donderdag 9 januari 2020

De eerste 52 WTC kaart.

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart.
Het is geen moeilijk model om te maken hoor en het effect is echt leuk.

Vandaag de eerste kerstkaart voor 2020.
Mijn moeder is,  tussen alle drukte van hun verhuizing door, naar een workshop geweest en had daar en hele leuke kaart gemaakt.
Die heb ik gelift.
Da basiskaart maakte ik al voor de kerst,  maar deze week heb ik het afgemaakt.
Binnenin zit een papiertje,  waar ik ook een ster uit heb gesneden,  zo krijg je een soort doorkijkje en diepe in de kaart.
 Het lijkt op een "doosje", maar omdat de zijkanten open zijn kan de kaart plat en in een envelop.
De doorkijk..... op de achterkant stempelde ik de kerstgroet, met VersaMark en groene embossing poeder.
De kerstballen, de kerstboom (die je hier nog net rechts op de foto ziet) het kadootje en de postzegel stempelde ik ook met VersaMark en embossing poeder.
En touwtje maakt de kaart af!
Hieraan "hangen" de kerstballen.
Een leuke kaart om te maken,  helaas heb ik geen linkje. Als iemand de maten wil weten zeg het maar.

Deze kaart doet mee bij:
52 WTC, eerste kaart 2020
CHNC, #471, alles mag,  gebruik iets ouds (het touwtje is al heel oud)
MHHC, #17, Bingo (stempel,  kerst,  rood en groen), 2de inzending.
De Egel, Alles mag,  2de inzending.

De adviezen die ik kreeg wat betreft mijn gezondheid heb ik allemaal gelezen hoor.
Ik zal ze goed in mijn hoofd bewaren!
Ik ben blij met jullie😍.

33 opmerkingen:

  1. Wauw....wat is dit super gaaf gedaan, Daphne. Een erg mooie kerstkaart of kerstdoosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart Daphne. De voorzijde heb ik ook ooit eens gemaakt herinner ik me..of ik hem ooit geplaatst heb op mijn blog weet ik niet. Ik had iets in mijn hoofd en kwam op papier niet zo uit. Maar zo met deze diepte is hij er leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Daphne wat een gave kerstkaart/doos.
    Lijkt me verschrikkelijk ingewikkeld...ziet er prachtig uit!!
    Fijn dat je al onze adviezen niet in de wind slaat hahaha...het allerbeste ermee he.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk modelletje Daphne, mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dit doosje en het past ook nog in een envelop! Zelf niet veel in bloggersland geweest en had je ontslag uit het ziekenhuis even gemist. Ik weet uit ervaring wat het is, je longen zijn zo belangrijk! Op een slecht moment kon ik de trap niet eens op. Maar het wordt echt beter, stapje voor stapje, iedere dag even een rondje en goed naar je lichaam luisteren maar jezelf af en toe ook 'uitdagen'. Sterkte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoibDaphne
    Wat een leuk model is dit zeg, prachtig gemaakt!
    Lekker blijven knutselen op je gemakske!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart. Ik dacht meteen aan een kijkdoos. Handig dat hij plat kan en dus toch in een envelop past.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een leuke "kijkdoos"-kaart en wat gaaf dat hij plat verzonden kan worden. De mogelijkheden zijn natuurlijk eindeloos maar als kerstkaart zeker een blikvanger Daphne.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een supermooi model en een prachtige kerstkaart, wat leuk dat je het aan ons laat zien.Ziet er inderdaad ingewikkeld uit, daar moet je voor naar een workshop hahaha, je leert er altijd wat.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi geworden! Erg leuk met het doorkijkje, prachtig model! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dit kerstkaartje Daphne wat een mooi modelletje met dat doorkijkje erin...TOPPIE!!!

    lieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe kaart is dit geworden.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi doorkijkje heb je gemaakt zo leuk die ster waar je in kijkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent er fijn op tijd bij met jouw eerste kerstkaart in 2020. Het is een prachtige kaart. Ik wens je een gezond 2020 na alle narigheid.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje met zo'n een doorkijkje! En dan heeft je moeder nog tijd om naar een workshop te gaan tijdens het verhuizen. Knap hoor! Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog! En fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een prachtige kaart, net een doorkijkdoos ! Super gedaan ! Ik heb wat weken gemist, maar wens je in ieder geval een goede gezondheid voor 2020 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi model, Daphne. Hele gave kaart.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat een gaaf model Daphne! Je hebt de kaart ook zo mooi afgewerkt. Enne...leuk hoeft niet altijd moeilijk te zijn toch ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo'n doorkijkdoosje/doorkijkkaart. Mooi in de traditionele kerstkleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart is dit Daphne, handig als je het kunt liften, dat scheelt al veel denkwerk. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk idee, en mooi. Ik maakte zoiets in een kistje met lampjes erachter. Dat geeft ook een leuk effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

      Verwijderen
  22. heerlijk doorkijk kaartje/doosje...
    Mooi gemaakt!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk modelletje heb je gemaakt! Zo lift je mee met je moeder, handig! Ik ga hem onthouden!
    Dank je wel voor het nog een keer meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kaart en ook fijn dat 'ie gewoon plat in een envelop kan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoihoi Daphne,

    Wat is dit een leukerd. Leuke kleurtjes en hij kan in een enveloppe. Zelf ben ik niet zo geduldig om dit te maken. Ben meer van de "gewone" en simpele kaarten.

    Bedankt voor je duidelijk uitleg, als het nu niet goed gaat....

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een toffe kaart. Zo mooi het effect van het doosje en dat het toch plat in een envelop kan. Een cadeautje in een envelop straks met kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kerstcreatie Daphne!
    Ik hoop dat het elke dag beter met je gaat; sterkte!

    Leuk dat je een 2e kaart inzendt bij MHH en heel veel succes.

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk, supergoed gelift!
    Bedankt voor je deelname bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen