zondag 23 mei 2021

Bee Happy

Bee Happy zegt de titel van dit bericht, nou, van het weer word ik helemaal niet Happy!! 😝

Dan maar een vrolijke kaart op mijn blog:

Geel, een zonnige kleur. Ik gebruik het niet vaak, maar op de 1 of andere manier komt het in het  voorjaar vaker op mijn tafel terecht. 
Het achtergrond papier, met de bij-tjes, vond ik tussen mijn voorraad, perfect bij deze tekst. 
Een bloementoefje doet het ook altijd goed. Gemaakt met verschillende ponsjes. 
De grote gele cirkel lijkt wel op een zonnetje🥰.

Vrolijker wordt het niet vandaag...... of ja,  toch wel,  ik zie dat ik bij K&K in de top 3 beland ben!!
Ik lees dat het een lastige keus was deze keer, dus voel mij zeer vereerd. 
Fijne zondag allemaal. 
Challenges:
4SCB, #44, Bee Happy.
Cheerful Sketches, #Mei, Sketch.


19 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart! Leuk met dat geel.
    Gisteren las ik een tekst op Facebook: klaar met de wind, klaar met de regen. Ik wil weer zeuren dat het te warm is.
    Met andere woorden: het is nooit goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart, lekker vrolijk!
    Ik zie dat je em gelinkt hebt op het 4 Season blog, bedankt voor je deelname!
    En ja, het was close call bij KenK. GerJanne telt altijd de punten van de DT-leden bij Knutsels en Kadootjes en het was een flinke kluif...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele vrolijke kaart Daphne is het, en op de pc wordt je vrolijk maar als je buiten kijkt niet nee.
    Ik van de week ook met geel bezig geweest, maar werd daar ook niet happy van, heb hem wel ingepland, maar denk dat die kaart in de prullebak eindigt
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk vrolijk kaartje maakte je Daphne, ik vind je gebruikte kleuren erg mooi en hier schijnt de zon nu volop gelukkig,het mag wel eens doorzetten ondertussen...
    Ik heb even teruggelezen en las je bericht over jullie bakker Bart winkel...wat een stap om te stoppen maar kan het me goed voorstellen,wat een werk zal dat zijn...fijn voor je man ook om even alles los te laten jij hebt een fijne vaste baan dus jullie komen er wel!
    Leuke gelifte verhuiskaart ook, ik ben weer bij...
    Fijn weekend verder en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vrolijke kaart Daphne, gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zon gaat hier acuut schijnen, komt vast door jouw kaart. Heel vrolijk en zonnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute Daphne, love the layout, colors and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze kaart word je zeker vrolijk, Daphne.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel vrolijke kaart.
    En zo zorgvuldig allemaal bij elkaar gezocht door jou.
    Fijne zondagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een mooie vrolijke kaart!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geel geeft altijd wat vrolijks aan een kaart. Net als oranje. Toevallog heb ik vandaag en kaart met die kleuren gemaakt en ik werd er gewoon vrolijk van.
    Jouw kaart is ook top!!
    En inderdaad in de top 3 van de 97...Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijk kaartje Daphne!
    Gisteren, zondag dus, was het zonnetje toch wel aanwezig hier in Brabant dat waardeer ik wel hoor, maar op dit moment is het weer huilen met pijpestralen...
    Het kan alleen maar beter worden....
    Dan laten wevons maar opbeuren door jouw vrolijke kaart!
    Van harte met je topkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben blij dat jij de zon laat stralen op deze grijze pinksterdag! Prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij brengt een beetje fleur en kleur op deze koude grijze dag Daphne. Een mooie vrolijke kaart. Ik duik zo in mijn knutselkamer, dáár wordt ik vanzelf happy hihi.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een vrolijke, kleurrijke kaart heb je gemaakt ! mooi ! de zon schijnt hier ondertussen
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van jouw kaart word ik inderdaad happy, en van het weer totaal niet.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi fleurig kaartje Daphne lekker zonnig !!
    Fijne knutseldag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig zonnig kaartje Daphne, en het heeft gewerkt, want ondertussen heeft het zonnetje haar weg terug gevonden naar de lage landen...
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen