donderdag 19 augustus 2021

Kerstkaart

Goedemorgen allemaal. 

Bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht, zo gezellig om te lezen!!

Vandaag heb ik weer een kerstkaart voor jullie. 1 Die al in de wachtrij stond, want ik heb nog geen "verse" kerstkaarten gemaakt, ik moet eerst mijn knutsel kamertje opruimen🤪.

Het dp komt van Aldi. Ik kocht dat vorig jaar een keer, leuk pakket met verschillende winterse dising papiertjes erin. 
De beer heb ik uit zo'n voorgestanst boek. Ik heb het op zwart papier geplakt en dat met een randje uitgeknipt. Het zwart geeft net iets meer "pit" aan de kaart vind ik. Tekst gemaakt met een stans,  ook in het zwart.
Witte basiskaart en alles gemat op rood, om het extra Kerstig te maken😊.

De laatste schoolvakantie week is alweer bijna voorbij. De vakantie is voorbij gevlogen. 
De kinderen hebben allemaal veel leuke dingen gedaan en we kijken terug op een fijne tijd. 
Nu staat het laatste (drukke) weekend voor de deur en daarna gaat het gewone leven weer beginnen.......
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kerstkaart. 
CHNC, #555 Alles mag,  optie: geen stempel of digi. 





27 opmerkingen:

  1. Een kerstkaart..., ja voordat je het weet is het weer zover. En ik weet dat jij deze kaarten het hele jaar door maakt.
    Wat een vrolijke laat je zien!
    De zomervakantie vliegt voorbij en de laatste dagen lijkt het wel herfst.
    Succes met je kamertje opruimen; dat geeft letterlijk en figuurlijk weer ruimte.. herkenbaar hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje Daphne, goed idee dat zwarte randje rond je ijsbeer.
    Je Abrahamkaart hieronder is superleuk!
    Al weer bijna school bij jullie en gedaan met kamperen.. . Onze jongste zit volop in zijn herexamens nu.
    Wij komen morgen voor 2 weken naar Zuid-Holland...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel vrolijke, fleurige kerstkaart is dit Daphne.
    Door het dp te matten op rood en de ijsbeer op zwart komt alles zo mooi tot z'n recht.
    Volgende week is het nog vakantie bij ons en komt onze kleinzoon gezellig twee nachtjes logeren.
    Hopelijk mogen alle kinderen het komende schooljaar weer gewoon naar school.
    Ik had nooit verwacht dit te horen van onze kleinkinderen, maar ze willen alle vier weer heel graag naar school.
    Succes met het opruimen van je werkkamer, die van mij is gelukkig klaar.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Daphne!
    Je hebt mooie vrolijke kleuren gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kaart met mooi papier en plaatje. De kleurcombinatie van het blauw met rood is heel mooi.
    Mijn kamer is pas klaar na een grondige reorganisatie!!
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en succes met het opstarten van het 'gewone leven'
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en vrolijk kaartje Daphne! De tijd gaat zo snel eer je het weet staat de kerstboom er weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Daphne. Echt heel leuk. Ik moet ook regelmatig alles opruimen haha. Succes en nog veel plezier met de laatste vrije dagen van de kids.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Daphne! Leuke schattige kerstkaart, ook Abraham is tof en de kaart van Martha = mooie kleuren!
    Hier nog vakantie tot 1 september, maar ze zijn volop aan het studeren, vandaag eerste herexamen . Spannend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Daphne
    Slim om de sneeuwman te matten, zo komt tie mooi tot z'n recht!
    Tja aan alles komt een eind nietwaar als je nog kinderen thuis hebt voelt dat altijd heftiger, wij merken het niet zo erg, zeker omdat wij in deze tijd nooit vakantie hebben, maar ook dat komt wel weer...
    Fijne tijd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat papier van de Aldi nam ik vorig jaar ook mee, heb er al wel iets van gebruikt, maar ook nog veel liggen. Goede reminder dus, jouw kaart.
    Die beer heb je leuk wat meer pit gegeven met dat zwarte randje. Dat heeft een kaart soms echt nodig.
    Jammer dat je moest opruimen en niet kon knutselen, maar hopelijk is dat nu gelukt en kan je weer lekker aan de kaart.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kerstkaart. Begin je nu nog plezier te krijgen in het knippen? Je doet het steeds vaker valt mij op. Is bij mij ook het geval hoor, oefening baart kunst en dan is het ook leuker als het beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke gezellige kerstkaart met deze kerstbeer! Ik vind een randje om de plaatjes ook altijd net iets leuker! Valt beter op! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kerstkaart in mooie kleurtjes Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vrolijke kerstkaart! Het fijne aan het gewone leven is dat je ook weer ritme krijgt. Vind ik dan wel weer fijn.
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt heel leuk Daph. Goed idee dat zwarte randje, zal navolging krijgen denk ik. Zoals je weet, wij zijn ook thuis, niet meer leuk op het camp. En dan "straks" weer samen knutselen. Ik kijk er naar uit.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne...mooie frisse kleurtje en een leuk sneeuwpop erop...en zeker met dat rood erbij geeft het een mooie uitstraling...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappige kaart is dit zeg. Toch nog op de camping bezig geweest met kaarten maken? Onze caravan staat er ook nog, niet helemaal uitgepakt want misschien gaan we nog een weekeind weg. Alhoewel.... ik geloof er niets van haha. En het is ook gewoon fijn om thuis te zijn. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, fris van kleur.
    Goed weekend gewenst alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met ijsbeer. Leuke kleur heb je voor de achtergrond gebruikt. De ijsbeer komt er goed op uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke kaart met die ijsbeer en wat je zegt over het opruimen... heel herkenbaar! ;) Na 1 kaart gemaakt te hebben ligt mijn hobbyplek altijd weer vol (met ideeën)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is leuk! De beer is grappig en een mazzeltje dat papier bij Aldi..
    Ja, vakantie lijkt soms sneller te gaan dan werkweken, maar ze gaan even snel hihihi.
    We moeten maar weer eens mailen, vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk deze kerstkaart! Ja soms zie je gewoon leuk papier bij een supermarkt liggen.
    Het gaat zeker allemaal veel te snel helaas, maar om weer in het gewone ritme te komen is stiekem ook wel weer fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig kerstkaartje met een knappe kerstman die een mooi plekje kreeg en prachtig papier Daphne. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen