dinsdag 26 november 2019

Happy BirthTEA

Vandaag is GerJanne jarig!!
Natuurlijk maakte ik een kaart voor haar!
Ik gebruikte de sketch van 2 Sisters.
Sketches helpen mij altijd goed op weg.
 Eerst zocht ik een leuke afbeelding of plaatje.
Mijn inkt in de printer is op, dus de optie "internet" viel af.
Uiteindelijk vond ik een leuk plaatje tussen mijn (oude) knip vellen!!
Dat werd mijn uitgangspunt.
Als ik een kaart maak voor iemand uit bloggersland voel ik toch een soort druk.....ik kan uren en dagen broeden op een idee en de tijd gaat maar door.
Maar met een leuke sketch, een mooie afbeelding om mee te beginnen en het zoeken van de juiste bijpassende papiertjes kon ik eindelijk "los" om mijn kaart te maken.
Het idee van de tekst kwam als vanzelf boven😁.
Ik vond het voor GerJanne erg grappig, want zij houdt zelf ook wel van dit soort kleine details.
Achter het theekopje en achter de tekst zie je een héél klein randje spiegel karton,  knal roze,  dit geeft de kaart iets extra feestelijk.

Link gaat naar:
2 Sisters, #33, sketch.
4SCB, #26, Koffie en/of Thee.

De workshop bij Willy was echt super SUPER gezellig!!
Monique was er ook, omdat zij het héél erg leuk vond om ons (mijn moeder en mij) eens te ontmoeten!
Ik werd er een beetje verlegen van toen ik hoorde dat Monique met Willy contact had gezocht om te vragen wanneer ik zou komen, zodat zij dan ook kon komen.
Ik ben lekker naast Monique gaan zitten en we hebben héérlijk zitten kletselen.😊
De workshop was erg leerzaam!!
Willy legt alles goed uit, ze heeft HEEL VEEL spullen die je allemaal mag gebruiken en we gingen uiteindelijk naar huis met 2 kaarten.
Ik heb ook wat nieuwe technieken geleerd en.....Ik weet nu eindelijk hoe dat maskeren werkt!
Helaas ben ik vergeten om foto's te nemen zaterdag, daar was ik veel te druk en geconcentreerd voor😊
Ik zal volgens keer wel de 2 kaarten laten zien die we gemaakt hebben.

Fijne dinsdag voor iedereen.


22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor GerJanne! Lekker vrolijke kleuren, het woordgrapje is echt leuk. Die druk moet je niet voelen hoor, je maakt iets vanuit je hart toch ;-)? Dat klinkt als een geweldig leuke workshop, heerlijk zo'n dag. En bijzonder om andere bloggers te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart voor Gerjanne! Ik zag er meer voorbij komen voor haar! Zij zal heel veel kaarten gaan krijgen denk ik! Gezellig zo'n workshop en dat je dan ook allerlei bekende mensen ontmoet die je eigenlijk alleen maar van naam kent! Erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt voor de kaart voor GerJanne. Mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel kooie kaart! Ik snap wat he bedoelt met die extra druk als het voor iemand uit blogland is. Maar het is helemaal goed gekomen hoor!
    Wat bijzonder dat iemand speciaal voor jou naar de workshop is gekomen, het was vast supergezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof bedacht. Dat grapje is leuk!
    Zaterdag klonk wel heel fijn.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je gelukt om de kaart voor GerJanne af te krijgen. Hij is mooi geworden. Ik vond het ook gezellig en leerzaam afgelopen zaterdag en ben blij dat ik Willy om een plekje heb gevraagd. Leuke mensen ontmoeten maakt je dag helemaal goed.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is het, heel goed geslaagd. De druk kan idd heel hoog zijn, je wilt het perfect doen en helemaal op de persoon gericht.
    Wat leuk dat je iemand uit blogland ontmoet hebt die speciaal voor jou op dezelfde dag wilde. Best spannend of de klik er dan ook is, maar dat zat bij jullie wel goed zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GerJanne wordt goed verwend vandaag uit blogland. Jij maakte een vrolijke kaart voor haar in leuke kleurtjes.
    Ik ben benieuwd naar je workshop kaarten maar fijn dat het gezellig en leerzaam was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg gezellige kaart heb je voor GerJanne gemakt, Daphne.
    En wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt bij Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus jullie hadden een gezellige knutseldate bij Willy dat is toch mooi. Je kaartje voor GerJanne is prachtig.
    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je voor Ger-Janne gemaakt en wat lief!! Ik ben ook superblij met de mooie kaart die ik van je kreeg toen je hier was. Hij hangt in mijn keuken te pronken. Ik vond het echt superleuk je nu eens echt te ontmoeten en ben blij te horen dat jullie het leuk vonden! Oh en nog bedankt voor al het lekkers we hebben er allemaal van genoten, heerlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief dat je me niet vergeten was, dank voor je lieve reactie op mijn blog!
    We hadden dezelfde gedachte voor Gerjanne.
    Ik heb mijn kaart nog niet geplaatst maar mijn thema was ook thee haha.
    Heerlijk de tekst en Gerjanne houdt inderdaad erg van woord grapjes.
    Erg fleurig deze kaart, het weer was maar grijs maar deze kaart fleurt je verjaardag zeker op.
    Fijne week.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart is dit! Ongelofelijk dat je elke keer weer iets heel anders kunt verzinnen/maken. Maar ja, zo heeft iedereen z'n ding...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, vrolijk kaartje is het geworden voor GerJanne! Heel leuk gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Daphne
    Mooi lief kaartje in mooie tinten maakte je voor GerJanne daar zal ze superblij mee zijn!
    Gezellig jullie workshop bij Willy ennleerzaam, ben benieuwd naar jullie creaties!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat klinkt als een gezellige dag bij Willy (en Monique, haha), ben benieuwd naar je resultaten. Deze kaart is erg leuk, dankjewel voor je deelname aan onze koffie/thee uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig zo'n workshop!
    Het thee-woordgrapje vind ik geweldig leuk! Ga 'm onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig zijn workshops hè? Zeker als je blogmaatjes ontmoet!
    Je kaart voor GerJanne is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele vrolijke kaart heb je voor GerJanne met onze sketch gemaakt, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tof zo'n workshop bij Willy. En ook altijd leuk om mensen uit 'blogland' te ontmoeten he :)
    Mooi kaartje met een klein feestelijk randje :) En een leuke woordspeling ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat klopt hoor! Annebeth en ik liggen vaak dubbel om woordgrapjes en we vonden de jouwe ook heel grappig!! Nogmaals dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen