donderdag 13 februari 2020

52 WTC

Wat lief dat ik zoveel redacties krijg op mijn
Oproep!
(Als je het gemist hebt, kijk dan even.😉)

Vandaag een kerstkaart die ik link bij 52 WTC.
Een hele snelle, want ik heb haast, heb een drukke dag.
Dinsdag kreeg ik mijn gewonnen prijs van CHNC binnen.
Daar heb ik meteen maar even een kaart mee gemaakt.
Kraft basiskaart, groene opleg, die ik met een embossing folder heb bewerkt.
Het blokje heeft hele leuke printjes, onder ander met Elfjes, zo schattig!!
De kleuren zijn precies de kleuren die ze graag willen zien bij Kerst-Mix, #6.
Alle dp-tjes gemat op rood.

Tekst voorop vond ik niet mooi, die heb ik dus binnenin gedaan

Ga ik nu gauw verder,  hoop vanavond een rondje te maken langs jullie blogs!

28 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart en mooi papier met de elfjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk Daphne! Vind het papier wel heel erg leuk met de elfjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat en leuke kaart wat een leuk dp papier is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, Daphne. Heel leuk zo met dat ovaal. Leuk papier.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zoals je je kaart opgebouwd hebt Daphne, de elfjes op het dessin-papier komen zo leuk tot hun recht.
    Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Daphne.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Ik geloof dat ik deze embossingmal ook nog heb!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    Laat de drukte je niet te pakken krijgen....
    Fijne dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuke kaart, heel mooi papier ! Succes met het winkelen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke kaart Daphne! Ik heb niet gereageerd op je oproepje, maar je krijgt sowieso een kaart ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje en leuk zoals je de mooie papiertjes hebt geplakt! Ik heb gereageerd, maar wil wel graag je adres! Mijn mailadres staat erbij. fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke, echte kerstkaart Daphne.
    Je kaartje is dinsdag gemaakt hoor en ligt klaar om te versturen...
    Leuk hoor pom heel veel ECHTE post te krijgen.
    Succes met de drukte, ben ook laat vandaag met het reageren
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Daphne leuke kerstkleurtjes,
    Succes met alles. Stuur jij mij je adres door dan stuur ik je verjaardagspost!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuke kerstkaart heb je gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Daphne. Erg leuk modelletje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via het blog van je moeder ben ik bij jou terecht gekomen.
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt. Ik ben gelijk ook volger van je blog geworden.
    Ik zie in een vorige blogpost dat je binnenkort 50 wordt. Ik wil je ook wel een kaart sturen en zal je wel even mailen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke, vrolijke kerstkaart, heel leuk dp met de elfjes. Heel herkenbaar je verhaal over je 50e verjaardag, ik geloofde het vorig jaar ook niet maar je merkt er gelukkig niks van, haha. Ik ga je een mailtje sturen.
    Heel veel sterkte voor Mylo, ik heb hier ook zo'n sportieve dochter en een blessure is een ramp voor ze. Dit klinkt als een behoorlijk zware breuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je kerstkaartje Daphne...leuk papier heb je gewonnen...en ook een super gave embossing..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt Daphne, leuk papiertje ook. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart! En hele mooie kleuren. Alles gelukt vandaag op je drukke dag?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Grappig elfjespapier, toffe kaart !
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cute Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our Anything Goes, optional Cute challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Daphne, wat een leuke kaart en dan ook nog met een gewonnen prijs! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Snelle kaart of niet

    Ik vind hem gaaf en Ja ik zou ook de tekst binnen in doen.
    Mooie warme kleuren.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen