zondag 10 oktober 2021

Kaart op bestelling #2

Mijn schoonmoeder had nóg een bestelling. Dit keer een kaart voor haar zus en zwager,  die begin November 50 jaar getrouwd zijn. Geen speciale wensen en de kaart wordt persoonlijk bezorgd. 

Vorig jaar stuurde ik GerJanne een verjaardag kaart en verzon daarbij ook een uitdaging: Maak een speciale kerstkaart en plaats een linkje in je bericht, zodat wij blogvriendinnen allemaal de kaart kunnen maken als we dat willen.  GerJanne maakte toen deze mooie kaart, gevonden  bij Miranda. Een model kaart die ik nog nooit gemaakt had. Daar heb ik nu eindelijk verandering in gebracht:

De basis maakte ik van wit cardstock.
Het disign papier komt uit mijn voorraad. Het is al héél oud, ik denk dat dit 1 van mijn eerst gekochte papier is geweest. 
Het grote hart is een band die er voor zorgt dat de kaart dicht blijft. 
De kaart is nl erg dik, maar kan, zeker met de band eromheen wel plat opgestuurd worden. Denk alleen wel dat er 3 postzegels op moeten haha.
Zoals ik al zei,  deze kaart wordt persoonlijk bezorgd, dus geen zorgen hierover. 
Zo ziet de kaart er van binnen uit!!
De 50, de hartjes waterval en het hartje rechts heb ik gesneden van champagne kleur foam. 
Dit foam is glitterig, niet te zien op de foto, maar het geeft wel een extra feestelijk effect. 
Op bovenstaande foto zie je een beetje het aparte model, de punten gaan naar binnen. 
De kaart kan ook staan en op de achterkant is genoeg ruimte voor een persoonlijke tekst.
Het lijkt een moeilijk model, maar dat is het echt niet!
Ik heb het met héél veel plezier en liefde gemaakt. 
Volgende week ga ik de kaart afgeven bij mijn schoonouders, ik ben benieuwd wat zij er van vinden. 
Challenges:
K&K, #Oktober,  Meer dan 1 vouw, 2de inzending
DAK, #58, Bingo (rijtje recht verticaal,  Touw, Blauw, Tekst (cijfers) als middelpunt.)


18 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, erg leuk model en mooi fris designpapier. Je hebt het mooi aangekleed, meer zou afbreuk aan het mooie papier doen, precies goed zo. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Daphne, gaaf model en knap gepimpt, dat pimpen alleen is al een opgave maar het is jouw goed afgegaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge, is dat alweer zo lang geleden!? En ja het is een heel leuk model, niet zo moeilijk, wel aardig bewerkelijk, maar zo leuk om te maken! Je hebt hem prachtig aangekleed. Wat zal je schoonmoeder er verguld mee zijn! Straks wil ze hem niet afgeven! Ken je die reclame van Bladkado? Hihihi...
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK en bij K&K. Nog een week vakantie! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw hij is prachtig Daphne en met deze mooie kaart word ik weer eens aan dit model herinnerd. Gek hé dat je soms je eigen dingen vergeet. Lief die zachte kleurtjes en die mooie tak met al die hartjes eraan. Ook de band heb je heel mooi gedecoreerd met dat grote hart als blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart! Hele mooie kleuren en een gaaf modelletje.
    Mooi zoals de 50 in het midden staat de shinen.
    Mooie kaart voor een bijzondere gelegenheid.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan Daphne. Ik ken het model, erg bewerkelijk maar erg leuk. Hij is mooi.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zitten echt heel veel vouwen in. Supermooi gedaan!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, hoe knap. Het model heeft inderdaad iets weg van een diamant. Heel feestelijk en mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat vouwwerk ziet er heel ingewikkeld uit! Maar je hebt het fantastisch mooi beplakt. Het lijkt me best moeilijk om alles zo keurig op dezelfde afstand van de vouwranden te plakken. Het zit zò mooi strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Daphne
    Lijkt me leuk om te maken, wellicht waag ik me eraan!
    Mooi dp heb je gebruikt en die tak net hartjes zo leuk!
    Daar zal je schoonmoeder blij mee zijn om kado te doen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model! Een feestelijke kaart.
    Pas had ik ook een zware kaart gemaakt. Helemaal niet erg, maar voor kaarten die op de post moeten, kan het handig zijn om na te denken over het gewicht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een supermooie kaart. Het straalt en is super voor dit bijzondere feest. Logisch dat jouw schoonmoeder bij jouw deze bestelling plaatste. Jouw kaart springt er echt uit tussen alle gewone kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze had ik even gemist.. wat een bijzonder kaartje! Ziet er superingewikkeld uit maar wat mooi. Echt een verrassingskaart! Je schoonmoeder kan mooi shinen met jouw creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW dat is eens uitpakken zeg wat een gave kaart!!
    Heel mooi.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een kaart. Het is gewoon een uitpakfeestje met deze kaart. Wat ontzettend gaaf gedaan. Echt te mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke en mooie vouwkaart voor een 50-jarig huwelijksjubileum. De binnenkant is echt een verrassing voor de ontvangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow amazing card! Perfect for a 50th wedding anniversary. I love the shape of the card, the heart and the colours! Thank you for sharing your creation at Do-Al(l) Kreatives and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen