donderdag 2 januari 2020

"Oude" nieuwjaarskaart.

Helaas lukt het mij nog niet om te knutselen,  dus kon ik ook niet meedoen met de maandchallenge van 52 WTC.
Wel heb ik nog een "oude" nieuwjaarskaart liggen,  die ik jullie nog niet heb laten zien,  bij deze dus:
Deze kaart maakte ik voordat ik ziek werd.
Het was de bedoeling dat mijn buren deze in de bus zouden vinden,  maar zover kwam het helaas niet.
Vandaag toch nog maar gegeven,  tenslotte is het nieuwe jaar net begonnen 😉
 Het is een "vouw kaart", het patroon vond ik op 1 van jullie blogs...... Ik weet alleen nooit meer bij wie,  dus als jij het bent vermeld het dan even in de reactie,  ik plaats graag een linkje,  ook omdat ik dan zelf het patroon weer makkelijk terug kan vinden😊
De leuke dp-tjes komen uit een blokje wat ik kreeg van Rensina.
De diertjes komt uit een boekje wat ik kocht bij Wibra. Uitdruk figuurtjes zitten daarin,  dus ik heb zelf niet hoeven knippen😅.

Mijn herstel gaat goed.
Ik ben nog steeds erg snel moe en gauw buiten adem.
Met Lila en rondje lopen kan,  samen met mijn zoon (haar baasje), maar dan loop ik erbij en hou haar niet vast,  ik bepaal mijn eigen tempo.
Verder rommel ik een beetje in huis en ga ook vaak zitten.
Ik verzorg mezelf goed,  veel drinken en op tijd (gezond) eten.
Ik ga nu even een rondje bloggen..... kijken hoever ik kom🤔.
Fijne donderdag voor iedereen!

13 opmerkingen:

  1. Fijn dat het weer de goede kant op gaat, Daphne. Valt niet mee en het zal vast nog wel even duren voor je weer de oude bent. Tot die tijd maar rustig aan doen. Je kaartje is in elk geval erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele leuke kaart Daphne. Wat goed dat je weer wat op de been bent, stapje voor stapje, dan kom je er ook hoor. Beterschap xx! Een kaartje is onderweg, maar heeft wat vertraging omdat bij ons maandag de brievenbussen al dicht waren. Logisch ivm het vuurwerk maar ik had daar even niet aan gedacht, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, vergeet ik je toch helemaal een mooi, liefdevol en gezond 2020 te wensen!

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijke kerstkaart. Leuk modelletje inderdaad.
    Doe rustig aan en neem de tijd voor je herstel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat fijn dat je herstel positief gaat, inderdaad belangrijk dat je altijd goed luistert naar je lijf
    Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat zal je niet snel vergeten! Wat een eind en begin! Ik wens je een boel gezondheid! Je doet heel verstandig, lees ik! Dan ben je met een paar weken weer helemaal de oude!
    Je kerstkaart is super. Leuk model, de vouwkaart. Kun je leuke tafereeltjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje Daphne, leuk modelletje.
    Doe maar lekker kalmpjes aan,niet te vlug alles willen doen, naar je lichaam luisteren 😉 Beterschap.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Daphne! Beterschap gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oei, dat was ook geen mooie kerst en jaareinde bij jullie! Hopelijk gaat het elke dag wat beter met je!
    Tof kaartje voor de buren!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer thuis bent, Daphne! Maar het zal nog wel even duren voordat je weer de oude bent...
    Prachtige kaart maakte je voor de buurtjes!
    Ik wens je een fijn en gelukkig 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart! En beter laat dan nooit, toch? ;-)
    Gelukkig en vooral gezond 2020, ik duim voor een snelle beterschap ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Daphne, heel veel beterschap gewenst en neem de tijd dat is het beste.
    Alle goeds voor 2020.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen