dinsdag 5 oktober 2021

Swing Card

Deze kaart staat al langer in de wachtrij, te wachten om op mijn blog te verschijnen!! 

In December vorig jaar stuurde ik Martha een kaart omdat haar hondje Saartje 12 jaar geworden is. Hiervoor kreeg ik een bedankje van Martha. Een klein kaartje/zakje met daarin een stempeltje van een lief hondje. Om haar hiervoor weer te bedanken, whahaaaaa,  we houden elkaar leuk bezig, stuurde ik deze kaart terug. Natuurlijk gebruikte ik het stempeltje van het hondje erop:

Ik maakte en verstuurde de kaart al in Januari hoor, maar ik had het nog niet laten zien. 
Dit model kaart heb ik vorig jaar ontdekt, ik maakte het al vaker (hier, hier en hier) het is echt zo'n leuk model. Ondertussen uitgegroeid tot 1 van mijn favoriete modellen. 
Je kan er prima restjes papier mee wegwerken en door het gebruik van steeds weer ander dp lijkt de kaart niet op de vorige die je gemaakt hebt. 

Ik vind de opening met het touwtje zo leuk, je kan hier steeds weer wat anders mee doen. Dit keer een mooi stukje touw met kleine hartjes gemaakt van het mooie dp.

Met behulp van  dit filmpje maakte ik deze kaart. 

Martha èn haar man Richard waren er heel blij mee, ik kreeg destijds een mailtje van ze om mij te bedanken.

Challenge:
K&K, #Oktober, Meer dan 1 vouw. 

20 opmerkingen:

  1. Het is een hele gave kaart Daphne, daar was Martha natuurlijk erg blij mee,die houd ook wel van aparte modelletjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart.
    Leuk model en zo'n lief stempeltje in verwerkt.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke kaart is dit geworden, gaaf dit modelletje!

    Je verjaardagspost voor mij is goed aangekomen hoor bij mijn ouders thuis. Mams heeft hem keurig afgeleverd bij mij :) Ik wil je via deze blogpost heel erg bedanken voor je lieve verjaardagskaart, heb hem gisteren gezellig opengemaakt op mijn verjaardag. Daarna alle kaartjes leuk in de kast neergezet, gelukkig heb ik daar genoeg ruimte op veel kaartjes neer te zetten, want de kaarten voor de bruiloft staan er ook nog gezellig! Ook voor dat lieve kaartje wil ik je bedanken, wat een feestje toen we hem opende en er allemaal hartjes uit kwamen! Zo leuk bedacht! Ik heb je post over dit kaartje ook nog even heerlijk terug zitten lezen, want daar had ik nog geen tijd voor gehad! Ontzettend bedankt voor allebei je kaartjes, super lief!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Daphne
    Ja het kaartje staat nog steeds te pronken op ons dressoir echt heel leuk dit model, inmiddels heb ik er ook al een paar gemaakt. Op deze manier houden we elkaar leuk bezig nietwaar!
    Zo leuk al die blogvriendinnen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk dit kaartje en dit model. Daar zie ik ook het koordje/lintje wat hè hebt gebruikt weer eens verschijnen. Was van mij, ooit en zo leuk om het hier voor te gebruiken. Dus ik wil wel weer een stukje terug 😂😂 niet zo veel hoor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er helemaal leuk uit ! geslaagd kaartje, tof modelletje, heb er ondertussen ook al enkele bij gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart! Die lintjes met hartjes zijn een heel mooie toevoeging, zonder kan ook, maar mét is leuker. Leuk model en mooie papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is weer een kaartje met veel liefde gemaakt zie ik.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Daphne!
    Even een reactie terug op je reactie bij mij, die man daar kom ik al elke week ;) de buurtjes waren er niet, die heb ik wel weer gezien bij de straat BBQ velen ken ik van vroeger toen zaten we bij het Oranje comite, en het feestje was bij onze plaatselijke cafe. Ik ben zelf geboren in dit dorp dus vandaar dat ik al veel mensen ken.
    2 gezinnen kende ik alleen van gezicht dus nu beter leren kennen waaronder onze naaste buren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke model , een heel lief kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En òf ie leuk is! Zo'n apart model kaart heeft toch iets extra's vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart, zal Saar wel blij mee geweest zijn.
    Zou die ook in haar hok gehangen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart met dat leuke hondenstempeltje.
    Mooi papier gebruikte je.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een heel leuk kaartje en het model is ook zo gaaf. Ik heb een basiskaartje klaar liggen, binnenkort mee aan de slag. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Wat lekker dat je vakantie hebt. Beetje aanklungelen en knutselen. Klinkt heel goed.. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie houden elkaar idd mooi bezig ;-) Kaarten versturen en krijgen is altijd leuk. Vooral van die mooie zelfgemaakte exemplaren als deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad een heel leuk model en ook deze keer heb je hem weer tot in de puntjes verzorgd uitgevoerd Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie bedankkaart. Leuk model en die lintjes met hartjes erbij maken de kaart helemaal bijzonder.
    Groetjes, Wies
    Ps. ik heb de link van SSW2 bij je reactie gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie swingkaart gemaakt Daphne , fijne dag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje, mooi model!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat in het vat zit verzuurt niet, zeggen ze. Een hele mooie kaart!
    Dat zijn toch mooie redenen om een kaartje te versturen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen