vrijdag 10 januari 2020

Boerderij dieren.

Hier ben ik alwéér.
Vandaag een kort berichtje,  met 2 kaarten.
Ik maakte nog 2 Kanjer kaarten,  voor jongens,  die alle twee gek zijn op dieren.
Toen ik de challenge van 2 Sisters,  #35, rondom de boerderij, zag viel alles op zijn plek😉.
Het plaatje van de geit komt uit een tijdschrift.
 Het dp komt uit een blok van Action.
Daarna zag ik nog een leuk plaatje.
Met hetzelfde dp maakte ik dus een 2de kaartje. Nagenoeg gelijk,  maar doordat ik de sketch en kwart slag draaide toch een andere kaart.
De tekst stempelde ik met letter stempeltjes.
Deze 2de kaart link ik bij de challenge.

Bijna weekend...... alhoewel ik op dit moment niet zoveel verschil voel tussen de dagen😁.

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boerderij kaartjes....
    Leuk dat gestempelde "HALLO"in die cirkeltjes...
    Hopen dat je je weer al wat beter voelt dan begin van de week...BESTE
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Daphne, mooie plaatjes en papier heb je gebruikt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, leuk zoals je de dierenfoto's hebt gebruikt, mooi gemaakt!
    Toch een fijn weekend met elkaar,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan, heb ik gelijk een idee opgedaan voor mijn alphabet stempels :) dankjewel Daphne!
    Mooi layout en plaatjes.
    Fijne dag/ weekend Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartje zijn het Daphne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kanjerkaarten, Daphne. Dat levert vast een paar vrolijke gezichtjes op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten voor jongens die gek zij op dieren. De jongens zijn er vast blij mee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke boerderij kaarten!
    Lief dat je dit weer doet.
    Ben blij dat je mijn kaart mooi vindt:)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een leuke kaarten Daph en ook zulke leuke plaatsjes. Ik ben bijna jaloers, maar nog iets meer dan een weekje en dan kan ik mijn 16 dozen uit gaan pakken.ha, ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaartjes heb je gemaakt. Leuk dat de varkentjes meedoen met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst bedankt voor je reactie, het stimuleerd me enorm.
    Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt en ik vind het altijd leuk als je ook andere plaatjes gebruikt. Tijdschriften brengen vaak hele goede materialen voor ons knutselaars.
    Fijn weekend Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten. Hier doe je dierenliefhebbers heel veel plezier mee. Fijn weekend ook al voelt dat niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker bezig, Daphne. En daar ga je kanjertjes weer blij mee maken! Gek, he dat een weekend dan zo anders voelt! Maar geniet er toch van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten! De ontvangers gaan super blij zijn! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door zijn eenvoud prachtig Daphne 💙😉
    Fijn weekend... liefs Valerie ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukjes, houd wel van de plaatjes! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee hele leuke kanjer-kaarten Daphne, mooi met die zwarte accentjes en leuke plaatjes. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke dierenkaartjes Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie boerderijkaarten Daphne!

    Mooi in blauw zwart en doordat je de lay-out gedraaid
    hebt, lijkt het weer heel anders.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. twee vrolijke kaartjes Daphne, mooi papier bij de plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!
    De rondjes lijken wel op kippengaas ... zou dat gaas sterk genoeg zijn voor deze dieren? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaarten.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen