dinsdag 1 september 2020

Baby Boy

Vandaag een baby kaart,  voor een lief klein jongetje die geboren is. 

 Ik gebruikte een oude sketch en disign papiertjes uit de voorraad. 
 Alle papiertjes matte ik op blauw spiegel papier,  op deze foto is dat beter te zien.
 Binnenin een verrassing.....
Een harmonica die open gaat als je de kaart open doet. 
Het sterretjes papier komt uit een blok van Action. 
Voor jongetjes vind ik het altijd leuk om sterretjes te gebruiken,  lekker stoer. Voor meisjes gebruik ik meestal hartjes.
Ook dit gemat op spiegel papier (op de foto lijkt het net of ik alleen de eerste B en de Y gemat heb, maar dat is echt niet zo hoor😊)
Hier  vind je een filmpje, als je ook zijn kaart wil maken.

Bedankt voor de reacties op mijn vraag of mijn vorige kaart en CAS kaart is ja of nee. 
De meeste van jullie vinden van niet en eigenlijk vind ik dat zelf ook😆.

Challenges:
MHH, #25, Meer dan 1 vouw.
CCU, #08, (Teddy)Bear
DCL, #332, Alles mag. 

17 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Daphne!
    Ik heb dit model ooit ook eens gemaakt
    Lief die baby details!
    En dat glimpapier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje, lief ook. Verrassend die binnenkant! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief babykaartje, tof die binnenkant!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk Daphne, echt een gaaf model! Dat doe ik ook meestal, sterren voor jongens en voor meisjes hartjes, of bloemetjes ;-). Grappig dat jij nu zo'n kaart laat zien, afgelopen weekend heb ik er 2 gemaakt, toevallig hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart! Dat mechmechanisme is echt zo leuk, ik heb hem ook al een paar keer gebruikt. Het gebruik van spiegelkarton is echt gaaf, geeft het hele feest nog meer glans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...wat een verrassing als de kaart open gaat. Super leuk gedaan, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk model is dit Daphne, mooi kaartje is het geworden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, jij bent ook zo'n grapjas!
    Je kaart is heel leuk! Jij hebt het denk ik ook zelf geknipt en gevouwen? Geen stans? Die schijnt er te zijn, ik weet even niet welk merk, maar dat las ik laatst. Ik heb het dus ook eens gedaan, maar toen zat het binnenste gedeelte een beetje scheef... Het is jou zo te zien wel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk deze kaart!! Een verrassing binnenin. Dat zullen ze echt mooi vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Daphne! Heel gaaf de binnenkant! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend mooie kaart weer. Heel leuk ook met dat spiegelkarton eronder. Heel gaaf.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf modelletje Daphne. Schitterende babykaart!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed gelukt de binnen kant van je kaart! buiten kant is beeldig.
    Ooit eens zo`n model geprobeerd is gelukt maar vraag niet hoe, lijkt me wel handig om zo`n stans te hebben.
    Deze post had ik gemist is niet omhoog gekomen bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je met deze babykaart meedoet met onze DCL challenge. Ik gebruik ook graag sterretjes op jongenskaarten. De harmonica aan de binnenkant is superleuk, lijkt me echt heel ingewikkeld allemaal maar dat heb ik nogal snel..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amazing card type. Love the cute bear and the lay out!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk baby-kaartje en een leuke verrassing aan de binnenkant! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen