zondag 12 januari 2020

Bumba.


Wat veel redacties kreeg ik op mijn boerderij kaartjes.
Grappig,  voor mijn doen waren ze vrij euh, rustig........ weinig toegevoegd,  zodat de aandacht echt naar de plaatjes ging van de geit en de varkentjes,  maar dat valt bij jullie dus ook in de smaak.
Leuk om te lezen hoor.

Vandaag een Bumba kaartje in vrolijke kleurtjes.
Voor een klein jongetje, groot fan van Bumba, gemaakt
Het plaatje van Bumba vond ik op internet.
Ik heb het geprint en daarna uitgeknipt.
Geplakt op geel en weer uitgeknipt.
Daarna maakte ik de basiskaart,  ook van geel,  en sneed de voorkant bijna helemaal weg.
Een klein randje waar ik stoer gestreept papier op plakte en daarop de tekst "Kiekeboe" gemaakt met sticker letters.
Waarom kiekeboe??.
Als je de kaart open doet....
 Komt er nog een Bumba tevoorschijn.
Ook gevonden op internet en ook geprint en uitgeknipt.

En leuke kaart,  waar de stoere 3 jarige heel blij mee was.
Daar doe je het dan voor,  toch?!

Kaart link ik bij:
Carlin's kaartenparadijs. , #18, kinderkaart en streepjes of vierkantjes.
4 SCB, #28, Stippen,  2de inzending.

Vanmorgen lekker uitgeslapen,  zondag is de enige dag dat hier in huis geen wekkers gaan, heerlijk vind ik dat!
Toch een echt weekend gevoel dus☺

18 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje met Bumba in de hoofdrol.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaren geleden heb ik ook eens een Bumbakaartje gemaakt voor mijn kleinzoon. Nu is hij dat helemaal ontgroeid 😀
    Een heel mooi kaartje Daphne en leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo leuk die kinderkaartjes... dat zijn eigenlijk de leukste om te maken en altijd prijs qua ontvangst !!
    je bumba kaart is heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een kaart voor een jong kindje, heel erg leuk.
    Lekker hoor even uitslapen, zal je goed gedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje Daphne!
    En ja anderen kijken weer heel anders naar je kaartje als dat jezelf doet..ervaar het ook.
    Uitslapen wij ook vanmorgen, komt bijna nooit voor, omdat we altijd vroeg wakker worden, alleen onze ruggen zijn er niet zo heel blij mee ;), dan heb je echt opstart problemen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! En zo leuk dat Bumba ook aan de binnenkant te zien is. Uitslapen lukte hier niet vanochtend door een man met heel veel snurkgeluiden......
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Daphne! Voor een drie jarige een schot in de roos. In het weekend zet ik niet vaak een wekker. En als ik een wekker zet ben ik altijd voor die tijd wakker. Soort van ingebouwde wekker hihihi.... makkelijk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje voor een 3 jarige! De kleurtjes zijn top, zo leuk alles met elkaar gecombineerd. Heerlijk toch Daphne uitslapen. Sinds de geboorte van mijn eerste 31 jaar geleden nooit meer een wekker hoeven zetten.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat een hele leuke kinderkaart.
    Kiekeboe doet het altijd goed voor die leeftijd.
    Mooi vrolijk en heel mooi scrappapier erbij.
    Leuk modelletje.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, heel lief! Daar wordt het 3-jarige mannetje vast heel blij van, hier vonden de kids rond die leeftijd Bumba ook zo leuk. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat leuk bedacht met het kiekeboe-effect!
    Ook bij deze kaart maakt "de kunst van het weglaten" er een prachtige kaart van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kaartje, Bumba blijft toch altijd leuk, mijn kleinkinderen zijn er altijd blij mee geweest, nu zijn ze te groot vinden ze zelf voor Bumba...
    Het kiekeboe effect is leuk!
    Wat uitslapen betreft, ik heb altijd avonddienst, dus hoef meestal niet zo vroeg uit bed, maar met een gezin valt uitslapen niet altijd mee...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, ook die van de boerderijdieren.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een superleuke kaart! Daar zal de jarige naar blijven kijken 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel vrolijk kaartje, leuk! Dankjewel voor het nog een keertje meedoen aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen