zaterdag 1 februari 2020

Rood en zwart

Bij De Egel vragen ze dit keer een creatie in de kleuren rood en zwart.
Leuk,  ik moest meteen aan Valentijnsdag denken en maakte voor mijn man en kleine kado verpakking:
Ooit kocht ik mooie tekst stempels,  maar eigenlijk zijn deze alleen geschikt voor je geliefde,  ik heb ze dus nog maar weinig gebruikt (mijn man spreek niet eens zo goed Engels,  haha,  ik hoop dat hij de teksten begrijpt😂)
Zijkant van het doosje.
 Als het knijpertje waarmee het doosje dicht blijft eraf gaat valt het open.
 Ook daar een  lieve tekst en natuurlijk mijn hartjes randje gebruikt.
Aan de andere kant zit onderaan en vakje,  waar een labeltje in zit, wéér met tekst (Ik dacht,  ik heb de stempels nu gepakt,  ga ik ze gebruiken ook😉)
Alle teksten gemaakt met Versamark en zilver embossing poeder.
In het kleine doosje in het midden heb ik mini koetjes reepjes chocola gestopt,  deze kreeg mijn man vroeger altijd van zijn opa,  hij is er nog steeds dol op!
Natuurlijk ook de achterkant "over de top" versierd..... Dit keer met Nederlandse tekst (snapt hij in ieder geval iets meteen😍) en mijn mooie nieuwe "hartjes regen" snijmal.

Ik ben dit jaar vroeg met mijn Valentijn kadootje, maar wat klaar is is maar klaar.
Het patroon voor dit leuke doosje vind je in dit bericht.
Voor mijn kinderen wil ik ook een klein kadootje maken,  daar ga ik nog eens even over nadenken.

Bedankt andermaal voor de lieve redactie's op de gebroken enkel van Mylo.
Hij heeft héél veel pijn gehad,  het was zó naar om hem zo te zien
Komt nog bij dat hij een echte sportman is en hij de opleiding "Sport en Beweging" volgt.
Er was dus even paniek aan alle kanten,  maar als de ouders rustig blijven en mee gaan denken komt het allemaal weer goed.
Ik hou ervan om te kijken wat er wél kan en hoe we dat gaan aanpakken.
Positief bekijken,  zeg ik dan altijd.

Fijn weekend,  hier vooral veel voetbal........ kijken in dit geval😉.
Mylo zijn eigen team (moet tegen de grote concurrent),  Feyenoord en PEC Zwolle.


23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie liefdevolle creatie!
    Daar heb je veel werk van gemaakt, knap! En zelf als hij de tekst niet snapt, de boodschap komt over.
    Tof dat je zo positief denkt, samen komen jullie er wel uit. Vergeet de rust voor jezelf niet. Ik heb het ook te pakken, ik lag gisteren heel de dag op de zetel...en vandaag zal niet veel beter zijn...x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, de vorige versie trouwens ook en je kerstkaartje hieronder is ook heel geslaagd. Balen dat jullie zoon zijn enkel brak, hopelijk is hij nu pijnvrij en herstelt hij snel. Dat is, gezien zijn opleiding, wel gewenst....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig Daphne heel mooi gedaan wel heel veel werk lijkt mij zo maar dan heb je ook wat :) alle details en die koetjes repen heerlijk die goede ouwe tijd.
    Voor je zoon veel beterschap valt echt niet mee zo`n breuk.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Ah wat lief voor jouw lief echt prachtig gemaakt en het modelletje vind ik zo leuk, wil ik ook nog eens gaan maken, bedankt voor de inspiratie!
    Oja heftig zeg als je je kind zoveel pijn ziet hebben!
    Fijn dat jullie hem zo positief kunnen obndersteunen!
    Fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk modelletje en alles zo mooi aangekleed.
    Super tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitternde creatie, het is al een cadeautje opzich, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...wat mooi geworden, Daphne. Dat mannetje van jou boft maar met zo´n lieve en creatieve vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik je blogbericht titel las, moest ik óók meteen aan Valentijnsdag denken...
    Wat een dijk van een kaart! Op en top het bekijken waard, tjonge...hoe krijg je het voor elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig doosje (met liefdesverklaring hihi) heb je voor je man gemaakt. Knap om zo een creatie helemaal in rood-zwart te maken Daphne. Daar zit veel liefde en aandacht in.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief gedaan Daph, die Andy is maar een bofkont.😄

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super je creatie, en hmmm koetjesrepen wie vind die nu niet lekker. Ikke wel hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig geworden! Rood-zwart is toch best wel een uitdaging, heel knap gedaan! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als dit geen echte liefde is! Super mooi, daar gaat je man vast blij mee zijn!
    Hopelijk heeft je zoon ondertussen minder pijn en heelt de breuk goed. Dat is gezien zijn opleiding wel wenselijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met positiviteit en "omdenken" bereik je het meeste. Knap hoor! Hopelijk is de pijn al wat minder geworden.
    Je kaart is een waar kunstwerkje. Leuk met het doosje met kletjesreepjes erin. Een mooie en lieve verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kletjesreepjes = koetjesreepjes (maar dat had je vast wel begrepen ;-))

      Verwijderen
  15. Oh wat een geweldig leuke verpakking heb je gemaakt en je bent inderdaad heel mooi op tijd. Maar ja, je weet nooit of er iets tussen komt, dat zag je maar weer met Mylo. Hier Peters baas bij een wedstrijd van FC Twente waar hij op de tribune zat, er verkeerd afgestapt, enkel gebroken op twee plaatsen. Peer zegt dan Zelfs voetbal kijken is gevaarlijk. Pas dus maar op ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel voor het meedoen bij de Egel. En gefeliciteerd met je prijs bij Hazel!

      Verwijderen
  16. Liefde is....voor je allerliefste iets moois maken ;-). Geweldig Daphne, wat een leuke verpakking heb je gemaakt. Dit is een uitgebreid projectje, zo leuk om mee bezig te zijn hè. Je hebt het ook prachtig afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat mooi gedaan, met veel verrassingen er in gestopt! Je hebt gelijk, ineens al die stempels gebruiken dan ;-) Ik wil ook al een tijdje meedoen met deze uitdaging, maar ik vind het moeilijk...
    Je man zal er in elk geval heel blij mee zijn!
    Nog veel beterschap voor Mylo! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, ik kijk zo nog even verder ... wat vervelend een gebroken enkel en dan ook een sportopleiding. Hopelijk knapt hij gauw op, het is met enkels wel dat die meestal goed genezen.dochter Lieke scheurde de voorste kruisbanden en is uiteindelijk geopereerd, ze heeft toch maar de studie creatieve therapie gekozen en geen psycholoog motorische therapie. Maar ik kwam voor jou werk voor de egel. Wat is die leuk zeg en hoe leuk om dit voor je man te maken. Prachtig! Bedankt dat jij je liet uitdagen door deze challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gedaan zeg! Wat een werk met al die versiersels erop. Ohhh en koetjesrepen, doet me aan mijn opa en oma denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo lief voor je man en knap gedaan ook ! Wat gaat hij smullen !(zou ik toch doen, ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige creatie, met liefde gemaakt voor je liefde!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen