier over had.
 Ook zitten er wat labels in het pakket, die heb ik ook in het boek gedaan,  hier kan Jade opschrijven wie er op de foto staat en van wanneer het is.

Ik ben echt héél erg lang met dit project bezig geweest,  maar het was zo leuk om te doen!!
Er zitten al veel foto's in,  maar er komen er steeds nog bij.
Voorbeeld?
Nou,  voorruit,  zoiets:
 Of zoiets:
Foto's die we leuk genoeg vinden om te bewaren voor "later"

Fijne zondag,  voor wie dit nog leest,  want misschien is de helft wel afgehaakt na dit lange bericht😂.

Linkje gaat naar:
DAK, #35, alles, behalve een kaart. 

20 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een enig fotoalbum! Heeft Jade het al gekregen of krijgt ze voor het Sinterklaas? Knap vind ik het, maar kan me ook voorstellen dat je blijft uitbreiden met flapjes en hoesjes ed. Echt geweldig! EN wat een leuke foto's die er in komen! Heel gaaf voor later!
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, niet afgehaakt hoor. Veel te gezellig die berichtjes van jou.
    Vind het album super gaaf geworden. Echt heel mooi gedaan. Maar al die leuke foto's verdienen ook een mooi album!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een applaus waard. Heel mooi, heel leuk!! Daar blijf je steeds in kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me inderdaad een heleboel werk! Maar wat is ie leuk!! Super gedaan en met mooie foto's erin is het een mooi herinneringsboekje geworden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf album.
    Leuk om mooie foto's in te bewaren.
    Tof gemaakt en die labeltjes horen er ook bij.
    Ook mooie foto's die je laat zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das Fotoalbum sieht klasse aus.
    Danke für deine Teilnahme bei der DAK Challenge.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk album is dit, zelfs zonder foto's al leuk om te bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf vind ik dit leuke album. Verslavend om te maken hè Daphne. Ik ben ook dol op flapjes en tabjes, dat maakt een album zo bijzonder vind ik. Heel vrolijk dit mooie papier, een plezier om naar te kijken en vol te stoppen met foto's. Leuk ook voor "later".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge wat een prachtig idee om zo'n fotoboek te maken, super mooi Daphne,
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Daphne, wat een geweldig album heb je gemaakt! Er is ook zo veel plek voor foto's, handig. Kan me voorstellen dat je er lang mee bezig bent geweest, je hebt het super mooi gemaakt en ontzettende leuk afgewerkt, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Het straalt er vanaf dat je er met veel plezier aan gewerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend gaaf gedaan, ziet er allemaal super uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Daphne
    Nee zeker niet afgehaakt, ademloos zitten kijken naar dit kunstwerkje, zoveel ruimte om foto's te plakken en bewaren, heel mooi uitgevoerd! Heel leuk voor later, dar zul je nog veel plezier van hebben, jade is er superblij mee zeker?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een waar kunstwerk dit fotoboek. Knap werk!
    Ik houd van echte foto's en echte fotoboeken. Zo veel leuker dan alleen op de laptop en telefoon. Echt bladeren is heerlijk.
    Hier gaat Jade vast met veel plezier haar foto's in bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee zo’n fotoboek en zo mooi gemaakt 👏👏

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat moet idd een werkje geweest zijn, maar whaaaaaw, hoe prachtig is het geworden! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow.. this is just awesome! I love it!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen