vrijdag 8 oktober 2021

Kaart op bestelling

Bedankt voor de leuke reacties op mijn bericht van gisteren. Ik heb echt vakantie!! Klungel een beetje in huis, doe wat klusjes die zijn blijven liggen en heb tijd om te knutselen. Gelukkig maar, want mijn schoonmoeder deed en bestelling: of ik een kaart kon maken voor een vriend van hun die wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Ik ben hiervoor meteen gaan zitten:

Kraft basis. 
Daarop een geruit disign papier. 
Volgens sketch de kaart verder afgemaakt. 
Het klavertje 4 maakte ik met een hartjes pons en plakte dat met mini stukjes foam tape verhoogd op de kaart.
Steeltje zelf geknipt. 
Sterkte stempelde ik met distress inkt en mijn alfabet stempels. 

Ooit kreeg ik van een vriend 4 grote dozen vol met ansichtkaarten. 
Leuk hoor, maar als je zelf kaarten maakte heb je er niet zoveel aan. 
Maar, slim als ik ben😊, ik gebruik de enveloppen. Mooie stempel erop en ik heb een leuk setje voor mijn schoonmoeder die ze meteen kan versturen. 

Vandaag is het heerlijk weer. 
Ik ben een beetje aan het opruimen in mijn knutselkamertje en tijdens mijn "pauzes"  zit ik lekker in de tuin van het zonnetje te genieten. 
Challenges:
Sketch Saturday, #680, Sketch.
                  2 Sisters, #55, Voor een man. 


16 opmerkingen:

  1. Wat een idee om zo een klavertje vier te maken. Mooi kaartje, voor een man is het altijd moeilijk om iets te verzinnen voor een beterschapskaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je missie is denk ik wel goed geslaagd, je hebt een mooie sterkte-kaart gemaakt voor een man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, fijn is dat hè... een beetje 'tutten' noem ik het altijd.
    Een opdracht voor een kaart stuurt je meteen een bepaalde richting op; ik vind dat wel prettig!
    Ik snap dat je met al die ansichtkaarten in je maag zat. Soms komen ze voor een goed doel langs de deur met kaarten en ja.. wat doe je dan? Meestal koop ik toch wel iets, of ik doe een gift. Maar idd wel handig voor de enveloppen!
    En het weer is fantastisch hè.. ik hoop dat we nog meer van deze dagen krijgen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vakantie, geniet ervan. Het was zo mooi weer vandaag. Niet dat. Ik daar veel van gemerkt heb Hihi, maar tijdens de zwemles van mijn kleindochter zat ik na al het geren even heerlijk in het zonnetje. Mooie kaart maakte je. Enveloppes had ik ook heel veel en maakte ze ook van grote enveloppes. Zo gebruik je het toch nog een keer. Freubel ze en geniet van de dagen vrij, groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een slimme meid is op de toekomst voorbereid. Handig de enveloppen. EN wat leuk dat je schoon moeder aan jou denkt voor een kaart. Dat doe je uiteraard met liefde. Ga lekker genieten van de rest van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha vakantieganger😁

    Dank je wel voor je lieve kaartje voor
    mijn verjaardag.

    Wat een mooi kaart op bestelling heen je voor je schoonmoeder gemaakt. Ook ik gebruik de enveloppen vaak kaarten.

    Nog lekker genieten van je vakantie en
    het mooie najaarsweer.

    Leave groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hoor, lekker vakantie.
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. De reden is zeker minder leuk maar een mooie kaart is altijd fijn om te krijgen.
    Geniet lekker van je vakantie.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je op bestelling gemaakt, Daphne
    Heerlijk he, even de druk er een beetje af geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is heel mooi geworden, en hihi doe ik ook de kaarten weggooien en de enveloppen bewaren, kreeg er namelijk ook ooit eens heel veel van iemand,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi met het lieve klavertje vier,het is een prachtig kaartje geworden Daphne, geniet lekker van je vakantie! Wij vertrekken morgen voor een midweekje naar zuid Limburg,ook zo’n zin in xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja ik had je op Facebook een berichtje gestuurd, mits ik de goede Daphne heb hihi (Daphne en Andy?)

      Verwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt. Voor een sterkte kaart hoeft er ook niet meer op. Mooi dp en het klavertje en de boodschap is duidelijk.
    Geniet van je vakantie. Hier nog een weekje werken en dan ook lekker genieten van een weekje vrij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan met de hartjespons! Wat een idee en perfect voor zo'n kaartje.
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel.!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart. Altijd fijn om te ontvangen als steuntje in de rug.
    Mooi hergebruik van de enveloppen! Soms zijn afbeeldingen van gekochte kaarten ook goed te gebruiken op zelfgemaakte kaarten. Beetje van 't een en een beetje van jezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen