dinsdag 24 augustus 2021

Happy met mijn Happy

Goedemorgen allemaal. 

Ergens vorig jaar kocht ik de grote "Happy" stans. Ik ben er zó bij mee, want als ik even weinig inspiratie hebt maak ik in een handomdraai toch een leuke kaart. Ik laat jullie er een paar zien:

De basis snij ik van uit verschillende kleuren. 
Zo maak ik steeds weer een ander soort kaart. 
Daarna zoek ik bijpassend dp en daarna pas de tussenlaag
Deze stans is ideaal voor mannenkaarten, waar ik geregeld nogal moeite mee heb om die te maken. 
De aankleding van de kaart hou ik altijd rustig, want anders verstop ik de Happy teveel en is het effect weg. 
Een paar kleine kadootjes, wat ballonnen en/of een vlaggenlijn, veel meer heeft het niet nodig. 
Nog een leuke bijkomstigheid,  mijn grote "Birthday" stans past er mooi op. Als ik die schuin leg verstopt het niet veel van de Happy. 
Happy Birthday🙃
Een bijpassende kleur envelop en ik heb een leuk setje om weg te sturen!

Vandaag is Floor precies 20 weken oud. 
Links 12 weken, rechts 20 weken. 
Wat een scheetje toch hè?!

Jade heeft een nieuw bed gekregen. 
Ze is haar slaapkamer aan het opknappen,  helemaal zelf.  Alle muren zijn voorzien van een nieuwe, frisse laag muurverf, het is enorm opgeknapt.
We gaan nu haar bed in elkaar zetten, daarna gaat ze het helemaal naar eigen smaak inrichten.



24 opmerkingen:

  1. Wat zijn het leuke kaarten geworden Daphne en zo klaar zoals je zegt. o wat een schatje en flink geroeid is Floor, handig zo`n dochter die het meeste zelf doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil de heer Dalton bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 43000. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningbedrijven totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan oplichting, neem dan contact op met Diamond Loans via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Dat snap ik dat je happy bent met deze stans en je maakt de ontvangers vast ook happy met die leuke vrolijke kaarten. Ik vind ze er allemaal heel mooi uitzien Daphne. Wat een schatje is Floor om te zien en haar koppie lijkt zoveel op Ziva op die leeftijd. Fijn hoor twee van die leuke honden in huis.
    Knap dat Jade zelf haar kamer opknapt, net zo handig als mama.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voglio ringraziare il signor Dalton di Diamond Loans per avermi dato un prestito del valore di 43000 eur. Sono stato truffato diversi tentativi di ottenere un prestito. finché non intendevo Dalton che mi ha dato un prestito. se hai bisogno di un prestito legittimo oggi, evita di essere truffato e contatta i prestiti di diamanti via email. diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  3. Prachtige Happy kaarten Daphne!
    Leuk gemaakt!
    Ah wat een lieveke die Floor echt een prachtige hond!
    Zo wat fijn dat Jae haar eigen kamer onder handen neemt en wat fijn dat jullie haar daar de ruimte voor geven, super, als het klaar is showen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaarten, allemaal anders door de verschillende kleuren en designpapier.
    Goed van Jade dat ze zoveel zelf heeft gedaan, goed voor haar en fijn voor jullie.
    Floor ziet er goed uit, het is duidelijk dat ze goed verzorgd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n stans. De basis is hetzelfde en toch allemaal verschillende kaarten.
    Wat leuk dat Jade zelf met haar kamer bezig is.
    Floor staat heel lief op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stans en inderdaad voor elk wat wils, toffe serie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie kaarten! Fijn inderdaad, zo'n stans voor als je het even niet weet. Daar heb ik de grote JIJ-mal van MD voor. Floor is absoluut een schatje. Wat een lieverdje zeg!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja deze kaarten vervelen nooit want ze zijn altijd anders,jij maakte ook weer leuke Daphne. Wat is Floortje toch een knapperd. Knap werk van je dochter zeg. Hoe zeggen ze dat ook alweer..een knappe meid is op haar toekomst voorbereid?!! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave stans en wat een leuke kaarten heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad Daph, erg leuk deze kaarten. En we komen gauw Jade's kamer bekijken hoor.
    Prachtige foto's van Floor ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maakte je mooie kaarten met de happy stans! Wat leuk dat je zo geniet van Floor.
    Ik zag het eindresultaat van Jades kamer al op Instagram. Mooi! Iedereen happy 😘 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten en wat een mooie mal zeg. Die kende ik nog niet echt. Ik leer nog zoveel bij over deze kaarten maak wereld haha. Wat is Floor toch een schatje. Echt te leuk gewoon.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met deze happy mal Daphne. Ik snap helemaal dat je er zo blij mee bent. Altijd leuk voor mannenkaarten. Grappig, ik ben helemaal blij met mijn jarig mal. Ook speciaal voor mannenkaarten.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei waarom heb ik dit allemaal gemist,
    mooie kaarten heb je gemaakt, leuk he en super dat ze het zelf helemaal doen en kunnen.
    Jee je hondje groeit hard, wij hebben er ook eens zo eentje gehad ze lijkt erop...hebben wij helaas weg moeten doen kon die niet aan en was net zwanger, dus gaf meer frustraties toen...was wel moeilijk hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo
      Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

      Verwijderen
  17. Hallo

    Heb je een lening nodig? Hoeveel heeft u nodig en hoe lang duurt het voordat ik dit bedrag terugkrijg?

    Wachtend om u te lezen op het volgende adres als uw verzoek echt serieus is:

    e-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    WhatsApp: +31687941330

    Met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo, ik ben een persoon die vooraf gratis internationale leningen aanbiedt. Met een kapitaal dat zal worden gebruikt om leningen tussen individuen op korte en lange termijn te verstrekken, variërend van 2.000 € tot 2.000.000 € voor alle serieuze mensen die echt in nood zijn, is het tarief

    rente bedraagt ​​2 à 3% per jaar. Neem contact met mij op voor een snel en betrouwbaar krediet!

    E-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kredietgetuigenis ontvangen op: olivierroditi42@gmail.com

    Ongelooflij k maar waar. Ik heb zojuist mijn lening vanmorgen op mijn rekening ontvangen dankzij de heer OLIVIER RODITI. Ik ben zeer gelukkig. U die een lening nodig heeft, hoeft niet verder te zoeken. Neem contact op met de heer OLIVIER RODITI. Het zal je met vreugde vervullen. Hier is zijn adres

    e-mail: olivierroditi42@gmail.com



































    Kredietgetuigenis ontvangen op: olivierroditi42@gmail.com

    Ongelooflij k maar waar. Ik heb zojuist mijn lening vanmorgen op mijn rekening ontvangen dankzij de heer OLIVIER RODITI. Ik ben zeer gelukkig. U die een lening nodig heeft, hoeft niet verder te zoeken. Neem contact op met de heer OLIVIER RODITI. Het zal je met vreugde vervullen. Hier is zijn adres

    e-mail: olivierroditi42@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bent u op zoek naar een dringende lening? of: om uw financiële activiteiten nieuw leven in te blazen? Renoveer het interieur van uw appartement, uw huis, uw gebouw? Huren ? koop je een auto voor de bruiloft? Zet een schuld? Een project uitvoeren? Of om andere redenen, als u een lening nodig heeft, laat het ons dan weten per e-mail contacteren.
    andreafrasca1@yahoo.com
    Whatsapp +31 6 51026462

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goededag ,

    Ik ben erg opgewonden nadat ik mijn persoonlijke lening heb gekregen om een auto te kopen van mevrouw Marion Jansen Loan Help LTD nadat ik twee keer ben opgelicht door valse kredietverstrekkers. Bij God almachtig werd ik voorgesteld aan mevrouw Marion Jansen Loan Help LTD door een collega voor wie ik ook een lening kreeg zijn bedrijfsuitbreiding en tot mijn grootste verrassing kreeg ik vandaag een lening van $ 25.000 USD.

    Ik verzoek u allen die een lening nodig hebben dringend om via e-mail contact op te nemen met mevrouw Marion Jansen voor een leningaanvraag: marionjansen00@gmail.com


    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen