zaterdag 21 augustus 2021

Jarige Game vriend

Toen onze oudste, Jesse, in Juli op vakantie ging naar Duitsland was al bekend dat hij aan het eind van zijn vakantie in München een jarige vriend zou bezoeken. Deze vriend kent hij via het gamen. Vlak voordat hij weging vroeg hij aan mij of ik nog een kaart wilde maken? Best lastig, een kaart voor en jongen/man die ik niet ken..... Ik vroeg aan Jesse of ze vaak dezelfde games spelen en of ik daar misschien iets mee kon, waarna er al heel snel 2 plaatjes geprint werden die ik mocht gebruiken:

Met behulp van een leuke sketch ging ik aan de slag. 
Eerst knipte ik het plaatje uit (je hebt gelijk Angélique, dat doe ik steeds vaker😄).
Daarna zocht ik bijpassend papier uit. 
Ik had ook nog een knal geel A4 papier, waar ik de basiskaart van gemaakt heb. 
Ik had er echt lol in, want alles past zo mooi bij elkaar, daar word ik dan héél blij van. 
Het 2de plaatje plakte ik aan de binnenkant. 
De beide teksten, van zoveel de voor- als ook de binnenkant heb ik met een stans gemaakt. 
Zoon èn game vriend blij, dus mama ook blij. Leuk dat ze op 21 jarige leeftijd nog vragen of je een kaart voor ze wil maken!!

Vandaag mag ik werken en mijn man (die nog steeds op de camping werkt) ook.
Gelukkig hebben we goeie oppas voor Floor (die het weer heerlijk vind om thuis te zijn!)
Ze zijn zó leuk met elkaar. 
En ik...... ik ben verliefd. 




14 opmerkingen:

  1. Gaaf die vrolijke kaart en helemaal toegesneden op de jarige. Alles past tip-top bij elkaar Daphne. Ik ben ook verliefd, die onderste foto waar ze samen slapen...smelt. Werk ze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je weer knap voor mekaar gekregen.
    Heel mooi zoals alles bij elkaar past.
    Ach die onderste foto, zo lief. Het zijn echt wel dikke vriendjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful. Have a great day.
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat Jesse daar zelf om vroeg! En je missie is meer dan geslaagd. Ik vind hem echt geweldig! En wat je beschrijft dat je dan zo blij kan worden als alles zo goed matcht, is zo herkenbaar! Soms vind ik het dan zelfs lastig om hem op te sturen, weg te geven.
    En ja die oude vrienden, hahaha, in de ogen van onze jngetsen zijn die (en wij) ook wel oud natuurlijk. Ik heb 54 jaar geleden bij haar in de kleuterklas gezeten, pffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat is toch een geweldige gamers kaart! Alles past gewoon perfect bij elkaar, super leuk. De kaart is dynamisch geworden door de kleuren zo te gebruiken.
    Wat fijn dat de honden het samen zo goed kunnen vinden, dan was het een goede beslissing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk deze gamerkaat Daphne
    En fijn dahet zo in de smaak is gevallen, leuk dat Jesse zijn vriend heeft kunnen bezoeken!
    Ah kijk die 2 daar nou saampjes lopen en saampjes iophe kusen wat ontzettendliefen fijn dat het zo goed met hun beide!
    Lekker werken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldige gamers kaart! De kleuren alles past super bij elkaar en je smelt weg bij de laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw Jesse is dus ook al zo van op het nippertje. Onze jongste kan mij ook gerust een week van tevoren vragen of ik nog iets kan haken. Ach ja.....mama is net Wonderwoman 😂
    Maar jouw kaart is goed gelukt. Hele mooi kleuren. En als Jesse en de ontvanger er blij mee waren is het helemaal goed toch?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat ze vragen om een kaartje te maken, en de missie is geslaagd. Leuk kaartje heb je gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, voor een 21 jarige is dat niet zo evident, maar wel leuk dat ze dan meteen aan mama denken. Leuk toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk dat doet ze even die Daphne….echt een geslaagde kaart die zeker weten in dank aanvaard word!
    Wat lopen de hondjes zo schattig samen,lekker ding, ik snap dat je verliefd bent hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker leuk dat ze dat nog vragen en eraan denken!
    Je hebt een leuke kaart gemaakt voor de jarige job.
    Ah echt lief die hondjes zo, snap dat je verliefd bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat hij een game-vriend ging bezoeken. Onze zoon heeft sinds een aantal maanden via het gamen contact met een jongen uit Denemarken met precies dezelfde interesses, dezelfde leeftijd en een vergelijkbare gezinssituaties. Ik vind dat zo bijzonder. Iets wat op mijn 13-jarige leeftijd niet denkbaar was ...
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met de plaatjes die aangereikt werden. Iedereen blij, dus goed gedaan!
    Wat een mooie foto's van de twee honden samen. Fijn dat ze het samen zo leuk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh wat leuk geworden Daphne ik snap dat Jesse er blij mee was en hoop die vriend ook. En ahhhhh wat lief die twee "schatjes" vooral die kleine was het van de week, vroeg in de ochtend verliefd op hè 😂😂😁😁 kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen