dinsdag 19 oktober 2021

Mooie lucht.

Dank allemaal voor jullie lieve reacties op mijn vorige bericht. Natuurlijk zijn wij trots op Jesse,  héél trots.  En héél blij voor hem dat het gelukt is om in deze tijd, waarin de huizenmarkt kompleet overspannen is, een mooi plekje te vinden!! Jesse doet alles lekker op zijn eigen manier en wij helpen daar waar we kunnen (en mogen, haha, want Jesse weet heel goed wat hij wil maar vooral ook wat hij niet wil😉) Het is een hectische tijd, maar o zo leuk!!

Tijdens het knutselen kan ik altijd lekker ontspannen en dat heb ik dus veel gedaan de afgelopen dagen. Ik had vakantie, dus tijd genoeg:

Met distress inkt heb ik geprobeerd om de mooie roze lucht na te maken die ik hier vaak zie 's avonds als de zon onder gaat. 
Wij wonen "landelijk" en kijken achter uit over de weilanden, niet te beschrijven wat je dan soms aan mooie luchten ziet. 
Net of het licht geeft, op een foto niet te vangen, dus ik dacht, ik probeer het eens met distress inkt😊
Tekst voorop vond ik niet mooi, ik heb het geprobeerd, maar het paste gewoon nergens een dus:
Heb ik die binnenin gemaakt. 
Hier een blauwe variant.
Deze is wat rustiger qua kleur. 
De huisjes het ik gesneden met mijn BigShot en opgeplakt. 
Daarna heb ik ze passend geknipt. 
De stans van het meisje kocht ik bij Action, die heb ik verhoogd op de kaart geplakt. 
Ook voor een scrapling is dit een heel leuk idee (vind ik dan hè)
Op elke kaart heb ik gouden spetters gemaakt. 
Op deze foto zie je dat best goed  (bij de tekst foto ook goed te zien). 
Bovenstaande foto heb ik gemaakt terwijl de zon erop scheen, het geeft een heel mooi effect, die gouden spetters🥰
Nog even samen op de foto. 
"Go with the flow"........ het gevoel dat het beste bij mij past de afgelopen dagen, daarom maakte ik deze serie misschien wel🤗.

Mijn vakantie zit erop, alhoewel ik pas morgen weer begin met werken, nog 2 extra dagen vrij dus. 
Mijn man en ik gaan vandaag een dagje naar Duitsland voor boodschappen. Is al langer het plan maar het is er nog nooit van gekomen. Vandaag gaat het gebeuren!
Ik link de eerste kaart bij de Challenges:
Carlin's kaartenparadijs,  #39, Het vliegt+Verjaardag.
4SCB, #49, Think Pink.
CCU, #22, Males go Feminin.
DAK, #58, Bingo (middelste rijtje verticaal,  Girly,  balloons,  rose), 2de inzending. 


20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie luchten heb je gemaakt, Daphne
    Ik herken het, wij wandelen in de vroege avond meestal een stukje en dan zien we de zon in het westen ondergaan inderdaad vaak gepaard met een mooie oranje achtige roze gloed
    Heel leuk die huisjes en het meisje op de kaarten!
    Geniet vandaag van jullie uitje naar Duitsland, dat is niet zo ver bij jullie vandaan, toch?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi!! Ja creatief zijn is een spiritueel proces. Daarom is zo fijn en je voelt gewoon de warmte van het licht. Echt heel mooi geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Daphne echt zoals we het soms zien als we bij jullie weg gaan aan het einde van de dag. Heel mooi weer gegeven.
    Veel plezier in Duitsland en lekker een taartje eten daar hoor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weergegeven die mooie lucht. Met het blauw erbij vind ik persoonlijk het mooist. Leuk stansje met het meisje met ballonnen.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs en veel shopplezier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat ben je lekker creatief bezig geweest Daphne. Heel mooi die luchten weergegeven en die goudkleurige spetters geven er nog meer warmte aan. Leuk die huisjes aan de onderkant. Dat meisje is hier naartoe gevlogen hihi, stansje ligt hier ook in de kast. Veel plezier in Duitsland, ik las dat het daar veel voordeliger is qua boodschappen inderdaad én meteen lekker een dagje weg samen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, die zijn gaaf! Heel origineel en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij ons op het platteland zie ik ook vaak van die mooie luchten.
    Prachtig om te zien hé. Leuk dat je dit op je kaart brengt en de figuurtje in silhouette passen er heel mooi bij.
    Een mooie serie Daphne.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb jij je lekker laten gaan ! toffe achtergrondjes, knap verwerkt, geslaagde kaartjes in ieder geval,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten. De achtergronden zijn geweldig zeg. Wauw. Hele leuke stansjes, zo gezellig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij blijft mooi in het thema, een uitvliegend kind….;)
    Wat een prachtige kaarten en de achtergrond is zeker gelijkend met de ondergaande zon,dat heb je erg knap gedaan Daphne mooi de gouden spetters ook. Werk ze weer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten heb je gemaakt, en ja die mooie lucht zag ik van de week ook voorbijkomen toen we savonds even naar onze oudste dochter gingen, zo prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zag ik in mijn leeslijst en ik kon geen reactie achter laten. Heel vreemd. Hopelijk lukt het nu, want ik vind het supergaaf, die lucht. Heel mooi gelukt. Ik ben heel benieuwd waar Jesse gaat wonen. In de buurt van opa en oma?
    Je mailt het maar eens ;-)
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie luchten heb je gemaakt op de kaarten! Altijd bijzonder om "in het echt" te zien hè? Leuk met de zwarte huizen en het meisje erop. Goed gelukt deze serie!
    De woonplek had ik goed bedacht ;-). Leuk dat je het even liet weten via mijn blog.
    Met de auto vol weer huiswaarts gekeerd na het ritje naar Duitsland?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart! Het is een meisje dat uitvliegt..., maar ik moest toch even aan je zoon denken.
    Heerlijk dat hij goed weet wat hij wil. Ik kan dat wel waarderen, en het is goed om elkaar de ruimte te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad ' Go with the flow '!
    Wat zijn ze mooi! Je hebt de lucht mooi kunnen vastleggen. Fan van deze reeks! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaartjes!
    Bedankt weer voor je bijdrage aan onze Think-pink-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful card... who would not love to fly away with balloons?
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen