woensdag 5 februari 2020

52 WTC, maandchallenge.

Vandaag laat ik mijn kaart zien die ik gemaakt heb voor de maandchallenge van: 52 WTC.
Dit keer vragen ze om een kaart,  gemaakt nav en kleuren pallet!
Mooie,  warme, winterse kleuren.
Ik gebruikte vooral de foto als inspiratie.  Het bruin en groen van de dennentak en het vorst laagje wat erop zit:
De basis kaart maakte ik van Kraft.
Een vierkante kaart,  omdat ik mijn achtergrond ook met vierkantjes wilde maken.
Het groene  dp komt uit een 30 bij 30 blok van Action.
Daar onder bruine kraft en alles gemat op donkergrijs.
De stempel kreeg ik van Angela, zat destijds in mijn gewonnen pakket.
Gekleurd met water krijtjes.
Deze krijtjes maak je nat en dan kun je met een klein kwastje de kleur overbrengen.  Heel mooi.
Het randje van de (kerst)jas van de beer heb ik voorzien van lijm en daarover glitters gestrooid. Even inzoomen,  geeft een heel leuk effect!
Rond uitgesneden en weer gemat op donker grijs.
Tekst erop en klaar is mijn kaart.
Ik vind dit zulke mooie kleuren bij elkaar.
Heel warm, ik werd helemaal rustig en blij tijdens het maken van deze kaart.😊

We zitten nogal in een drukke flow.
Mylo zijn been is gisteren voorzien van loop gips.
Zijn voet,  enkel en onderbeen waren héél dik en hadden alle kleuren van de regenboog.  Door zijn been weer te gaan belasten (lees: stukjes lopen en meer beweging) zal de zwelling afnemen.
Het gips geeft bescherming zodat de breuk kan genezen.
En operatie is niet nodig,  want,  zoals ze zeiden,  hij is jong (17 jaar), sportief,  goed getraind en gezond,  zijn lichaam kan het zelf oplossen,  met behulp van het gips.
Over 4 weken hebben we weer een afspraak.
Vandaag gaan we naar zijn school (opleiging: sport en beweging) om plannen te maken voor de komende tijd.
Het is hectisch,  maar we doen maar gewoon ons best😊.

Kaart link ik bij:
52 WTC , maandchallenge,  kleuren pallet.
CHNC, #475.

Afgelopen week won ik alweer 2x een prijs
De eerste, de give away van: By Marleen
De tweede als random winnaar van de challenge van CHNC.
Zo blij mee!!

Voor nu fijne woensdag, ik kom gauw weer terug,  maar wanneer..... even afwachten!


20 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Daphne.
    Fijn dat een operatie niet nodig is. Hopelijk neemt de zwelling snel af nu het been wat meer belast mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en heel mooi ingekleurd Dapne
    De week is middendoor nog een fijne woensdag liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kerstkaartje en het jasje van het beertje vind ik superleuk!
    Fijn dat zoals het er nu uitziet, dat Mylo geen operatie behoeft!
    Fijne woensdag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige warme kaart Daphne, leuke stempel van de beer.
    Heel fijn dat Mylo geen operatie nodig heeft. Het zijn drukke weken voor je sterkte voor jullie.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Daphne. Leuk gedaan.
    En sterkte nogmaals met een voor Mylo.
    Gefeliciteerd met je topplaatsjes.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaatje heb je gemaakt, met dat schattige afdrukje...
    Gezellig dat je meedoet met de kleurenuitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    Het allerbeste toegewenst voor Mylo...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje. Ah zo balen ook voor je zoon. Dat hij maar goed hersteld is het belangrijkste.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie warme kaart heb je gemaakt met de kleurtjes van de challenge Daphne. Heel lief met dat warm ingepakte beertje erop. Dank je wel voor je deelname aan deze challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Begrijpelijk dat het nu wat hectisch is thuis. Pas ook goed op jezelf en hopelijk geneest hij snel en voorspoedig. Beterschap voor hem gewenst.
    lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt, de kleurencombi zoals je hem hebt gebruikt is prachtig. Leuke stempel en mooi ingekleurd. Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. De figuur springt er als het ware eruit! Alle kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd.
    Proficiat voor de gewonnen prijzen!
    Hopelijk is jouw zoon snel hersteld.
    Doe het alvast rustiger aan als het kan natuurlijk.
    Lieve groetjes, Tinne ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is leuk.,Ik houd van vierkantjes op een kaart en dan helemaal met en ronde eyecatcher!
    Wat goed eigenlijk dat het geen operatie wordt en dat hij het zelf kan..dan was het vast geen lelijke breuk. De school zal vast een goede oplossing hebben. Dat het hectisch is geloof ik meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kerstkaartje voor deze kleurenchallenge Daphne..weer heel leuk samengesteld...en gefeliciteerd met je winnende kaartjes
    en daarbij komt er nog een... bij onze 52 WTC ben jij ook een van de 5 winnaars...veel plezier met je prijsje
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, zo schattig met dat beertje ! Proficiat met je toppertjes en beterschap voor je zoon ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart heel mooi. K zou zelf niet snel kiezen voor deze kleurcombinatie, maar nu ik het zo zie vind ik het prachtig.
    Beterschap voor je zoon, hopelijk kan hij snel weer volop meebeweten en sporten op school.
    Gefeliciteerd met je gewonnen items.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart.
    Fijn om te ontspannen door kaarten te maken in drukke tijden, toch?
    Beterschap voor je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb weer heel veel (moois) gemist! Pfff wat een geluk dat je zoon niet hoeft te worden geopereerd. Hopelijk geneest het snel zodat hij aan zijn opleiding kan gaan beginnen! En dan je kaart, wat een lieffie, mooi kleurenpalet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart! Krijg er een heel warm gevoel boel.
    Fijn dat je zoon weer iets mobieler is. Hopelijk denken ze een beetje mee bij de opleiding.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kerstkaart voor onze kleurenchallenge!
    en je hebt er nu nog een prijs bij, je bent een van de winnaars van onze verjaardagschallenge!
    Hopelijk herstelt alles goed voor je zoon, en heeft hij niet teveel nadeel voor zijn opleidingè
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Speedy recovery wishes for your son.
    Lovely card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen