maandag 17 februari 2020

Happy Birtea

Gisteren, met die storm, heb ik lekker zitten knutselen.
Een kaart, gemaakt voor een thee liefhebber:
De basiskaart maakte ik van disign papier.
De achtergrond maakte ik zelf met een stempel van een thee zakje.
De zakjes kleurde ik in met distress inkt.
 Daarna de kaart opgebouwd volgens sketch van TMS, maar zoals wel vaker ben ik net te laat om mijn kaart te kunnen linken😂.
De theepot en het kopje komen uit een oude kaart.
Ik knipte ze uit en kleurde ze met distress inkt.
De doily maakte ik met een ronde snijmal en gebuikte daarvoor hetzelfde dp als voor de basiskaart.
 De tekst gemaakt met 2 stempels, zodat ik de woordgrap kreeg.
Alle randjes aangezet met distress inkt.
Touwtje en bedeltje maken de kaart af.

Vandaag kennen mijn man en ik elkaar 32 jaar
We mogen alletwee werken, maar gelukkig werken we samen, in een bakkerij, dus eten we daar wel een lekker taartje😉

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! De stempel van het theezakje vindt ik ook erg leuk.
    Gezellig samen werken, dus keuze genoeg daar hihih.
    Dat is alweer een lange tijd, wij op 10 febr, 34 jaar.
    Wens je een fijne dag vandaag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel leuk en mooi uitgevoerd je kaart Daphne!
    Heerlijk samen werken en dan nog wel in een bakkerij hemels tussen al dat lekkers. Wens jullie een hele fijne dag samen💖
    Wij mogen in aug 48 jaar aan tikken. De tijd vliegt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! 17 februari is ook bij jullie een bijzondere datum! Nog veel geluk samen. En als jullie bakkerij vlakbij was,zou ik bij jullie taart komen halen.
    Leuke theekaart! Met een leuk grapje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt.
    En gefeliciteerd met deze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, gezellige kaart is het geworden! Gefeliciteerd met jullie jubileum, zeker een taartje waard! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Leuk dat samenwerken lijkt me en dan genieten van taart hmmm
    Je thee kaart is superleuk gemawkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je weer gemaakt, grappig is de tekst. Wauw, al 32 jaar samen en dan nog steeds blij zijn met elkaar, hoe heerlijk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie 32-jarig samenzijn Daphne. Was het een lekker taartje? En met een kopje thee erbij zoals op je leuke kaart? Mooi zoals je alle spulletjes bij elkaar gezocht en gebruikt hebt, hij is tea-riffic ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om al zo lang samen te zijn. Dat is niet vanzelfsprekend...
    Gezellige kaart heb je gemaakt! Ik krijg gewoon zin een bakje thee met wat lekkers erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Genoten van het taartje op deze heuglijke dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, ach 32 jaar al weer en je weet het hè, ik weet het nog precies.
    Jammer dat we het taartje hebben gemist maar volgende keer dan maar.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk kaartje! En op mijn lijf geschreven. Ik ben namelijk een echte theeleut....drink nooit koffie.
    Nog gefeliciteerd met jullie jubileum van gisteren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig kaartje! Superleuk zoals je zelf het designpapier hebt gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog gefeliciteerd en een heel gezellige kaart heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie jubileum!
    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een super leuke kaart! Ik hou ook zo van thee!
    32 jaar is al heel wat! Maarten en ik spraken gisteren voor het eerst af 12 jaar geleden. Dat vonden we al veel ;-)
    Hopelijk hebben jullie genoten van een lekker taartje hihi ❤

    BeantwoordenVerwijderen