vrijdag 21 februari 2020

50, Jubileum

Begin van de maand was Nelly jarig.
Ik had haar niet op mijn blog kalender staan,  maar wilde haar wel en kaart sturen. Dus zocht ik contact,  vroeg om haar adres en maakte en kaart:
Dit model heb ik al eerder gemaakt.
Ik zag het bij Mijn moeder, die er mee thuis kwam van een workshop.
De basis maakte ik van helder blauw.
Op de voorkant en mooie stempel van cupcakes, die ik ingekleurd heb met aquarel potloden.
De tekst gemaakt met embossing poeder.
De 50 stempelde ik achteraan,  van Harte op het middelste gedeelte en gefeliciteerd voorop.
Geeft een "speels" effect.
Het is een kaart met diepe.
Met 3 laagjes,  maar omdat je de zijkanten open laat kan het plat in een envelop verstuurd worden.
 Het vrolijke disign papier, waarvan sommige bloemen ook glitters hebben, passen goed.
 "50, Van harte,  Gefeliciteerd!
Deze kaart verteld een klein verhaaltje😁.
Meer dan een mooie stempel heeft het niet nodig.....
 Alleen nog een bijpassende envelop 😉.
Challenges:
4Seasons, #29, Jubileum.
Carlin's Kaartenparadijs ,#19, Cijfers en letters,  3de inzending (zo'n leuke challenge,  ik kan wel 100x meedoen!)
Unicorn Challenge, #51, Alles Mag, 3de inzending.

Fijne dag!
Wij hebben een druk weekend voor de boeg,  maar daarover later meer.


16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Daphne! Daar zal ze wel blij mee geweest zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart voor Nelly, mooi model! Ik heb hem al in 'het echt' gezien, nóg mooier als op de foto!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer leuk gedaan Daph. En dan kom ik weer een heel oud do tegen dat ik ook heb en dan die jij er zo iets leuks mee.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow super leuk kaartje in die mooie kleur blauw en de cupcake standaard mooi geheel.
    Fijne dag en weekend!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk model is dit, heel leuk gemaakt met al die feestelijke details!
    Jij houdt echt van leukel modelletjes he dat heb ik ook en het daagt tegelijk ook wat uit!
    Fijn weekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje, het is eigenlijk gewoon een prachtig schilderijtje....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie feestelijke kaart.
    Leuk modelletje.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie feestelijke verjaardagskaart met leuk doorkijkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het model is erg leuk! Kaart met diepte geeft iets aparts, vind ik. En Nelly is er vast super blij mee.
    Goed weekend! Feest en ziekenbezoek?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en gaaf model met die extra diepte. Lekker feestelijk die bijpassende envelop. Fijn (druk) weekend ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vrolijke doorkijkkaart!
    Die cupcakes zien er erg lekker uit:)
    Je maakt ons altijd nieuwsgierig, ben benieuwd wat je later meer is, hahaha.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk model en een mooie schaal met lekkere cupcakes
    Dit stempel moet bij mij ook eens terug op een kaart, dank voor de tip (je vergeet zo snel wat je nog in huis hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige jubileum kaart heb je gemaakt. En helemaal mooi omdat ik hem zelf heb mogen ontvangen.
    Dank je wel.

    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen