donderdag 23 januari 2020

Big Hug, 52 WTC

Een beetje later dan normaal,  maar hier ben ik dan met mijn wekelijkse kerstkaart voor 52 WTC.
De kaart lag al klaar,  maar ik moest nog foto's nemen.
Het wachten was op mooier weer,  want oh oh oh, (of,  om in de sfeer te blijven kan ik beter ho ho ho zeggen😂) wat is het somber buiten.
Maar ik zie dat vandaag niet veel beter worden dus toch nu naar buiten,  een foto gemaakt en op mijn blog met de kaart:
Het achtergrond papier komt uit een blok van Action.
Het heeft kleine kerst figuurtjes.
Als je goed kijkt zie je ook kerstballen en daarom kan deze kaart meedoen bij de challenge van Kerst-Mix, #3.
Alles gemat op rood.
Het sterren randje komt ook van Action.
 Het biggetje is een snijmal,  die ik kreeg van Angela 😊.
Hij heeft de kerstmuts van De Kerstman geleend, zodat zijn koppie lekker warm blijft, alleen zijn oortjes,  brrrrr,  die voelen erg koud aan hoor.
De tekst "Big Hug" vond ik wel leuk gevonden bij deze kaart.

Ik maakte de kaart nav de sketch van Cheerful Sketches, maar die hadden jullie vast al herkend,  ik heb daar al heel veel kaarten mee gezien.

Morgen ben ik er weer,  met een kaart gemaakt met dezelfde sketch.

24 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is dit, heerlijk die warme muts, frommel zijn oren er maar in want het is koud en zuur buiten, net even op de fiets om wat boodschapjes geweest...brrrr.
    Ja die foto's is al de hele winter een dingetje...er zijn er al wat de deur uitgegaan zonder op de foto te zijn gegaan....

    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, big hug, ik vind hem leuk, net als je kaart. Mooie combi van papier heb je gebruikt. Je vroeg naar mijn model kaart, het kan maar zo dat dit model op een blog heeft gestaan. Ik heb deze kaart niet aan de hand van zo'n tutorial gemaakt. Ik zie verschillende modellen, dat sla ik blijkbaar op en dan ga ik zelf wat snijden en vouwen. Meestal vind ik kaarten van een tutorial te groot en pas ik de maten toch aan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha hij is superleuk dat biggetje met warme muts. Een hele leuke kerstkaart waar ik met een big smile naar zit te kijken Daphne.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 Weeks To Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, met een groen biggetje, heel origineel Daphne.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje en dit biggetje ziet er al heel anders uit in deze kleur! Leuk die kerstmuts, past hem goed! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet zo lachen om je kerstkaarten, waar je zin in hebt. Ook deze is weer erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart met het biggetje met kerstmuts!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad allemaal kerstballen! Wat een grappige kaart Daphne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje Daphne. Je maakt foto's buiten lees ik.
    Ik heb zo'n mini studio'tje, maar als het zonnetje vol erop staat dan is het licht ook niet goed hihi.
    Is vaak puzzelen wanneer kan het nu.
    Maar vaak maak ik hem dan gewoon hoor, want heb geen geduld om te wachten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kerstkaartje Daphne...zo een schattig diertje erop..en de sketch ook prachtig uitgewerkt...KNAP gedaan weer
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik zag het gelijk hoor dat je de sketch van cheerful had gebruikt.hihi ik ook hoor. Hij is leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad die sketch valt op met die schuine stukje papier achter de afbeelding. En de kerstballen zie ik ook. Het wordt alweer warmer weer... jammer, ik kan zo genieten van die koude heldere dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook al zo leuk! haha, heerlijk het groene biggetje! Moet er gelijk van aan the Grinch denken, de favoriete kerstfilm van mijn dochter! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart met dat superschattige varkentje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kerstkaartje en leuk zoals je het biggetje in kerstsfeer hebt gezet!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel origineel en super leuk gedaan! Groetjes Tinne!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grappig biggetje met die lekker warme kerstmuts.
    Leuke kaart heb je gemaakt met onze schets. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen