donderdag 20 mei 2021

Gast Disigner.

Vandaag mag ik een kaart laten zien die ik maakte als gastdisigner voor de nieuwe challenge van MHH  #33.

Een ontzettende leuke challenge:
Lift en kaart van jezelf uit je 1ste of 2de blogjaar.
Ik moest even goed nadenken. 
Heb mijn blog bekeken en kwam wel een paar leuke kaarten tegen. 
Maar, om eerlijk te zijn is mijn smaak en techniek ook aardig veranderd in al die jaren (ik blog ondertussen al 9 jaar), dus vielen er ook veel kaarten af. 
En toen belde mijn schoonmoeder. De buren gaan verhuizen, of ik een kaart kan maken......

En dus maakte ik deze CAS kaart. 
Zoals je ziet gaan de buren weg van nummer 48 en gaan ze wonen, in een andere plaats, op nummer 96.
Ze hebben een huis gekocht met daarnaast een kleiner huisje waar ze een "bed and breakfast" in gaan beginnen. Dit houten huisje past dus perfect bij deze kaart. 

Mijn schoonmoeder was blij met de kaart en de buren helemaal!!
Altijd leuk om te horen. 
Hierboven zie je de kaart die ik gelift heb. Ik maakte deze destijds voor mijn nicht en haar man. Zij trouwde in 2013, mijn 2de jaar als Blogger. 🥰

Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht. 
Het gaat goed met ons!! 
Zoals jullie misschien weten werk ik sinds een jaar in het ziekenhuis in Zwolle, als "Serviceassistent" (voeding verzorgen voor de patiënten op de verpleeg afdelingen) Dit bevalt héél erg goed! Ik ben "onder de pannen" zoals ze dat hoort zeggen😁
Mijn man is nu eerst eens aan het bijkomen, hij heeft de laatste jaren veel gewerkt en geen vakantie gehad. Daar heeft hij nu genoeg tijd voor😉
En daarna.......... we gaan het zien. 
Eerst genieten





18 opmerkingen:

  1. Wat een MOOIE liftkaart is dit Daphne en zo GOED van toepassing.
    Ik heb ook je vorige bericht gelezen.....wat zal dat een moeilijke beslissing geweest zijn en ik hoop dan ook dat het de juiste is voor jullie. SUCCES.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige liftkaart heb je gemaakt Daphne. Wat leuk om de huisnummers te verwerken op je kaart. Vrolijk papier ook.
    Toch ook even je vorige bericht gelezen. Wat een moeilijk besluit om te stoppen met jullie zaak. Kan me goed voorstellen dat jullie even de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten en te verwerken. Succes gewenst voor de toekomst.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart, heel goed gelift en perfect met dat houten huisje.
    Grappig dat die mensen verhuizen van één naar 2 huizen, terwijl hun huisnummer ook het dubbele is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf deze gelifte kaart van jezelf Daphne, leuke challenge waar je gast-designer voor mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leuke kaart. Origineel bedacht om iets te creëren met de huisnummers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de huisnummers van het oude en nieuwe huis. Voor mijn gevoel horen de houten huisjes aan de rechterkant van de kaart omdat het hun nieuwe huis moet voorstellen. Slaat natuurlijk nergens op......maar goed.
    Een kaart liften van zo lang geleden. Zal ook eens kijken. Maar zoals jij ook als zegt maak ik nu hele andere kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om in je eigen blog terug te kijken hè? Bij mij ook veel veranderingen ... in stijl, kleur, dingen die ik maak ;-)
    Mooie kaart heb je gemaakt. Heel persoonlijk met de huisnummers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke verhuiskaart en heel persoonlijk
    Ja stoppen met een zaak is aan de ene kant pittig maar aan de andere kant lucht het op
    Ik ben ook (lang geleden) gestopt met mijn eigen zaak en daarna voedingsassistente geworden in het ziekenhuis (waar mijn man in de technische dienst zit) tot ik ziek werd en met vervroegd pensioen ging.
    Nu al weer een jaartje in de kringloopwinkel bezig . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke lift kaart!
    Erg leuk om een verhuiskaart op deze manier te doen.
    Nou Daphne,heerlijk bijkomen en jij genieten van je baan in Zwolle. Go Girl;)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lift! Super bedahct en uitgevoerd. Dat houten figuurtje heb ik ook, maar ik ken geen mensen die een huis met een klein huisje erbij hebben voor een B&B.
    Details he? ;-)
    Kookt Andy nu ook vaker als jij werkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk CAS kaartje, fijn dat je zo geniet van je werk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je eenvleuke originele kaart gemaakt, Daphne
    En wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in die leuke baan, dat werkvheb ik ook altijd gedaan in een verpleeghuis op een gesloten afdeling, daar lag echt mijn hart, tot in 2015 de klad erinvkwam envdat mijn fijne baantje weg werd bezuinigd, toen mocht ik een opleiding gaan doen voor assistent verzorgende, dit heb ik gedaan en metvtrots een goed diploma gehaald maar al met al is het werk voor mij te zwaar en nu zit ik al een jaar in de ziektewet....
    Geniet voornamelijk van je leuke werk Daphne en laat Andy heerlijk uitrusren en stiekempjes voor jou zorgen hihihi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je weer leuk gedaan Daph, grappig is dat hè als je dan zo'n houten dingetje hebt en het zo goed van pas komt. Heel leuk joh.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie lift van je eigen kaart, Daphne. En fijn dat je man een beetje kan bijkomen nu.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi bedacht Daphne en leuk papier uitgekozen. Bedankt voor je leuke reacties op mijn 31 dagen. Ik zit in de flow! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig simpel kaartje Daphne en proficiat met je nieuwe baan !! Nu kan je man lekker het huishouden doen haha
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt je eigen kaart erg leuk gelift en er een mooie verhuiskaart van gemaakt. Fijn om te horen dat de ontvangers blij waren met deze kaart. Eigenlijk best leuk om eens naar oude creaties op je blog te kijken. kijken hoe je stijl veranderd is.
    En fijn dat je je werk met zoveel plezier doet. Dat is heel wat waard. En voor je man fijn dat hij nu eerst even bij kan komen en tijd heeft voor andere dingen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful card design and idea. Happy to hear about your new job. Best of luck.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen